Patch 12.11 - změny ve hře
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 12.11 - změny ve hře

Patch 12.11 - změny ve hře

Giry

Giry

7. 6. 2022 23:00

Do hry míří šampionka s pořadovým číslem 160.

Reklama

Riot odhalil změny, které se dnes v noci dostaly do hry. Přivítáme novou šampionku, Zeri projde dalšími úpravami a předměty s Lethality se nakonec upravovat nebudou.

Obsah


Bel’Veth

Do hry během pár dnů dorazí Bel’Veth, nejnovější šampionka z Voidu. Na její schopnosti se můžete podívat zde.


Nové skiny

Dočkáme se několika nových Ocean Song skinů. Prohlédnout si je můžete ve speciálním článku.


Chromy

Nové plážové skiny obdrží také několik chrom.

Battle Boss Bel’Veth

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Ocean Song Ashe

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Ocean Song Nidalee

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Ocean Song Seraphine

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Ocean Song Yone

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Ocean Song Zeri

Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře
Patch 12.11 - změny ve hře

Balanční změny

Šampioni

Aphelios

  • The Hirman and the Seer (P)
    • Bonusový attack speed zvýšen: 6-36% → 7,5-45%
    • Lethality zvýšeno: 4,5-27 → 5,5-35

Brand

  • Blaze (P)
    • Poškození při explozi sníženo: 10-14% → 9-13%
    • Poškození v průběhu času sníženo: 3% maximálního zdraví → 2,5% maximálního zdraví

Caitlyn

  • Piltover Peacemaker (Q)
    • AD přepočet změněn: 130/145/160/175/190% → 125/145/165/185/205%
    • Cena změněna: 50/60/70/80/90 → 55/60/65/70/75 many.
  • 90 Caliber Net (E)
    • Základní poškození zvýšeno: 70/110/150/190/230 → 80/130/180/230/280
    • Cooldown snížen: 16/14,5/13/11,5/10 → 16/14/12/10/8 sekund.

Fizz

  • Růst many za úroveň zvýšen: 37 → 52
  • Růst zdraví za úroveň snížen: 112 → 106

Gragas

  • Barrel Roll (Q)
    • Minimální AP přepočet zvýšen: 70% → 80%
    • Cooldown snížen: 11/10/9/8/7 → 10/9/8/7/6 vteřin.
  • Body Slam (E)
    • Cooldown snížen: 16/15/14/13/12 → 14/13,5/13/12,5/12 vteřin.

Gwen

  • Hallowed Mist (W)
    • Armor a Magic resist snížen: 20 → 12/14/16/18/20
    • Cooldown zvýšen: 22/20/18/16/14 → 22/21/20/19/18 vteřin
  • Skin ‘n Slash (E)
    • Navrácení cooldownu oslabeno: 60% → 50%

Irelia

  • Bladesurge (Q)
    • Léčení posíleno: 7/8/9/10/11% AD → 9/10/11/12/13% AD
  • Defiant Dance (W)
    • Cooldown snížen: 18/16,5/15/13,5/12 → 16/15/14/13/12 vteřin.

Katarina

  • Death Lotus (R)
    • Grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40%

Kayn

  • Reaping Slash (Q)
    • AD přepočet podle zdraví snížen: 5,5% za 100 bonus AD → 5% za 100 bonus AD

Kled

  • Bear Trap on a Rope (Q)
    • Grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40%

Kog’Maw

  • Caustic Spittle (Q)
    • Attack speed snížen:15/20/25/30/35% → 10/15/20/25/30%
    • Snížení armoru a magic resistu cíle oslabeno: 25/27/29/31/33% → 23/25/27/29/31%
  • Bio-Arcane Barrage (W)
    • Přepočet poškození na životy snížen: 3/4/5/6/7% → 3/3,8/4,6/5,2/6%

Lee Sin

  • Základní AD zvýšeno: 66 → 68
  • Sonic Wave / Resonating Strike (Q)
    • Poškození zvýšeno: 50/75/100/125/150 → 55/80/105/130/155
    • Minimální poškození z Q2 zvýšeno: 50/75/100/125/150 (+100% bonusových AD) → 55/80/105/130/155 (+100% bonusových AD)
    • Maximální poškození z Q2 zvýšeno: 100/150/200/250/300 (+200% bonusových AD) → 110/160/210/260/310 (+200% bonusových AD)

Lilia

  • Zdraví sníženo: 650 → 625
  • Dream Laden Bow (P)
    • AP přepočet průběžného poškození snížen: 1,5% za 100 AP → 1,2% za 100 AP

Master Yi

  • Zdraví za úroveň sníženo: 106 → 100
  • Wuju Style (E)
    • Základní poškození sníženo: 30/38/46/54/62 → 30/35/40/45/50

Nunu & Willump

  • Consume (Q)
    • Léčení z cílů (kromě šampionů) zvýšeno: 65/95/125/155/185 (+70% AP)(+6% bonusových HP) → 65/95/125/155/185 (+90% AP) (+10% bonusových HP)
    • Léčení z šampionů zvýšeno: 39/57/75/93/111 (+42% AP) (+3.6% bonusových HP) → 39/57/75/93/111 (+54% AP) (+6% bonusových HP)
  • E – Snowball Barrage
    • Cooldown snížen: 14 sekund na všech úrovních → 14/13/12/11/10 sekund

Olaf

  • Berzerker Rage (P)
    • Maximální statistiky zvýšeny: 22,5% → 30%
    • Life stal snížen: 10-30% → 8-25%
  • Undertow (Q)
    • Minimální cooldown snížen: 3 → 2,5 vteřiny.
    • Základní poškození zvýšeno: 60/110/160/210/260 → 70/120/170/220/270
  • Tough It Out (W)
    • Cooldown zvýšen: 16/14,5/13/11,5/10 → 16/15/14/13/12 sekund
  • Ragnarok (R)
    • Armor a magic resist snížen: 10/25/40 → 10/20/30

Rakan

  • Gleaming Quill (Q)
    • Základní vyléčení posíleno: 18-90 → 30-115
  • Grand Entrance (W)
    • Cooldown snížen: 18/16,5/15/13,5/12 → 16/14,5/13/11,5/10 sekund
  • Battle Dance (E)
    • Cena snížena: 60/70/80/90/100 → 40/45/50/55/60 many
    • Základní štít zvýšen: 35/60/85/110/135 → 50/75/100/125/150

Rengar

  • Základní zdraví sníženo: 655 → 620
  • Thrill of the Hunt (R)
    • Cooldown zvýšen: 110/90/70 → 110/100/90 sekund

Ryze

  • Spell Flux (E)
    • AP přepočet zvýšen: 30% → 35%
    • Cena snížena: 40/55/70/85/100 → 35/45/55/65/75 many

Samira

  • AD za úroveň zvýšeno: 3 → 3,3
  • Flair (Q)
    • AD přepočet zvýšen: 80/90/100/110/120% → 85/95/105/115/125%

Senna

  • Absolution (P)
    • Spawn wraithů z minionů zabitých Sennou zvýšen: 2,166% → 8,333%
  • Piercing Darkness (Q)
    • Základní zpomalení oslabeno: 20% → 15%
    • Doba zpomalení snížena: 2 → 1/1,25/1,5/1,75/2 sekund

Singed

  • Insanity Potion (R)
    • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%​​

Swain

  • Ravenous Flock (P)
    • Léčení sníženo: 3,5-7% maximálního zdraví → 3-6% maximálního zdraví.
  • Vision of Empire (W)
    • Poškození sníženo: [80/120/160/200/240 + 70% AP] → [80/115/150/185/220 + 55% AP]
  • Demonic Ascension (R)
    • Léčení za vteřinu sníženo: 15-45 + 20% AP → 15-40 + 18%AP

Sylas

  • Kingslayer (W)
    • Cooldown snížen: 13/11,25/9,5/7,75/6 → 10/10,5/9/7,5/6 vteřin.
    • Cena snížena: 60/70/80/90/100 to 50/60/70/80/90 many.
    • AP přepočet minimálního vyléčení zvýšen: 35% → 40%
  • Abscond / Abduct (E)
    • Cooldown snížen: 14/13/12/11/10 → 13/12/11/10/9 vteřin.

Tahm Kench

  • An Acquerited Taste (P)
    • Přepočet poškození zvýšen: 2,5% bonusového zdraví → 4% bonusového zdraví
  • Tongue Lash (Q)
    • Základní vyléčení zvýšeno: 10/12,5/15/17,5/20 → 10/15/20/25/30
  • Devour (R)
    • Základní štít zvýšen: 500/700/900 → 650/800/950

Taliyah

  • Základní zdraví sníženo: 570 → 550
  • Threaded Volley (Q)
    • Cooldown zvýšen: 6,5/5,5/4,5/3,5/2,5 → 7/6/5/4/3 vteřiny.
    • Poškození jednoho kamene sníženo: 38/61/84/107/130 (+50% AP) → 40/60/80/100/120 (+50% AP)
    • Poškození pěti kamenů sníženo: 98,8/158,6/218,4/278,2/338 (+130% AP) → 104/156/208/260/312 (+130% AP)
    • Poškození velkého balvanu sníženo: 72,4/115,9/159,6/203,3/247 (+90% AP) ⇒ 75/114/152/190/228 (+90% AP)
  • Unraveled Earth (E)
    • Nyní uděluje 150% poškození do monster.
  • Weaver's Wall (R)
    • Čas mimo souboj zvýšen: 2,5 sekundy → 3 sekundy
    • Opravena chyba, kdy nebylo možné zrušit zeď, když Taliyah obdržela poškození během toho, co byla zeď vyvolaná.

Taric

  • Starlight’s Touch (Q)
    • Cena snížena: 65/70/75/80/85 → 60 many na všech úrovních
    • Přepočet zdraví posílen: 0,75% → 1% maximálního zdraví
  • Dazzle (E)
    • Cooldown snížen: 17/16/15/14/13 → 15/14/13/12/11 vteřin.
    • Trvání stunu prodlouženo: 1,25 → 1,5 vteřiny.

Tryndamere

  • Bloodlust (Q)
    • Základní léčení zvýšeno: 25/33/41/49/57 → 30/40/50/60/70 zdraví
    • Léčení za každý stack fury zvýšeno: 0,45/0,75/1,05/1,35/1,65 → 0,5/0,95/1,4/1,85/2,3
  • Undying Rage (R)
    • Cooldown snížen: 130/110/90 → 120/100/80 vteřin.

Varus

  • Hail of Arrows (E)
    • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%

Veigar

  • Armor snížen: 23 → 21
  • Armor za úroveň zvýšen: 3,75 → 4
  • Event Horizon (E)
    • Cooldown zvýšen: 20/18/16/14/12 → 20/18,5/17/15,5/14 vteřin.

Wukong

  • Warrior Trickster (W)
    • Cooldown zvýšen: 20/18/16/14/12 → 22/19,5/17/14,5/12 vteřin
  • Nimbus Strike (E)
    • Poškození do monster sníženo: 180% → 160%

Xin Zhao

  • Determination (P)
    • AD přepočet léčení zvýšen: 7% → 10%
  • Wind Becomes Lightning (W)
    • Cena snížena: 60 → 60/55/50/45/40 many.
    • Poškození zvýšeno: 40/75/110/145/180 (+80% AD) (+50% AP) → 50/85/120/155/190 (+90% AD) (+65% AP)

Zeri

  • Burst Fire (Q)
    • Poškození zvýšeno: [7/9/11/13/15 + 110/112,5/115/117,5/120% AD] → [8/11/14/17/20 (+110/115/120/125/130% AD)]
    • Zpomalení z nabité pasivky odstraněno
    • Poškození z nabité pasivky zvýšeno: [90-200 (+80% AP) (+1-10% maximálních HP cíle)] → [90-200 (+90% AP) (+3-15% maximálních HP cíle)]
  • Ultrashock Laser (W)
    • Cooldown snížen: 13/12/11/10/9 → 12/11/10/9/8 vteřin.
    • AD přepočet zvýšen: 140% → 150%
    • Zpomalení sníženo: 30/40/50/60/70% → 30/35/40/45/50%
    • [Nové]: rozšířený impulz nyní kriticky zasáhne šampiony a monstra.
  • Spark Surge (E)
    • Cooldown snížen: 26/24,5/23/21,5/20 → 22/20,5/19/17,5/16 seconds
    • Snížení cooldownu za útok sníženo: 1 → 0,75 sekund
    • Snížení cooldownu za kritický zásah sníženo: 3 → 1,5 sekund
  • Lightning Crash (R)
    • Cooldown snížen: 120/95/70 → 100/85/70
    • Rychlost pohybu za stack snížena: 1,5% → 1%
    • Stacky za zasaženého šampiona zvýšeny: 4 → 8

Předměty

Bramble Vest

  • Poškození zvýšeno: 3 → 4
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%

Thornmail

  • Poškození zvýšeno: 10 + 10% bonusového armoru → 10 + 20% bonusového armoru
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%

Executioner’s Calling

  • AD zvýšeno: 15 → 20
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%

Mortal Reminder

  • Pasivka Sepsis: Počet základních útoků do cíle pro zvýšení efektu snížen: 3 → 2
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%
  • Vylepšený grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40%

Chempunk Chainsword

  • AD zvýšeno: 45 → 55
  • Ability Haste zvýšeno: 15 → 25
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%
  • Vylepšený grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40%

Oblivion Orb

  • AP zvýšeno: 30 → 35
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%

Morellonomicon

  • AP zvýšeno: 80 → 90
  • Zdraví zvýšeno: 250 → 300
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%
  • Vylepšený grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40

Chemtech Putrifier

  • AP zvýšeno: 55 → 60
  • Grievous Wounds efekt oslaben: 30% → 25%
  • Vylepšený grievous Wounds efekt oslaben: 50% → 40%

Crown of the Shattered Queen

  • AP zvýšeno: 60 → 70
    • AP zvýšeno: 80 → 90 pro Ornnův Masterwork předmět

Everfrost

  • Trvání zpomalení zkráceno: 1,5 → 1 vteřina
    • Stejné pro Ornnův Masterwork předmět.

Liandy’s Anguish

  • Poškození sníženo: [60 (+6% AP) (+4% maximálního zdraví)] → [50 (+6% AP) (+4%maximálního zdraví)]
    • Stejné pro Ornnův Masterwork předmět.

Night Harvester

  • Ability haste zvýšeno: 15 → 25
    • Ability haste zvýšeno: 20 → 30 pro Ornnův Masterwork předmět.
  • Cooldown snížen: 40 → 30
    • Stejné pro Ornnův Masterwork předmět.

Riftmaker

  • AP sníženo: 80 → 70
    • AP sníženo: 100 → 90 pro Ornnův Masterwork předmět.

Bami’s Cinder

  • Celková cena snížena: 1100 → 1000 zlata
    • Cena za dokončení snížena: 300 → 200 zlata

Frostfire Gauntlet

  • Zdraví zvýšeno: 350 → 450
    • Zdraví zvýšeno: 500 → 600 pro Ornnův Masterwork předmět.
  • Cena za dokončení zvýšena: 950 → 1050 zlata
    • Celková cena nezměněna.

Sunfire Aegis

  • Zdraví zvýšeno: 350 → 450
    • Zdraví zvýšeno: 500 → 600 pro Ornnův Masterwork předmět.
  • Cena za dokončení zvýšena: 700 → 800 zlata
    • Celková cena nezměněna.

Turbo Chemtank

  • Zdraví zvýšeno: 350 → 450
    • Zdraví zvýšeno: 500 → 600 pro Ornnův Masterwork předmět.
  • Cena za dokončení zvýšena: 950 → 1050 zlata
    • Celková cena nezměněna.

Abyssal Mask

  • Magic Resist zvýšen: 30 → 35
  • Cursed Magic Resist zvýšen: 7 → 9

Knight’s Vow

  • AP zvýšeno: 20 → 20

Randuin’s Omen

  • Armor zvýšen: 80 → 90

Spirit Visage

  • Magic resist zvýšen: 40 → 50

Zeke’s Convergence

  • Armor zvýšen: 25 → 35

Death’s Dance

  • Přepočet vyléčení snížen: 140% bonusového AD → 120% bonusového AD

Blade of the Ruined King

  • Life Steal posílen: 7% → 8%

Maw of Malmortius

  • Lifeline cooldown zvýšen: 60 → 75 vteřin

Sterak’s Gage

  • Bonusové AD zvýšeno: 40% základního AD → 45% základního AD
  • Štít zvětšen: 70% bonusového zdraví → 75% bonusového zdraví

Goredrinker

  • Mýtická pasivka s ability haste posílena: 5 → 7 ability haste.

Kraken Slayer

  • Poškození pasivky Bring it Down změněno: 60 + 45% bonus AD → 50 + 40% bonus AD
    • Stejné pro Ornnův Masterwork předmět.

Umbral Glaive

  • Blackout cooldown prodloužen: 35 → 40 vteřin

Věže

Vnější věže

  • Poškození změněo: 167-391 → 162-344 (čas 0:00-13:30)

Opravené chyby

  • Opravena chyba, kvůli které Qiyanino Q – Edge of Ixtal občas nezpůsobovalo poškození nepřátelům, kteří se pohybovali směrem k ní.
  • Opravena chyba, kvůli které se míra Sylasova léčení z Fiořina ukradeného R - Grand Challenge neodvíjela správně v závislosti na jeho síle schopností.
  • Opravena chyba, kvůli které Gnar nedostával bonus k rychlosti útoků ze svého E - Hop, pokud jeho skok přerušily určité CC efekty.
  • Opravena chyba, kvůli které si Viego ponechával Janninu pasivní schopnost – Tailwind i poté, co její posednutí skončilo.
  • Opravena chyba, kvůli které se zcela obnovil cooldown Viegova E – Harrowed Path, pokud posedl jiného šampiona, zatímco byl nepřátelský šampion pod vlivem E- Nevermove víc posedlého Swaina.
  • Opravena chyba kvůli které Nidaleeino E - Primal Surge neudělovalo při seslání na spojence bonus k rychlosti útoků.
  • Opravena chyba, kvůli které se Gravesovy runy nezměnily z Glacial Augment na jinou, ačkoliv ji nemohl aktivovat.
  • Opravena chyba, kvůli které Akshanova hlava měnila směr, pokud při sesílání R – Comeuppance couval od nepřítele.
  • Opravena chyba, kvůli které se Kassadinovu W – Nether Blade nezobrazoval správně zásahový vizuální efekt.
  • Opravena chyba, kvůli které Siviřini spojenci občas neslyšeli její Q – Boomerang Blade, pokud byl cíl zasažen mimo vizi.
  • Opravena chyba, kvůli které Sterak’s Gage ve svém popisku nepočítal správně „poškození zablokované štíty“.
  • Opravena chyba, kvůli které ukazatele zdraví vnějších věží po zničení neexplodovaly.
  • Opravena chyba, kvůli které se na liště debuffů ovlivněného hráče nezobrazovala ikona debuffu z předmětu Imperial Mandate – Coordinated Fire.
  • Opravena vizuální chyba u turnaje Clash, aby se správně zobrazoval důvod, proč hráč nemůže vstoupit do týmu pro Clash.
  • Opravena vizuální chyba, kvůli níž byla na pozápasové obrazovce oříznuta okna pro nahlášení posledních tří hráčů.
  • Opravena vizuální chyba, ke které docházelo na pozápasové obrazovce při umístění kurzoru na ikonu hráče.
  • Opravena chyba, kvůli které mohla dlouhá jména ve výsledkové tabulce překrývat tlačítko Report.
  • Opravena chyba, kvůli které se v žebříčku výzev nezobrazovaly u hráčů ikony.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama