i
Zdroj: Tryhard.cz
Balanční úpravy tanků, předmětů a další změny na PBE
Řada toplane tanků se dočká balančních úprav.
Na PBE se objevil v tomto cyklu druhý větší seznam balančních změn. Úprav se dočká řada šampionů, včetně několika tanků. Pokračuje také balancování Tahm Kenche. První PBE update pro patch 12.23 naleznete zde. Nyní se pojďme podívat na nové změny.
Balanční změny
Amumu
- Růst zdraví za úroveň zvýšen: 89 → 100
- Q – cena zvýšena: 30-50 → 40-60 many
- W – základní poškození zvýšeno: 6-14 → 12-18
- W – poškození podle zdraví cíle zvýšeno: 0,5-0,8% → 0,5-1% maximálního zdraví cíle
Malphite
- W – armor přepočet zvýšen: 10% → 15%
- W – základní poškození do okolí zvýšeno: 10-55 → 20-60
- W – přepočet poškození z armoru zvýšeno: 15% → 25%
- E – základní poškození zvýšeno: 60-200 → 70-230
- E – armor přepočet zvýšen: 30% → 40%
Kayn
- P Shadow Assassin – bonusové poškození zvýšeno: 8-30% → 13-40%
- E – léčení podle bonusového AD zvýšeno: 35% → 45%
Maokai
- P – přepočet léčení zvýšen: 4-10% → 4-12%
- Q – základní poškození zvýšeno: 65-245 → 70-270
- Q – bonusové poškození do monster zvýšeno: 80-160 → 120-200
Mordekaiser
- P – maximální poškození do monster za sekundu sníženo: 180 → 28-164
Cho’Gath
- P – obnovení many posíleno: 3,5-7,75 → 5-9,76
- W – základní poškození zvýšeno: 75-275 → 80-300
- R – cooldown snížen: 80 → 80-60 vteřin
Shyvana
- E – on-hit přepočet poškození snížen: 3,5% → 3% maximálního zdraví
Sion
- Základní mana zvýšena: 330 → 400
- Růst many za úroveň zvýšen: 42 → 52
- Q – minimální základní poškození zvýšeno: 30-110 → 40-120 (maximální poškození nezměněno)
Syndra
- W – vylepšení schopnosti na true damage z pasivky změněno: 15% + 1,5% za 100AP → 12% + 2% za 100 AP
- E – cooldown zvýšen: 15 → 16 vteřin
Tahm Kench
- Q – přepočet vyléčení zvýšen: 3-5% → 5-7% chybějícího zdraví
- E – uložené poškození skrze šedé životy zvýšeno: 13-45% → 15-47%
- E – uložené poškození skrze šedé zivoty poblíž více nepřátel zvýšeno: 40-50% → 42-50%
Trundle
- Základní attack speed snížen: 0,67 → 0,6
- R – celkové poškození sníženo: 20-35% → 20-30% maximálního zdraví
Zac
- P – léčení posíleno: 4-6,25% → 4-7% maximálního zdraví
- Q – léčení posíleno: 2,5% → 4% maximálního zdraví
- Q – cooldown snížen: 15-9 → 14-8 vteřin
- W – cooldown snížen: 5 → 4,5 vteřiny
Předměty
Ravenous Hydra
- Už nedává omnivamp za stack
- AD přepočet snížen: 60%/30% → 50%/25%
Sunfire Aegis
- Cena snížena: 2800 → 2700 zlata
- Zdraví zvýšeno: 400 → 500 HP