Patch 13.5 je ve hře a přinesl rework Yuumi
i Zdroj: Tryhard.cz
Novinky League of Legends Článek Patch 13.5 je ve hře a přinesl rework Yuumi

Patch 13.5 je ve hře a přinesl rework Yuumi

Giry

Giry

7. 3. 2023 20:32

Došlo také na velké úpravy Azira a odhalen byl nový trest pro AFKery.

Reklama

Nová aktualizace se dnes v noci dostane do hry. Přinese rework Yuumi, velké úpravy Azira a mnoho dalších změn.

Obsah patche


Nové skiny

Během nadcházejících dní se do hry dostanou nové Broken Covenant skiny. Prohlédnout si je můžete v našem starším článku.


Balanční změny

Šampioni

Aatrox

  • W – Infernal Chains
    • Zpomalení: 25% → 25/27,5/30/32,5/35%
    • Cooldown: 20–14 sekund → 20–12 sekund
  • R – World Ender
    • Bonusové AD: 20/30/40% → 20/32,5/45%

Ashe

  • Q – Ranger's Focus
    • Cena: 50 many → 30 many
    • Trvání: 4 sekundy → 6 sekund
  • W – Volley
    • Základní poškození: 20–80 → 10–70
  • R – Enchanted Crystal Arrow
    • Cooldown: 80–60 sekund → 100–60 sekund

Aurelion Sol

  • Růst HP za úroveň: 100 → 95
  • Růst armoru za úroveň: 4,6 → 4,3
  • Q – Breath of Light
    • AP ratio: 40% → 35%

Azir

  • Základní HP: 622 → 550
  • Růst Armoru za úroveň 4,2 → 5
  • Základní mana: 380 → 320
  • Růst many za úroveň: 36 → 40
  • Růst AD za úroveň: 2,8 → 3,5
  • Attack speed ratio: 0,625 → 0, 694
  • Růst Attack speedu za úroveň: 3% → 5%
  • P – Shurima’s Legacy
    • Trvání věže: 60 sekund → 30 sekund
    • Poškození: (150 + 4 za uběhlou minutu + 15% AP) fyzického poškození → (230–410 na základě úrovně Azira + 40%AP) magického poškození
    • [Odstraněno] Bonusové poškození 37,5% do šampionů.
    • [Nové] Nyní aplikuje efekty Azirových kouzel (Luden’s Echo, Liandry’s Torment...)
    • HP věží: 2550 → 3000
    • Armor věží: 60 + 1 za uběhlou minutu → 30–90 na základě úrovně Azira
    • Magic resist věží: 100 + 1 za uběhlou minutu → 30–90 na základě úrovně Azira
    • Ztracené staty, pokud je Azir mrtvý nebo příliš daleko: 100 armoru → 100 armoru a magic resist
    • Cooldown: 180 sekund → 90 sekund (zapne se po zhroucení věže).
    • Opravená chyba: Azirova věž už neztratí své resisty, pokud je Azir nezacílitelný (např. Zhonya).
  • Q – Conquering Sands
    • Magické poškození: 70/90/110/130/150 + 30% AP → 60/80/100/120/140 + 35% AP
    • Cena: 55 many na všech úrovních → 65/70/75/80/85 many
  • W – Arise!
    • Namísto pasivního attack speedu udělují vojáci 50/60/70/80/90 magického poškození navíc
    • Základní magické poškození: 50–150 → 50-200
    • [Odstraněno] Bonus se třemi aktivními vojáky.
  • E – Shifting Sands
    • AP ratio: 55% → 40%

Caitlyn

  • Základní AD: 62 → 60
  • Základní armor: 28 → 27

Fizz

  • W – Seastone Trident
    • Obnovená mana: 20–52 → 30–70
  • E – Playful/Trickster
    • Magické poškození: 70/120/170/220/270 → 80/130/180/230/280
    • Cena: 90/95/100/105/110 many → 75/80/85/90/95 many

Gangplank

  • P – Trial by Fire
    • Bonusový true damage: 55–310 → 50–250
  • E – Powder Keg
    • Všichni hráči nyní vidí pod ukazatelem zdraví Gangplanka, kolik sudů má k dispozici.
    • Čas nabití sudů: 18/17/16/15/14 sekund → 18 sekund na všech úrovních

Jinx

  • Růst attack speedu za úroveň: 1% → 1,36%
  • W – Zap!
    • Zpomalení: 30/40/50/60/70% → 40/50/60/70/80%
    • Cena: 50/55/60/65/70 many → 40/45/50/55/60 many
  • R – Super Mega Death Rocket!
    • Execute poškození do monter: 800 → 1200

Kennen

  • Q – Thundering Shuriken
    • Poškození 75/120/165/210/255 (+ 75% AP) → 75/125/175/225/275 (+ 85% AP)
    • Cooldown: 8/7/6/5/4 sekundy → 7/6,25/5,5/4,75/4 sekundy
  • W – Electrical Surge
    • Poté, co Kennen označí nepřítele, objeví se ukazatel dosahu této schopnosti.
  • E – Lightning Rush
    • Modifikátor poškození do minionů: 50% ⇒ 65%

LeBlanc

  • Q – Sigil of Malice
    • Nyní vrátí 100% many a 30% cooldownu, pokud zabije cíl.
    • Nyní uděluje 10–146 bonusového poškození do minionů.
    • Obě dvě předchozí změny jsou aktivní i při použití Q+R.

Pantheon

  • Základní regenerace hP: 7,5 → 6
  • Základní Attack speed + ratio: 0,644 → 0,658
  • Q – Comet Spear
    • Cooldown: 13/11,75/10,5/9,25/8 sekund → 11/10,25/9,5/8,75/8 sekund
    • Cena: 30 many → 25 many
    • Čas odhození kopí: 0,25 sekund → 0,2 sekundy
  • E – Aegis Assault
    • Cooldown: 22/20,5/19/17,5/16 sekund → 25/21/20/19/19 sekund

Qiyana

  • Q – Edge of Ixtal
    • Základní poškození: 50/80/110/140/170 → 50/85/120/155/190
  • E – Audacity
    • Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund → 11/10/9/8/7 sekund

Rammus

  • Růst AD za úroveň: 3,5 → 2,75
  • Q – Powerball
    • Základní poškození: 100/130/160/190/220 → 100/125/150/175/200

Rumble

  • E – Electro Harpoon
    • Redukce magic resistu po zásahu první harpunou: 10% → 12/14/16/18/20%
    • Redukce magic resistu po zásahu druhou harpunou:20% → 24/28/32/36/40%

Samira

  • P – Daredevil Impulse
    • Bonusová rychlost pohybu za stack: 1/2/3/4% → 2/2,5/3/3,5%

Tryndamere

  • Růst HP za úroveň: 112 → 115
  • Růst AD za úroveň: 3,7 → 4

Twitch

  • Magické poškození za stack: 35% AP → 30% AP

Xayah

  • E – Bladecaller
    • Základní poškození: 55/65/75/85/95 → 50/60/70/80/90
    • Cooldown: 10/9,5/9/8,5/8 sekund → 11/10,5/10/9,5/9 sekund

Yorick

  • E – Mourning Mist
    • Bonusové poškození ghůlů: 40% → 30%

Yuumi

  • Růst HP za úroveň: 84 → 69
  • Základní mana: 400 → 440
  • P – Feline Friendship
    • Yuumi se vyléčí a nabije léčení pro spojence pokaždé, když její schopnost nebo útok zapůsobí na šampiona. Pokud v následujících 4 sekundách přichytí na spojence, veléčí ho. Pokud je už přichycená, tento efekt se spustí automaticky.
    • Yuumi získává stacky “přátelství”, když šampion, na kterém je přichycená, zabijí šampiony a miniony. S každým spojencem si drží separátní počet stacků. Pokud je přichycená na svém “nejlepším příteli”, její schopnosti získají bonusový efekt.
    • Cooldown: 20-10 sekund (na úrovních 1-11).
    • Léčení: 20–110 +15%AP (na úrovnich 1 – 18)
    • Pokud je pasivní schopnost Yuumi aktivní, získává její základní útok +50 range.
  • Q – Prowling Projectile
    • Yuumi vystřelí projektil, který zpomalí prvního zasaženého nepřítele. Pokud je přichycená na spojenci, může Yuumi směr letu chvíli kontrolovat. Poté se projektilu zvýší rychlost a zpomalení.
    • Bonus s nejlepším přítelem: Zpomalení je vždy vylepšené a zásah do šampionů přidá navíc 10/12/14/16/18/20 +10% AP on-hit poškození nejlepšímu příteli.Toto poškození se zvyšuje až o 75% na základě šance na kritický zásah nejlepšího přítele.
    • Cooldown: 7,5/7,25/7/6,75/6,5/6,25 sekund
    • Cena: 50/55/60/65/70/75 many
    • Základní poškození: 60/90/120/150/180/210 + 20% AP
    • Základní zpomalení: 20% na 1 sekundu
    • Vylepšené zpomalení: 55/60/65/70/75/80% a klesá během 2 sekund až na 20%
    • Vylepšení poškození: 80/140/200/260/320/380 + 35% AP
    • Šířka projektilu: 65 → 60
    • Odhalí cíl po zásahu
  • W – You and Me!
    • [Odstraněno] Už nepřidává adaptivní sílu spojencům, ke kterým je přichycena.
    • [Odstraněno] Nyní s touto schopností už nelze aktivovat runu Summon Aery.
    • Bonus s nejlepším přítelem: Yuumi ziská navíc 10–20% sílu léčení a štítů (podle úrovně spojence) a nejlepší přítel získá 3/5/7/9/11 + 4% AP on-hit léčení. Tento efekt se zvyšuje se silou léčení a štítů Yuumi.
  • E – Zoomies!
    • [Nové] Nyní přidává štít namísto léčení.
    • Cooldown: 12/11,5/11/10,5/10 sekund
    • Cena: 80/90/100/110/120 many
    • Velikost štítu: 90/120/150/180/210 + 30% AP
    • Bonus k rychlosti: 20% dokud je štít aktivní (trvá 3 sekundy)
    • Bonus k Attack speedu: 35% + 8% za 100 AP
    • Obnoví 20/24/28/32/36 many šampionovi, na kterém je přichycená, zvyšuje se až o 100% podle chybějící many (30%-80%) spojence.
    • Tato schopnost nemá bonusový efekt s nejlepším přítelem.
  • R – Final Chapter
    • Během 3,5 sekundy Yuumi vystřelí pět magických vln, které ovlivní zasažené spojence i nepřátele. Pokud je přichycená na spojenci, může ovládat směr vln.
    • Vlny léčí spojence. Toto léčení je zvýšeno o 130% pro nejlepšího přítele. Veškeré léčení nad maximum životů se mění na štít, který zmizí po třech sekundách od konce schopnosti.
    • Vlny udělují nepřátelům poškození a stacky zpomalení.
    • Cooldown: 110/100/90 sekund → 120/110/100 sekund
    • Poškození každé vlny: 60/80/100 + 20% AP → 75/100/125 + 20% AP
    • Léčení každé vlny: 35/50/65 + 15% AP
    • Trvání zpomalení: 1,25 sekund
    • Zpomalení: 10% + 10% za každou další vlnu (maximálně 50%)
    • Bonus s nejlepším přítelem: Vlny přidávají nejlepšímu příteli (20/40/60 + 20% AP) Armor a magic resist během trvání schopnosti.

Zed

  • Základní magic resist: 32 → 29
  • E – Shadow Slash
    • Cooldown: 5/4,75/4,5/4,25/4 sekundy → 5/4,5/4/3,5/3 sekundy

Předměty

Archangel’s Staff

  • AP: 80 → 70

Cosmic Drive

  • Nový recept: Fiendish Codex + Aether Wisp + Amplifying Tome + 815 zlata
    • Celková cena nezměněna.
  • AP: 65 → 90
  • HP: 200 → 0

Plated Steelcaps

  • Boty nyní snižují poškození od všech základních útoků, ne jen od útoků označených jako „základní“ bez dalšího efektu.

Seraph’s Embrace

  • AP: 80 → 70
  • HP: 250 → 200

Jungle

Counter-jungle

  • Zvýšené poškozené o 20%: Do kempů na vlastní straně → Do všech kempů

Minioni

  • Zkušenosti pro junglera za miniony na lince: 75% → 40%–75% v závislosti na odehraném čase během prvních 14 minut

Zlato

  • Odměna za zabitá monstra:
    • Blue Sentinel (blue buff): 80 → 90
    • Red Brambleback (red buff) 80 → 90
    • Greater Murk Wolf (velký vlk): 50 → 55
    • Crimson Raptor (velké kuře): 30 → 35
    • Raptor (malé kuře): 7 → 8
    • Gromp (žába): 70 → 80
    • Krug (střední golem): 5 → 10
    • Mini Krug (malý golem): 13 → 14

Sweeping Lens (červený trinket)

  • Cooldown: 90–60 sekund → 120–60 sekund

Runy

Grasp of the Undying

  • [Odstraněno] Léčení v závislosti na maximálních HP: 1,7 % (melee) / 1,02 % (ranged) → 1,2 % + 3 (melee) / 0,72 % + 1,8 (ranged)
  • Získané maximální HP: 5 (melee) / 3 (ranged) → 7 (melee) / 4 (ranged)

Triumph

  • Léčení za kill nebo assisst: 10% chybějících HP ⇒ 2,5% maximálních HP (+5% chybějících HP)

ARAM

Vnější věže

  • [Odstraněno] suť ze zničených věží.
  • Poškození: 185 – 233 během 8 minut → 185 – 293 během 12 minut
  • Armor: 70 – 78 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut
  • Magic resist: 75 – 83 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut
  • [Nové] Poté, co hra dosáhne 12 minut, armor a magic resist vnějších věží se sníží na 40.

Inhibitorové věže

  • [Nové] Během 60 sekund poté, co padne vnější věž, obdrží inhibitorová věž o 30% menší poškození.
  • Poškození: 195 – 243 během 8 minut → 195 – 375 během 15 minut
  • Armor: 70 – 78 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut
  • Magic resist: 75 – 83 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut

Nexusové věže

  • Poškození: 175 – 223 během 8 minut → 195 – 375 během 15 minut
  • Armor: 70 – 78 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut
  • Magic resist: 75 – 83 během 8 minut ⇒ 75 – 96 během 8 minut

Křoví

  • Tři křoví ve středu mapy byly posunuty tak, aby byly rozložené férově pro obě strany (modrý tým měl dosud malou výhodu).

Buffy

  • Hecarim: Udělené poškození: 100% → 105%

Nerfy

  • Annie: Udělené poškození: 100% → 95%; Velikost šítů: 100% → 80%
  • Ryze: Udělené poškození: 110% → 105%
  • Udyr: Udělené poškození: 105% → 100%

Clash

První clash tohoto roku proběhne tento víkend, registrace už jsou otevřeny.

  • 1. víkend – začátek registrace: 6. března
  • 1. víkend – turnajové dny: 11. a 12. března
  • 2. víkend – začátek registrace: 20. března
  • 2. víkend – turnajové dny: 25. a 26. března

Ceny šampionů

Riot mění cenu jednotlivých šampionů. Počet modré esence, kterou za postavy zaplatíme, se odvíjí nově také podle složitosti šampiona. Všechny podrobnosti najdete ve starším článku.


Tresty pro afk hráče

  • Hráčům, kteří opustí hru nebo jsou AFK, se nyní zapne postih v podobě 1 minuty čekání navíc.
  • Opravena chyba, kvůli které hráči, co často opouští hry, občas neobdrželi postih.

Competitive

  • Postih za první dodge: -3 LP → -5 LP
  • Postih za následující dodge: -10LP → -15 LP
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama