TFT 11.23 Patch notes
Přichází spousta balančních změn a hlavně Double Up!
Prvních čtrnáct dní Gizmos & Gadgets je za námi a čeká nás hromada balančních úprav. S tímto patchem také vychází nový lab mód Double Up, o kterém jsme psali už dříve. Změn je dnes více než dost, takže se pohodlně usaďte a jdeme rovnou na to!
Obsah
Systém
Augmenty
Z osmi možných uspořádání augmentů – tak, jak je dostanete ve hře – se počet zvyšuje na čtrnáct. Připomínáme, že Silver jsou nejslabší a nejsilnější jsou Prismatic. Nová uspořádání jsou docela vzácná – od 1-10% šance je dostat.
- Silver, Prismatic, Silver
- Prismatic, Gold, Gold
- Gold, Silver, Silver
- Silver, Gold, Prismatic
- Gold, Gold, Gold
- Prismatic, Silver, Prismatic
Buff uživatelského rozhraní kolotočů
- Během kolotoče nyní můžete kliknout na postavy na desce, což vám otevře jejich popisky.
Velké změny
Augmenty
Ardent Censer (Enchanter)
- Tier: Gold → Silver
Lifelong Learning (Scholar)
- Tier: Gold → Silver
- Už nemůže padnout jako 3. augment
Runic Shield (Arcanist)
- Doba trvání štítu: Nekonečný → 8 sekund
- Škálování štítu (Silver/Gold/Prismatic): 250/375/500% → 300/450/600% AP
Share the Spotlight (Socialite)
- Sdílený bonus: 75% → 100%
Titanic Force Health
- Hranice zdraví: 1300 → 1400
- Maximální procenta zdraví jako bonusové AD: 4% → 3%
Woodland Charm
- Tier: Gold → Prismatic
- Zdraví kopie z augmentu: 1200 → 1500
Underdogs
- Regenerace zdraví za sekundu: 10% → 12% chybějícího zdraví
- Hranice regenerace zdraví za sekundu: Bez hranice → 200 zdraví za sekundu
Portable Forge Armory
- Možnost Death’s Dance – brnění: 25 → 50
- Možnost Muramana – mana po dobu 4 sekund: 100 → 200
- Možnost Obsidian Cleaver – průnik brněním či odolností vůči magii: 40% → 70%
- Možnost Randuin’s Omen – sdílené brnění či odolnost vůči magii: 40 → 50
- Možnost Rocket Propelled Fist – zdraví: 200 → 750
- Možnost Rocket Propelled Fist – mana: 15 → 30
Training Dummy
- Zdraví: 600 → 500
Třídy a původy
Academy
- Počáteční AD a AP: 20/40/60/80 ⇒ 18/35/50/70
- AP a AD za seslání kouzla: 3/5/10/15 ⇒ 3/5/8/12
Bodyguard
- Nové: Bodyguards nyní získají štít krátce poté, co začne zápas, pokud aktivují svůj taunt.
- Hodnota štítu: 100/300/600/1000
Colossus
- (2) Snížení poškození: 25% ⇒ 30%
Enforcers
- Už nemohou zadržet jednotky, které jsou imunní vůči CC efektům.
- Zephyr má nad Enforcerem nyní prioritu. Enforcers si vyberou jednotky k zadržení a přeskočí jednotku, na kterou Zephyr působí.
Imperial
- Bonusové poškození týmu: 0/40% ⇒ 0/50%
Innovator
- Innovation – Základní zdraví: 650/1100/1900 ⇒ 475/750/1250
- Innovation – Základní AD: 50/75/100 ⇒ 40/50/65
- Innovation – Modifikátor úrovně hvězdiček: 15% ⇒ 25%
- Innovation, Hextech Dragon – je nyní imunní vůči CC efektům
- Innovation, Hextech Dragon – Dosah útoků: 4 ⇒ 2 pole
- Innovation, Hextech Dragon – Dosah schopnosti: 3 ⇒ 5 polí
- Innovation, Hextech Dragon – Doba trvání schopnosti: 4 ⇒ 3 sekundy
- Innovation, Hextech Dragon – Magické poškození 3. útokem: 750 ⇒ 500
- Innovation, Hextech Dragon – Schopnost nyní zvětšuje spojence po dobu jejího trvání
Mercenary
- Snížena celková síla třídy snížením hodnot několika hodů kostek.
Mutant
- Hyper-Adrenal Glands přejmenován na Adrenaline Rush
- Cybernetic Enhancement – bonusové zdraví: 400/800 ⇒ 450/900
- Voracious Appetite – AD a AP: 30/50 ⇒ 25/40
- Metamorphosis – AD a AP za stack: 10/20 ⇒ 5/10
Sniper
- Nové: Snipers získají +1 dosah útoků. Jednotky nesoucí Sniper Emblem také benefitují z tohoto bonusu.
- Sniper jednotky (Jhin, Caitlyn, Tristana, Miss Fortune, Kog’Maw) mají snížen dosah o 1 pole, aby se vyrovnal bonus, který jim přidává třída.
Šampioni: Tier 3
Gangplank
- Zdraví: 800 ⇒ 750
- Brnění a odolnost vůči magii: 45 ⇒ 40
- AD: 80 ⇒ 75
- Základní poškození schopnosti: 125/150/200 ⇒ 110/135/170
Miss Fortune
- Rychlost útoků: 0,75 ⇒ 0,7
- Poškození schopnosti: 300/400/600 ⇒ 275/375/550
Samira
- AD: 85 ⇒ 80
- Čas sesílání schopnosti na dálku lehce snížen
- Škálování AD ze schopnosti: 175/180/190% ⇒ 165/170/180%
- Snížení brnění ze schopnosti: 10/20/40 ⇒ 10/15/20
Tier 4
Urgot
- AD: 75 → 70
- Škálování AD ze schopnosti: 30% → 25%
Tier 5
Galio
- Buff počáteční many: 180/300 ⇒ 200/300
- Poškození schopnosti: 125/250/2000 ⇒ 150/250/2000
Menší změny
Augmenty
All for One (Tyrant)
- Procenta zdraví darovaná Tyrantovi jednotkou, která zemře: 40% ⇒ 33%
Built Different
- Většina Heart a Soul Augmentů,stejně jako všechny Emblem Augmenty, už nemohou být nabídnuty po zvolení Built Different
- Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.
- Zdraví (Silver/Gold/Prismatic): 300/450/600 ⇒ 300/400/500
- Rychlost útoků (Silver/Gold/Prismatic): 50/65/80 ⇒ 50/60/70
Binary Airdrop
- Tier: Silver ⇒ Gold
- Náhoda předmětů se nyní snaží vyhnout spadnutí předmětů šampionům, u kterých nemají žádnou synergii. (např.: Ziggs už nemůže dostat Zz’Rot Portal, Blitzcrank nemůže dostat Deathblade)
Calculated Loss
- Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.
Dominance
- Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.
Junkyard (Scrap)
- Už nemůže být nabídnut jako 3. augment.
Sharpshooter (Twinshot)
- Damage Falloff: 40% ⇒ 45%
Windfall
- Nyní dodává správnou hodnotu zlata za Augment (20/25/30 zlaťáků místo 25/30/30)
Třídy a původy
Bruiser
- Bonusové zdraví: 125/250/400/700 ⇒ 125/225/350/700
Clockwork
- Základní rychlost útoků: 10/25/50 ⇒ 10/30/55%
Scrap
- Náhoda předmětů se nyní snaží vyhnout spadnutí předmětů šampionům, u kterých nemají žádnou synergii. (např.: Ziggs už nemůže dostat Zz’Rot Portal, Blitzcrank nemůže dostat Deathblade)
Šampioni: Tier 1
Ezreal
- Poškození schopnosti: 30/60/90 ⇒ 25/50/100
Garen
- Nerf maximální many: 40/80 ⇒ 50/90
Singed
- Omráčení hlavního cíle ze schopnosti: 1,5/2/2,5 ⇒ 1,5/2/3
Ziggs
- AD: 45 → 50
Twisted Fate
- Nerf počáteční many: 30/40 ⇒ 0/40
Tier 2
Katarina
- Poškození schopnosti: 180/225/300 ⇒ 190/240/320
Kog’Maw
- AD: 30 ⇒ 35
Swain
- Léčení ze schopnosti: 200/250/325 ⇒ 200/230/300
Trundle
- Škálování AD ze schopnosti: 150% ⇒ 140%
Tier 3
Cho’Gath
- Buff maximální many: 100/160 ⇒ 100/150
Shaco
- Škálování AD ze schopnosti: 175% ⇒ 185%
Tier 4
Dr. Mundo
- Tikání magického poškození schopnosti: 100/150/300 ⇒ 80/125/300
- Škálování schopnosti z aktuálního zdraví: 20/25/50% ⇒ 15/20/50%
- Instantní vyléčení ze schopnosti na základě škálování max. zdraví: 40% ⇒ 35%
- Škálování maximálního zdraví při léčení ze schopnosti: 20/30/100% ⇒ 25/35/100%
Fiora
- Delay seslání schopnosti byl malinko snížen
Yone
- Rychlost útoků: 0,85 → 0,8
Tier 5
Jayce
- Melee bonusové brnění a odolnost vůči magii: 50 ⇒ 40
Jinx
- Rychlost útoků: 1,1 → 1,05
Tahm Kench
- Poškození schopnosti: 1000/1600/30000 ⇒ 900/1450/30000
Yuumi
- Zdraví: 850 ⇒ 800
Předměty
Ionic Spark
- Poškození zapálením: 250% ⇒ 225%
Hyper Roll
Yordles
- Nyní dodá po každém zápase jednoho Yordla.
- Má šanci dodat druhého Yordla po zápase, tato šance se zvyšuje s každou další fází.
Opravy chyb
- Sharpshooter (Twinshot) Augment už nefunguje s útoky Sniper jednotek.
- Broken Stopwatch Augment (Clockwork) nyní správně zastavuje jednotky imunní vůči CC efektům (Colossus, Quicksilver).
- Předměty vytvořené z Binary Airdrop Augmentu budou nyní správně začínat s jejich efekty začínajícími na začátku zápasu (Zephyr, Zeke’s Herald,...).
- Blitzcrankovi spojenci se nyní vždy správně přizpůsobí jednotce, kterou přitáhl a berou ji za hlavní cíl, pokud jsou v jejím dosahu.
- Runic Shield Augment (Arcanist) už nedodává štíty jednotkám na lavičce.
- Training Dummies už by se neměli ukazovat na obrazovce konce hry nebo v historii zápasů.
- Mercenary orby byly posunuty doprava, aby se už nemohly schovávat za Hextech core.
- Opraven problém, při kterém se Yordles nedokázali spojit do další hvězdičkové úrovně, hned co vyšli z Yordle Portalu. Toto se většinou stalo, když jste dostali 2 Yordly v Hyper Rollu.
- Gold Collector už nedodává zlaťáky v PVE kolech.
- Taric už nemá problém vyléčit sám sebe, pokud jeho hlavní cíl léčení zemře, když sesílá schopnost.