
Patch 12.10 - změny ve hře
Velký patch, který má za úkol prodloužit souboje je tady, všichni šampioni se dočkali změn, oslabuje se veškeré léčení a štíty. Prohlédněte si všechny změny
Obsah aktualizace
Nové skiny
Pět nových skinů s tématikou High Noon přijde do hry v průběhu patche. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.
Ostatní změny
Aktualizace vizuálních efektů
- Nami a Twisted fate prošli vizuální úpravou efektů.
Recall za odměnu
- Honor recall je nyní dostupný pro hráče kteří:
- dosáhli honor úrovně 5.
- dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 1 honor od ne-premade spoluhráče.
- dosáhli honor úrovně 3 a v předchozí hře obdrželi alespoň 2 honory od premade spoluhráčů.
- Challenger recall je nyní aktualizovaný. Pokud hráč může používat oba speciální recally, challenger recall má přednost.
Blokování žádostí o přátelství
- V klientu lze nyní blokovat upozornění na žádosti o přátelství.
Balanční změny
Všichni šampioni
- +70 HP
- +14 HP za úroveň
- +1,2 Armor za úroveň
- +0,8 Magic resist za úroveň
Aatrox
- E: Léčení proti šampionům zmenšeno: 20/22,5/25/27,5/30% → 18/20/22/24/26% uděleného poškození.
- E v ultimátce: léčení proti šampionům zmenšeno: 26/32/38/44/50% → 25/30/35/40/45% uděleného poškození.
- R: léčení posíleno: 30/45/60% → 25/40/55%
Ahri
- Pasivka: léčení při plném počtu stacků z minionů a monster sníženo: 40-120 (úrovně 1-18) (+25% AP) → 35-95 (úrovně 1-18) (+20% AP)
- Pasivka: léčení po zabití šampiona sníženo: 80-200 (úrovně 1-18) (+35% AP) → 75-165 (úrovně 1-18) (+30% AP)
Akshan
- Pasivka: štít zmenšen: 40-300 (levels 1-18) (+40% bonus AD) → 40-280 (levels 1-18) (+35% bonus AD)
Aphelios
- Severum: léčení při útoku sníženo: 3-10% → 2,5-9% (levels 1-18) poškození.
- Severum: léčení ze schopností sníženo: 9-30% → 8,3-30% (levels 1-18) poškození.
- Severum: štít nezměněn.
- R (Severum): Vyléření za trefeného šampiona sníženo: 275/400/525 → 250/350/450 (levels 6/11/16)
Azir
- E: Štít zmenšen: 80/120/160/200/240 (+70% AP) → 70/110/150/190/230 (+60% AP)
Bard
- W: minimální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)
- W: maximální vyléčení sníženo: 30/60/90/120/150 (+30% AP) → 25/50/75/100/125 (+30% AP)
Camille
- Pasivka: adaptivní štít oslaben: 20% → 17% maximálního zdraví.
Cassiopeia
- E: léčení z cíle s jedem sníženo: 12/14/16/18/20% AP → 10/11,5/13/14,5/16% AP
Cho’Gath
- Pasivka: léčení sníženo: 20-71 → 18-51 zdraví (podle úrovně)
Darius
- Q: léčení z šampionů a velkých monster oslabeno: 15% → 13% chybějícího zdraví za každý cíl (maximálně 3)
Diana
- W: Štít zmenšen: 30/45/60/75/90 (+30% AP) (+10% bonusového zdraví) → 25/40/55/70/85 (+25% AP) (+9% bonusového zdraví)
Dr. Mundo
- R: bonusové zdraví sníženo: 15/20/25% → 10/15/20% chybějícího zdraví
Ekko
- W: štít zmenšen: 80/100/120/140/160 (+150% AP) → 70/90/110/130/150 (+150% AP)
Elise
- Pasivka pavoučí forma: léčení ze základních útoků oslabeno: 4/6/8/10 (+10% AP) → 4/6/8/10 (+8% AP)
Fiora
- Pasivka: léčení z vitálů sníženo: 40-115 → 35-100 podle úrovně.
- R: léčení za sekundu sníženo: 80/110/140 (+60% bonus AD) → 75/110/125 (+60% bonus AD)
Fiddlesticks
- W: léčení z monster oslabeno: 50% → 45% (stále jen 15% z minionů)
- W: léčení z šampionů oslabeno: 30/40/50/60/70% → 25/32,5/40/47,5/55%
Galio
- W: štíš oslaben: 8/9,75/11,5/13,25/15% → 7,5/9/10,5/11/13,5% maximálního zdraví.
Gangplank
- W: léčení oslabeno: 50/75/100/125/150 (+15% chybějícího zdraví) → 45/70/95/120/145 (+13% chybějícího zdraví)
Garen
- Pasivka: regenerace zdraví snížena: 1,5-10,1% → 1,2-9% (levels 1-18) maximálního zdraví každých 5 vteřin.
- W: štít zmenšen: 70/95/120/145/170 (+20% bonusového zdraví) → 65/85/105/125/145 (+18% bonusového zdraví)
Gragas
- Pasivka: léčení sníženo: 8% → 6,5% maximálního zdraví.
Gwen
- Pasivka: léčení proti šampionům sníženo: 70% → 60% poškození.
- Pasivka: maximální léčení proti šampionům sníženo: 12-30 (levels 1-18) (+7% AP) ⇒ 10-25 (levels 1-18) (+6,5% AP)
Illaoi
- Pasivka: léčení chapadel sníženo: 5% → 4% chybějícího zdraví při zásahu alespoň jednoho šampiona
Irelia
- Q: léčení oslabeno: 8/10/12/14/16% AD → 7/8/9/10/11% AD
Ivern
- E: štít oslaben: 80/115/150/185/220 (+80% AP) → 70/100/130/160/190 (+75% AP)
Janna
- E: štít oslaben: 80/110/140/179/200 (+65% AP) → 75/100/125/150/175 (+60% AP)
- R: léčení za vteřinu sníženo: 100/150/200 (+50% AP) → 90/145/200 (+45% AP)
Jarvan IV
- W: základní štít zmenšen: 60/85/110/135/160 ⇒ 60/80/100/120/140
- W: štít zvětšen: 1,5% → 1,3% maximálního zdraví za každého zasáhnutého nepřátelského šampiona.
Kai’Sa
- R: štít zmenšen: 75/100/125 (+100/150/200% AD) (+100% AP) → 70/90/110 (90/130/180% AD) (+90% AP)
Karma
- vylepřené W: léčení oslabeno: 20% (+1% za 100 AP) → 17% (+1% za 100 AP) chybějícího zdraví.
- E: štít oslaben: 90/135/180/225/270 (+50% AP) → 80/120/160/200/240 (+45% AP)
- vylepšení E: štít na cíli snížen: 25/80/135/190 (+50% AP) → 25/70/120/170 (+45% AP)
Katarina
- R: Grievous wounds efekt oslaben: 60% → 50%
Kayle
- W: léčení oslabeno: 60/90/120/150/180 (+30% AP) → 55/80/105/130/155 (+25% AP)
Kayn
- Pasivka Darkin: léčení ze schopností použitých na postavy zníženo: 30-40% (levels 1-18) → 25-35% (levels 1-18) uděleného fyzického poškození
- E: léčení oslabeno: 100/115/130/145/160 (+40% bonus AD) → 90/100/110/120/130 (+35% bonus AD)
- R Darkin: léčení oslabeno: 10,5% (+9,1% za 100 bonusového AD) → 9,75% (+8,45% za 100 bonusového AD) maximálního zdraví cíle
Kha’Zix
- W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+50% AP) → 55/75/95/115/135 (+50% AP)
Kindred
- W pasivka: léčení při plném počtu stacků oslabeno: 49-100 → 47-81 (podle chybějícího zdraví)
Kled
- Pasivka: zdraví Skaarl po návratu sníženo: 50/60/70/80% → 45/55/65/75% (na úrovních 1/6/11/16)
- Q na Skaarl: efekt grievous wounds oslaben: 60% → 50%
Lee Sin
- W1: štít oslaben: 55/110/165/220/275 (+80% AP) → 50/100/150/200/250 (+80% AP)
- W2: bonusový life steal a spell vamp oslaben: 5/10/15/20/25% → 5/9,5/14/18,5/23%
Lilia
- Pasivka: léčení proti velkým monstrům oslabeno: 27-104 (úrovně 1-18) (+6% AP) → 24-75 (úrovně 1-18) (+5,4% AP)
- Pasivka: léčení proti šampionům oslabeno: 12-140 (úrovně 1-18) (+20% AP) → 11-125 (úrovně1-18) (+18% AP)
Lissandra
- R: minimální vyléčení sníženo: 100/150/200 (+30% AP) → 90/140/190 (+25% AP)
Lulu
- E: štít oslaben: 80/120/160/200/240 (+40% AP) → 75/110/145/180/215 (+35% AP)
- R: bonusové zdraví sníženo: 300/450/600 (+50% AP) → 275/425/575 (+45% AP)
Lux
- W: štít oslaben: 45/65/85/105/125 (+35% AP) → 40/55/70/85/100 (+35% AP)
Malphite
- Pasivka: štít oslaben: 10% → 9% maximálního zdraví
Maokai
- Pasivka: léčení pomocí posíleného útoku snížewno: 5-65 (+5-15% maximum zdraví) na úrovni 17 → 5-45 (+4,5-11% maximum zdraví) na úrovni 15
Mordekaiser
- W: změna štítu na vyléčení oslabena: 40/42,5/45/47,5/50% → 35/37,5/40/42,5/45%
Morgana
- Pasivka: léčení ze schopností oslabeno: 20% → 18% uděleného poškození proti šampionům, velkým minionům, středním a velkým monstrům
Nami
- W: léčení oslabeno: 60/85/110/135/160 (+30% AP) → 55/75/95/115/135 (+25% AP)
Nasus
- Pasivka: life steal oslabenn: 10/16/22% → 9/14/19% (na úrovních 1/7/13)
Nautilus
- W: štít oslaben: 45/55/65/75/85 (+9/10/11/12/13% maximálního zdraví) → 40/50/60/70/80 (+8/9/10/11/12% maximálního zdraví)
Nidalee
- E: základní vyléčení oslabeno: 35/55/75/95/115 (+32,5% AP) → 35/50/65/80/95 (+27,5% AP)
Nocturne
- Pasivka: léčení z posíleného útoku oslabeno: 15-40 (levels 1-18) (+15% AP) → 13-30 (levels 1-18) (+30% AP) za každý zasáhnutý cíl (50% u minionů)
Nunu & Willump
- Q: základní léčení proti cílům (kromě šampionů) oslabeno: 75/110/145/180/215 (+90% AP) (+10% bonusového zdraví) → 65/95/125/155/185 (+70% AP) (+6% bonusového zdraví) (stále 60% proti šampionům)
Olaf
- Pasivka: life steal snížen: 10-30% → 9-22,5% podle úrovně
Orianna
- E: štít snížen: 60/100/140/180/220 (+50% AP) → 55/90/125/160/195 (+45% AP)
Poppy
- Pasivka: štít oslaben: 15/17.5/20% → 13/15.5/18% maximálního zdraví (na úrovních 1/7/13)
Pyke
- Pasivka: maximum šedého zdraví sníženo: 60% → 55% maximálního zdraví
- Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví snížen: 10% (+0,25% za 1 lethality) → 9% (+0,2% za 1 lethality)
- Pasivka: přepočet poškození do šedého zdraví v přítomnosti více nepřátel snížen: 45% (+0,5% za 1 Lethality) → 40% (+0,4% za 1 Lethality)
Rakan
- Pasivka: štít snížen: 33-254 (na úrovních 1-18) (+90% AP) → 30-225 (levels 1-18) (+85% AP)
- Q: léčení sníženo: 18-120 (na úrovních 1-18) (+70% AP) → 18-90 (na úrovních 1-18) (+55% AP)
- E: štít snížen: 40/65/90/115/140 (+80% AP) → 35/60/85/110/135 (+70% AP)
Rell
- Q: léčení za zasaženého šampiona sníženo: 10/15/20/25/30 (+5% chybějících HP) → 10/15/20/25/30 (+4% chybějících HP)
- W: štít snížen: 40/70/100/130/160 (+13% maximálních HP) → 35/60/85/110/135 (+12% maximálních HP)
Renata Glasc
- E: štít snížen: 50/70/90/110/130 (+50% AP) → 50/65/80/95/110 (+50% AP)
Renekton
- Q: léčení proti ne-šampionům sníženo: 2/3/4/5/6 (+3% bonusového AD) → 2/3/4/5/6 (+2% bonusového AD)
- Q: léčení proti šampionům sníženo: 12/18/24/30/36 (+16% bonusového AD) → 10/14/18/22/26 (+15% bonusového AD)
- Q zesílené: léčení proti ne-šampionům sníženo: 6/9/12/15/18 (+9% bonusového AD) → 6/9/12/15/18 (+6% bonusového AD)
- Q zesílené: léčení proti šampionům sníženo: 36/54/72/90/108 (+48% bonusového AD) → 30/42/54/66/78 (+45% bonusového AD)
Riven
- E: štít snížen: 85/115/145/175/205 (+120% bonusového AD) → 80/105/130/155/180 (+110% bonusového AD)
Rumble
- E: štít snížen: 60/95/130/165/200 (+50% AP) → 60/90/120/150/180 (+45% AP)
Senna
- Q: léčení sníženo: 40/60/80/100/120 (+40% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality) → 40/55/70/85/100 (+30% bonusového AD) (+40% AP) (+1,6 za 1 lethality)
- R: štít snížen: 120/160/200 (+40% AP) (+1,5 za duši) → 100/150/200 (+40% AP) (+1,5 za duši)
Seraphine
- W: štít snížen: 60/80/100/120/140 (+40% AP) → 50/70/90/110/130 (+35% AP)
- W: léčení za spojence sníženo: 5/5,5/6/6,5/7% (+0,75% za 100 AP) → 5/5,5/6/6,5/7% (+0,6% za 100 AP) chybějících HP cíle.
Shen
- Pasivka: štít snížen: 50-101 (na úrovních 1-18) (+14% bonusových HP) → 50-101 (na úrovních 1-18) (+12% bonusových HP)
- R: štít snížen: 140/320/500 (+17.5% bonusových HP) → 130/290/450 (+16% bonusových HP)
Singed
- Q během R: Grievous Wounds aplikované jedem sníženo: 40% → 30%
Sion
- W: štít snížen: 60/85/110/135/160 (+10/11/12/13/14% maximálních HP) → 60/85/110/135/160 (+8/9/10/11/12% maximálních HP)
Skarner
- W: štít snížen: 10/11/12/13/14% maximálních HP (+80% AP) → 9/10/11/12/13% maximálních HP (+80% AP)
Sona
- W: štít snížen: 25/50/75/100/125 (+30% AP) → 25/45/65/85/105 (+25% AP)
- W: léčení sníženo: 30/50/70/90/110 (+20% AP) → 30/45/60/75/90 (+15% AP)
Soraka
- W: léčení sníženo: 100/130/160/200/220 (+65% AP) → 90/110/130/150/170 (+50% AP)
- R: léčení sníženo: 130/215/300 (+55% AP) → 125/205/ 285 (+50% AP)
Swain
- Pasivka: léčení za soul fragment sníženo: 4/5,5/7/9% ⇒ 3,5/4,5/5,5/7% (na úrovních 1/6/11/16) maximálních HP
- R: vysávání HP za sekundu sníženo: 15/40/65 (+25% AP) → 15/30/45 (+20% AP)
- Swain nyní automaticky použije Demonflare poté, co R – Demonic Ascension skončí. Toto se nestane, pokud R skončí kvůli tomu, že Swain zemřel.
- Swain nyní plně doplní svůj Demonic Power po zabití šampiona.
Sylas
- W: léčení sníženo: 25/50/75/100/125 (+40% AP) → 20/40/60/80/100 (+35% AP)
Tahm Kench
- Q: léčení oslabeno: 10/15/20/25/30 (+4/4.5/5/5.5/6% chybějících HP) → 10/12.5/15/17.5/20 (+3/3.5/4/4.5/5% chybějících HP)
- E: poškození uložené do šedých HP sníženo: 15/25/35/45/55% → 13/21/29/37/45%
- E: zvýšené poškození uložené do šedých HP sníženo: 45/50/55/60/65% → 40/42,5/45/47,5/50%
Taliyah
- Opravena chyba, která bránila tomu, aby Taliyah řadila správně své schopnosti.
- Opravena chyba, kdy se cooldown Q - Threaded Volley někdy nepočítal správně na rozpraskané zemi.
- Opraveno několik zvukových bugů na rozpraskané zemi.
Talon
- Q: léčení oslabeno: 10-70 (na úrovních 1-18) → 9-55 (na úrovních 1-18)
Taric
- Q: léčení oslabeno: 30 (+20% AP) (+1% Tarikova maximálního zdraví) → 25 (+15% AP) (+0.75% Tarikova maximálního zdraví)
- W: štít snížen: 8/9/10/11/12% → 7/8/9/10/11% maximálního zdraví cíle.
Thresh
- HP za úroveň sníženy: 95 → 115
- W: štít snížen: 60/90/120/150/180 (+2 za duši) → 50/75/100/125/150 (+2 za duši).
Trundle
- Pasivka: léčení sníženo: 2-7% → 1,8-5,5% (na úrovních 1-18) z maximálních HP nepřítele
Tryndamere
- Q: minimální léčení sníženo: 30/40/50/60/70 (+30% AP) → 25/33/41/49/57 (+30% AP)
- Q: dodatečné léčení za fury sníženo: 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3 (+1.2% AP) → 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 (+1.2% AP)
Udyr
- W: štít snížen: 60/95/130/165/200/235 (+50% AP) → 60/90/120/150/180/210 (+45% AP)
- W: léčení sníženo: 2,5-5% ⇒ 2-4% na základě chybějících HP
Urgot
- E: štít snížen 60/80/100/120/140 (+150% bonusového AD) (+15% bonusových HP) → 55/75/95/115/135 (+135% bonusového AD) (+13,5% bonusových HP)
Varus
- E: Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Vi
- Pasivka: štít snížen: 15% → 13% maximálních HP
Viego
- Pasivka: léčení při převtělení sníženo: 3% (+3% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) → 2,5% (+2,5% bonusového AD) (+2% AP) (+5% za 100% attack speedu) maximálního zdraví cíle
- Q: léčení ze základních útoků proti označeným šampionům sníženo: 150% → 135%
- Q: léčení ze základních útoků proti označeným monstrům sníženo: 155% → 145% (léčení z minionů stále sníženo o 10%)
Viktor
- Q: štít snížen: 30-115 (na úrovních 1-18) (+20% AP) → 27-105 (na úrovních 1-18) (+18% AP)
Vex
- W: štít snížen: 50/80/110/140/170 (+80% AP) → 50/75/100/125/150 (+75% AP)
Vladimir
- Q: léčení sníženo: 20/25/30/35/40 (+35% AP) → 20/25/30/35/40 (+30% AP)
- Q (zesílené): bonusové léčení sníženo: 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+4% AP) chybějících HP) → 30-200 (na úrovních 1-18) + (5% (+3,5% AP) chybějících HP)
- Q (zesílené): bonusové léčení proti minionům sníženo: 35% → 30%
- R: léčení za každý následující cíl sníženo: 50% -> 40% poškození.
Volibear
- W: léčení sníženo: 20/35/50/65/80 (+8/10/12/14/16% chybějících HP Volibeara) → 20/35/50/65/80 (+7/8,5/10/11,5/13% chybějících HP Volibeara)
- E: štít snížen: 15% maximálních HP (+80% AP) → 14% maximálních HP (+75% AP)
- R: bonusové HP sníženy: 200/400/600 → 175/350/525
Warwick
- Q: léčení sníženo: 30/45/60/75/90% → 25/37,5/50/62,5/75%
Xin Zhao
- Pasivka: léčení sníženo: 7-92 (na úrovních 1-18) (+10% AD) (+55% AP) → 6-74 (na úrovních 1-18) (+7% AD) (+55% AP)
Yasuo
- Pasivka: štít snížen: 115-525 → 100-475 (na úrovních 1-18)
Yone
- W: štít snížen: 40-60 (na úrovních 1-18) (+60% bonuovéhos AD) → 35-55 (na úrovních 1-18) (+55% bonusového AD)
Yorick
- Q: minimální léčení sníženo: 12-82 (na úrovních 1-18) → 10-68 (na úrovních 1-18)
Yuumi
- Pasivka: štít snížen: 60-400 (na úrovních 1-18) (+30% AP) → 56-360 (na úrovních 1-18) (+25% AP)
- E: léčení sníženo: 70/100/130/160/190 (+35% AP) → 65/90/115/140/165 (+25% AP)
Zac
- Pasivka: léčení při zvednutí svého kousku sníženo: 4/5/6/7% → 4/4,75/5,5/6,25% maximálních HP
Předměty
Emberknife
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
Hailblade
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
Vampiric Scepter
- Lifesteal snížen 8% → 7%
Doran's Ring
- Obnova many zvýšena: 0,75 → 1
- Vyšší obnova many zvýšena: 1,25 → 1,5
- Hodnota obnovených HP snížena: 50% → 45%
Elixir of Wrath
- Fyzický vamp snížen: 15% → 12%
Gargoyle Stoneplate
- Štít oslaben: [100 + 100% bonusového zdraví] → [100 + 90% bonusového zdraví]
Chemtech Putrifier
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Death’s Dance
- Léčení sníženo: 175% → 150% bonusového AD
Mortal Reminder
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Last Whisper
- Armor snížen: 20% → 18%
Lord Dominik's Regards
- Armor Penetrace snížena: 35% → 30%
Seraph's Embrace
- Léčení sníženo: 35% použité many → 25%
Sunfire Aegis
- Poškození za stack sníženo 12% → 10%
Bloodthirster
- Lifesteal snížen z 20% → 18%
- Overheal štít snížen: 50-350 → 50-320 (na úrovních 1-18)
Thornmail
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Zesílené Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Bramble Vest
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Redemption
- Léčení sníženo: 200-400 → 180-340.
Knight's Vow
- Léčení sníženo: 8% → 7%
Fimbulwinter
- Hodnota štítu změněna: [100-200 + 5% současné many] → [100-200 + 4,5% současné many]
Executioner's Calling
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Void Staff
- Magic penetrace snížena: 45% → 40%
Maw of Malmortius
- Omnivamp snížen: 12% → 10%
Morellonomicon
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Phage
- Léčení sníženo: [2% (melee) / 1% (ranged)] → [1,6% (melee) / 0,8% (ranged)] maximálních HP
Locket of the Iron Solari
- Hodnota štítu snížena: 200-365 → 180-330
Mikael's Blessing
- Léčení sníženo: 100-200 → 100-180
Shard of True Ice
- Základní regenerace many zvýšena: 100% → 115%
Oblivion Orb
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
Blighting Jewel
- Magic penetrace snížena: 15% → 13%.
Riftmaker
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)
Sterak’s Gage
- Štít snížen: 75% → 70% bonusových HP
Demonic Embrace
- Poškození sníženo: [2/1,2% (Melee/Ranged)] → [1,8/1% (Melee/Ranged)]
Chempunk Chainsword
- Grievous Wounds sníženo: 40% → 30%
- Vyšší Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Moonstone Renewer
- Léčení sníženo: 70 → 60
- Bonus k síla štítů a léčení snížen 6% → 5%
- Mythic pasivka zvyšující léčení snížena 10 → 8
Goredrinker
- Omnivamp snížen z 10% na 8%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 15% → 10%)
- Léčení sníženo: [25% základního AD + 10% chybějících HP] → [20% základního AD + 8% chybějících HP]
Divine Sunderer
- Léčení sníženo: [7,8%/3,6% Melee/Ranged] → [6%/3% Melee/Ranged]
Immortal Shieldbow
- Lifesteal snížen: 8% → 7%.
- Hodnota štítu snížena: 275-700 → 250-630
Eclipse
- Hodnota štítu snížena: [180 + 40% bonusového AD] → [160 + 35% bonusového AD]
- Omnivamp snížen: 8% → 7%
- U Ornnova masterwork předmětu snížen: 10% → 8%)
Runy
Grasp of the Undying
- Poškození sníženo: [4% maximálního zdraví] → [3,5% maximálního zdraví]
- Vyléčení oslabeno: 2% → 1,7%
Summon Aery
- Hodnota štítu snížena: [35-80 (+0,25 AP)(+0,4 bonusového AD)] → [30-75 (+0,225 AP)(+0,35 bonusového AD)]
Taste of Blood
- Léčení sníženo: 18-35 (+0,2 bonusového AD, +0,1 AP)] → [16-30 (+0,15 bonusového AD, +0,08 AP)]
Conqueror
- Léčení sníženo: [9/6% melee/ranged] → [6/5% melee/ranged]
Nullifying Orb
- Hodnota štítu snížena [40-120 (+0,1 AP) (+0,15 bonusového AD)] → [35-110 (+0,09 AP) (+0,14 bonusového AD)]
Triumph
- Obnova HP snížena: 12% → 10%
Font of Life
- Léčení sníženo z [5 + 1% maximálních HP] na [5 + 0,9% maximálních HP]
Guardian
- Hodnota štítu snížena [50-130 +15% AP + 9% bonusových HP] → [45-120 +12,5% AP + 8% bonusových HP]
Conditioning
- Armor a MR sníženy 5% → 4%
Overheal
- Štít snížen: [10 (+10% maximálních HP)] → [10 +9% maximálních HP)].
Summoner Spelly
Barrier
- Štít snížen: 115-455 → 105-411 (na úrovních 1-18)
Heal
- Léčení sníženo: 90-345 → 80-318 (na úrovních 1-18)
Ignite
- Grievous Wounds sníženo: 60% → 50%
Smite
- Léčení sníženo:90 (+10% maximálních HP) ⇒ 80 (+7.5% +10% maximálních HP)
Baron, draci a věže
Mountain dragon
- Štít z duše draka snížen: 200 (+18% bonusového AD) (+13,5% AP) (+13.5% bonusových HP) → 180 (+16% bonusového AD) (12% AP) (+12% bonusových HP)
Ocean dragon
- Regenerace HP z buffu snížena: 2,5/5/7,5/10% → 2/4/6/8% chybějícíchHP za zabitého draka
- Léčení z duše draka sníženo: 160 (+36% bonusového AD) (+22,5% AP) (+9% bonusových HP) → 130 (+26% bonusového AD) (+17% AP) (+7% bonusových HP)
Baron Nashor
- AD zvýšeno: 125 (+8 za minutu) → 150 (+10 za minutu)
- Maximální AD zvýšeno: 435 → 520 (ve 40. minutě)
- Void corruption – magické poškození: 60 (+20% AD) → 70 (+20% AD)
- Baron nyní čeká 30 vteřin po obdržení poškození a až poté postoupí na další úroveň.
Věže
- AD vnější věže zvýšeno: 152-278 → 167-391 (v čase 0:00-13:30)
- AD vnitřní věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
- AD inhibitorové věže zvýšeno 170-305 → 187-427 (v čase 0:00-13:30)
- AD vnější věže u nexusu zvýšeno 150-285 → 165-405 (v čase 0:00-13:30)
Opravené chyby
- Několik popisků bylo upraveno, aby byly konzistentnější, srozumitelnější a přesnější.
- Shyvanino Q – Twin Bite nyní poskytuje mírné prodloužení range, podobně jako jiné schopnosti resetující útok (např. Nasusovo Q – Siphoning Strike).
- Shyvanino Q – Twin Bite v dračí podobě nyní správně zasáhne dvakrát i inhibitory a nexus.
- Kledovo R - Chaaaaaaaarge!!! už z pohledu nepřítele nezpůsobí jeho vizuální desynchronizaci.
- Sion už nebude moci odhodit Rift Heralda svým E – Roar of the Slayer.
- Spirit Visage bude nyní správně zvyšovat účinnost léčení poškozením.
- Opravena chyba, která způsobovala, že Rengarovy útoky posílené pomocí Q – Savage Strike vedené proti věžím mu neposkytovaly bonus k rychlosti útoků.
- Exploze Blast cones vyvolané spojenci už nezruší některé efekty poskytující imunitu proti CC (Dr. Mundova pasivka - Goes Where He Pleases, Malzaharova pasivka – Void Shift a Morganino E – Black Shield).
- Kog'Mawova pasivní schopnost – Icathian Surprise už nespustí aktivovatelný efekt jeho vlastního Nesmrtelného štítového luku.
- Lethal Tempo se nyní správně aktivuje o klony nepřátelských šampionů.
- Opravena chyba, kvůli které se cooldown Anathema's Chains nezkracovala v závislosti na hodnotě ability haste.
- Glacial Augment se správně nahradí First Strike u všech šampionů, kteří nemají žádnou kompatibilní formu CC
- Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které jste mohli slyšet zrození nebo smrt neepických monster, i když jste je neviděli.
- Opravena chyba zvukových efektů, kvůli které mohli hráči občas slyšet použití Hexgates, i když se na ně nedívali.
- Opravena chyba, která způsobovala, že seslání a ukončení Pykeova W - Ghostwater Dive během působení R - Paranoia nepřátelského Nocturna odstranilo z vaší obrazovky efekt červeného zabarvení.
- Opravny drobné nesrovnalosti ve vizuálních efektech Yorickova W – Dark Procession a E – Mourning Mist.
- Opravena chyba u výzvy „Immediate Immobilization“, kvůli které se do jejího postupu počítala nesprávně i některá zpomalení.
- Opravena chyba u výzvy „Active Participation“, kvůli které se do jejího postupu počítaly nesprávně i některé typy účasti na zabití.
Zajímavé články

Giry | 22. 6. 2022
Patch 12.12 - změny ve hře

Giry | 22. 6. 2022
Nová šampionka Nilah, the Joy Unbound

Giry | 22. 6. 2022
Rework Sivir odhalen, nejvíc se změní W a E
