TFT 11.23 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 11.23 Patch notes

TFT 11.23 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

16. 11. 2021 22:00

Přichází spousta balančních změn a hlavně Double Up!

Reklama

Prvních čtrnáct dní Gizmos & Gadgets je za námi a čeká nás hromada balančních úprav. S tímto patchem také vychází nový lab mód Double Up, o kterém jsme psali už dříve. Změn je dnes více než dost, takže se pohodlně usaďte a jdeme rovnou na to!


Obsah


Systém

Augmenty

Z osmi možných uspořádání augmentů – tak, jak je dostanete ve hře – se počet zvyšuje na čtrnáct. Připomínáme, že Silver jsou nejslabší a nejsilnější jsou Prismatic. Nová uspořádání jsou docela vzácná – od 1-10% šance je dostat.

  • Silver, Prismatic, Silver
  • Prismatic, Gold, Gold
  • Gold, Silver, Silver
  • Silver, Gold, Prismatic
  • Gold, Gold, Gold
  • Prismatic, Silver, Prismatic

Buff uživatelského rozhraní kolotočů

  • Během kolotoče nyní můžete kliknout na postavy na desce, což vám otevře jejich popisky.

Velké změny

Augmenty

Ardent Censer (Enchanter)

  • Tier: Gold → Silver

Lifelong Learning (Scholar)

  • Tier: Gold → Silver
  • Už nemůže padnout jako 3. augment

Runic Shield (Arcanist)

  • Doba trvání štítu: Nekonečný → 8 sekund
  • Škálování štítu (Silver/Gold/Prismatic): 250/375/500% → 300/450/600% AP

Share the Spotlight (Socialite)

  • Sdílený bonus: 75% → 100%

Titanic Force Health

  • Hranice zdraví: 1300 → 1400
  • Maximální procenta zdraví jako bonusové AD: 4% → 3%

Woodland Charm

  • Tier: Gold → Prismatic
  • Zdraví kopie z augmentu: 1200 → 1500

Underdogs

  • Regenerace zdraví za sekundu: 10% → 12% chybějícího zdraví
  • Hranice regenerace zdraví za sekundu: Bez hranice → 200 zdraví za sekundu

Portable Forge Armory

  • Možnost Death’s Dance – brnění: 25 → 50
  • Možnost Muramana – mana po dobu 4 sekund: 100 → 200
  • Možnost Obsidian Cleaver – průnik brněním či odolností vůči magii: 40% → 70%
  • Možnost Randuin’s Omen – sdílené brnění či odolnost vůči magii: 40 → 50
  • Možnost Rocket Propelled Fist – zdraví: 200 → 750
  • Možnost Rocket Propelled Fist – mana: 15 → 30

Training Dummy

  • Zdraví: 600 → 500

Třídy a původy

Academy

  • Počáteční AD a AP: 20/40/60/80 ⇒ 18/35/50/70
  • AP a AD za seslání kouzla: 3/5/10/15 ⇒ 3/5/8/12

Bodyguard

  • Nové: Bodyguards nyní získají štít krátce poté, co začne zápas, pokud aktivují svůj taunt.
  • Hodnota štítu: 100/300/600/1000

Colossus

  • (2) Snížení poškození: 25% ⇒ 30%

Enforcers

  • Už nemohou zadržet jednotky, které jsou imunní vůči CC efektům.
  • Zephyr má nad Enforcerem nyní prioritu. Enforcers si vyberou jednotky k zadržení a přeskočí jednotku, na kterou Zephyr působí.

Imperial

  • Bonusové poškození týmu: 0/40% ⇒ 0/50%

Innovator

  • Innovation – Základní zdraví: 650/1100/1900 ⇒ 475/750/1250
  • Innovation – Základní AD: 50/75/100 ⇒ 40/50/65
  • Innovation – Modifikátor úrovně hvězdiček: 15% ⇒ 25%
  • Innovation, Hextech Dragon – je nyní imunní vůči CC efektům
  • Innovation, Hextech Dragon – Dosah útoků: 4 ⇒ 2 pole
  • Innovation, Hextech Dragon – Dosah schopnosti: 3 ⇒ 5 polí
  • Innovation, Hextech Dragon – Doba trvání schopnosti: 4 ⇒ 3 sekundy
  • Innovation, Hextech Dragon – Magické poškození 3. útokem: 750 ⇒ 500
  • Innovation, Hextech Dragon – Schopnost nyní zvětšuje spojence po dobu jejího trvání

Mercenary

  • Snížena celková síla třídy snížením hodnot několika hodů kostek.

Mutant

  • Hyper-Adrenal Glands přejmenován na Adrenaline Rush
  • Cybernetic Enhancement – bonusové zdraví: 400/800 ⇒ 450/900
  • Voracious Appetite – AD a AP: 30/50 ⇒ 25/40
  • Metamorphosis – AD a AP za stack: 10/20 ⇒ 5/10

Sniper

  • Nové: Snipers získají +1 dosah útoků. Jednotky nesoucí Sniper Emblem také benefitují z tohoto bonusu.
  • Sniper jednotky (Jhin, Caitlyn, Tristana, Miss Fortune, Kog’Maw) mají snížen dosah o 1 pole, aby se vyrovnal bonus, který jim přidává třída.

Šampioni: Tier 3

Gangplank

  • Zdraví: 800 ⇒ 750
  • Brnění a odolnost vůči magii: 45 ⇒ 40
  • AD: 80 ⇒ 75
  • Základní poškození schopnosti: 125/150/200 ⇒ 110/135/170

Miss Fortune

  • Rychlost útoků: 0,75 ⇒ 0,7
  • Poškození schopnosti: 300/400/600 ⇒ 275/375/550

Samira

  • AD: 85 ⇒ 80
  • Čas sesílání schopnosti na dálku lehce snížen
  • Škálování AD ze schopnosti: 175/180/190% ⇒ 165/170/180%
  • Snížení brnění ze schopnosti: 10/20/40 ⇒ 10/15/20

Tier 4

Urgot

  • AD: 75 → 70
  • Škálování AD ze schopnosti: 30% → 25%

Tier 5

Galio

  • Buff počáteční many: 180/300 ⇒ 200/300
  • Poškození schopnosti: 125/250/2000 ⇒ 150/250/2000

Menší změny

Augmenty

All for One (Tyrant)

  • Procenta zdraví darovaná Tyrantovi jednotkou, která zemře: 40% ⇒ 33%

Built Different

  • Většina Heart a Soul Augmentů,stejně jako všechny Emblem Augmenty, už nemohou být nabídnuty po zvolení Built Different
  • Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.
  • Zdraví (Silver/Gold/Prismatic): 300/450/600 ⇒ 300/400/500
  • Rychlost útoků (Silver/Gold/Prismatic): 50/65/80 ⇒ 50/60/70

Binary Airdrop

  • Tier: Silver ⇒ Gold
  • Náhoda předmětů se nyní snaží vyhnout spadnutí předmětů šampionům, u kterých nemají žádnou synergii. (např.: Ziggs už nemůže dostat Zz’Rot Portal, Blitzcrank nemůže dostat Deathblade)

Calculated Loss

  • Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.

Dominance

  • Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.

Junkyard (Scrap)

  • Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.

Sharpshooter (Twinshot)

  • Damage Falloff: 40% ⇒ 45%

Windfall

  • Nyní dodává správnou hodnotu zlata za Augment (20/25/30 zlaťáků místo 25/30/30)

Třídy a původy

Bruiser

  • Bonusové zdraví: 125/250/400/700 ⇒ 125/225/350/700

Clockwork

  • Základní rychlost útoků: 10/25/50 ⇒ 10/30/55%

Scrap

  • Náhoda předmětů se nyní snaží vyhnout spadnutí předmětů šampionům, u kterých nemají žádnou synergii. (např.: Ziggs už nemůže dostat Zz’Rot Portal, Blitzcrank nemůže dostat Deathblade)

Šampioni: Tier 1

 

Ezreal

  • Poškození schopnosti: 30/60/90 ⇒ 25/50/100

Garen

  • Nerf maximální many: 40/80 ⇒ 50/90

Singed

  • Omráčení hlavního cíle ze schopnosti: 1,5/2/2,5 ⇒ 1,5/2/3

Ziggs

  • AD: 45 → 50

Twisted Fate

  • Nerf počáteční many: 30/40 ⇒ 0/40

Tier 2

Katarina

  • Poškození schopnosti: 180/225/300 ⇒ 190/240/320

Kog’Maw

  • AD: 30 ⇒ 35

Swain

  • Léčení ze schopnosti: 200/250/325 ⇒ 200/230/300

Trundle

  • Škálování AD ze schopnosti: 150% ⇒ 140%

Tier 3

Cho’Gath

  • Buff maximální many: 100/160 ⇒ 100/150

Shaco

  • Škálování AD ze schopnosti: 175% ⇒ 185%

Tier 4

Dr. Mundo

  • Tikání magického poškození schopnosti: 100/150/300 ⇒ 80/125/300
  • Škálování schopnosti z aktuálního zdraví: 20/25/50% ⇒ 15/20/50%
  • Instantní vyléčení ze schopnosti na základě škálování max. zdraví: 40% ⇒ 35%
  • Škálování maximálního zdraví při léčení ze schopnosti: 20/30/100% ⇒ 25/35/100%

Fiora

  • Delay seslání schopnosti byl malinko snížen

Yone

  • Rychlost útoků: 0,85 → 0,8

Tier 5

Jayce

  • Melee bonusové brnění a odolnost vůči magii: 50 ⇒ 40

Jinx

  • Rychlost útoků: 1,1 → 1,05

Tahm Kench

  • Poškození schopnosti: 1000/1600/30000 ⇒ 900/1450/30000

Yuumi

  • Zdraví: 850 ⇒ 800

Předměty

Ionic Spark

  • Poškození zapálením: 250% ⇒ 225%

Hyper Roll

Yordles

  • Nyní dodá po každém zápase jednoho Yordla.
  • Má šanci dodat druhého Yordla po zápase, tato šance se zvyšuje s každou další fází.

Opravy chyb

  • Sharpshooter (Twinshot) Augment už nefunguje s útoky Sniper jednotek.
  • Broken Stopwatch Augment (Clockwork) nyní správně zastavuje jednotky imunní vůči CC efektům (Colossus, Quicksilver).
  • Předměty vytvořené z Binary Airdrop Augmentu budou nyní správně začínat s jejich efekty začínajícími na začátku zápasu (Zephyr, Zeke’s Herald,...).
  • Blitzcrankovi spojenci se nyní vždy správně přizpůsobí jednotce, kterou přitáhl a berou ji za hlavní cíl, pokud jsou v jejím dosahu.
  • Runic Shield Augment (Arcanist) už nedodává štíty jednotkám na lavičce.
  • Training Dummies už by se neměli ukazovat na obrazovce konce hry nebo v historii zápasů.
  • Mercenary orby byly posunuty doprava, aby se už nemohly schovávat za Hextech core.
  • Opraven problém, při kterém se Yordles nedokázali spojit do další hvězdičkové úrovně, hned co vyšli z Yordle Portalu. Toto se většinou stalo, když jste dostali 2 Yordly v Hyper Rollu.
  • Gold Collector už nedodává zlaťáky v PVE kolech.
  • Taric už nemá problém vyléčit sám sebe, pokud jeho hlavní cíl léčení zemře, když sesílá schopnost.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama