Vývojářský deník LoL Pls přinesl náhled do budoucnosti League of Legends. Na konci roku se dočkáme několika herních změn, včetně návratu velmi neoblíbeného draka. Přepracován bude také systém pingů a jungle.

Než si změny popíšeme, odkážeme vás na dva nedávné články. Pokud vás zajímají nové postavy, plány Riotu ohledně reworků a vydávání šampionů najdete zde. Nedávno jsme také shrnuli změny v jungli, jenž vývojáři oficiálně potvrdili. Těmto dvěma tématům se v následujících řádcích nebudeme věnovat.

První informací od vývojářů je shrnutí durability aktualizace. Všechny postavy mají nyní více zdraví a obranných statistik. Podobné úpravy ovšem nebudou na denním pořádku a v budoucnu je máme očekávat pouze v předsezóně, pokud vůbec.

Kromě změn v jungli se předsezóna zaměří na zlepšení komunikace a vize. Hráči dostanou k dispozici více pingů, skrze které lze značit například povel k freezování linky nebo pokování nepřátel. Obrázek níže ukazuje vývojářskou verzi nového rozhraní pro pingování. Vzhled a počet pingů nemusí být finální.

Další aktualizace se týká ward a vize. Ukazatel položení wardy se zlepší, zejména pro případy, kdy chcete položit trinket do velmi vzdáleného krajního bodu. Už by se vám nemělo stát, že se trinket objeví například mimo bush, ačkoliv jste měli myší namířeno dovnitř křoví.

Poslední změna se týká Chemtech draka. Jeho vlastnosti byly komunitou tak neoblíbené, že se Riot rozhodl draka odstranit pár patchů po začátku sezóny. Ačkoliv se drak vrátí se stejným jménem, jeho schopnosti budou zcela jiné.

Nový Chemtech drak přidá šampionům udělované poškození a redukci příchozího poškození, pokud má šampion málo zdraví. Žádné oživování se nekoná. Duše z draka pak posílí kytky v jungli. Blast Cone vás například odhodí dále. Scryer’s Bloom pro změnu přidá šampionovi rychlost pohybu směrem k odhalenému cíli.