TFT 11.16 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 11.16 Patch notes

TFT 11.16 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

9. 8. 2021 06:00

Nové Malé legendy pro milovníky Sentinelů a další novinky!

Reklama

Vývojáři se vrací zpět z letní dovolené s novou aktualizací, což možná někomu z nás překazí plány ve stoupání žebříčkem. Změní se např. třída Legionnaire, posílí (i oslabí) některé Radiant předměty a radost nebudou mít ani hráči, kteří si oblíbili Monstrosity v Abomination bonusu. Podíváme se také na nové Malé legendy – Sentinel Craggle, Flutterbug a Hauntling.


Obsah


Sentinel Malé legendy

TFT 11.16 Patch notes

TFT 11.16 Patch notes

TFT 11.16 Patch notes

  •  
Sentinels základní balíček 1
  • Sentinel Hauntling
  • Bonus Series 1 Little Legend vajíčko
  • Bonus Series 2 Little Legend vajíčko
  • Bonus Series 3 Little Legend vajíčko
260 2,00$
Sentinels základní balíček 2
  • Sentinel Craggle
  • Sentinel Flutterbug
  • Bonus Series 4 Little Legend vajíčko
  • Bonus Series 5 Little Legend vajíčko
  • Bonus Friends from Afar vajíčko
  • Bonus Cosmic Companions vajíčko
  • Bonus Immortal Creatures vajíčko
  • 100 Star Shards
650

5,00$


Velké změny

Třídy

Abomination

  • Monstrosity – škálování podle fáze: 20% → 16%
  • Monstrosity – zdraví: 1000/1400/1800 → 900/1400/1900
  • Monstrosity – zdraví za úroveň hvězdiček: 100/140/180 → 90/140/190

Legionnaire

  • REWORK: Legionnaire jednotky dostávají bonusovou rychlost útoků a léčí se částí poškození, které udělují schopnostmi a útoky.
  • Rychlost útoků: 25/65/120/250% (nezměněno)
  • Nové – Omnivamp: 15/20/25/35%

Šampioni – Tier 2

Tristana

  • Rychlost útoků ze schopnosti:: 125/150/175% → 120/130/140%

Irelia

  • Redukce základního poškození ze schopnosti: 40/50/60% → 30/40/50%
  • AD: 65 → 60

Tier 3

Nocturne

  • Nové: Nocturnova schopnost nyní uděluje bonusové fyzické poškození
  • Bonusové poškození schopnosti: 0 → 70/85/110 (škáluje z AP, podle vývojářů jej takto bude lehčí balancovat)
  • Poměr AD schopnosti: 125% → 70%
  • Léčení ze schopnosti: 90/95/100% → 100% (už neškáluje z AP)
  • Buff rychlosti útoků ze schopnosti: 30/35/40% → 35%

Tier 4

Galio

  • Léčení ze schopnosti: 50% → 60%
  • Doba trvání schonosti: 2 → 2,5 sekund
  • Poškození schopnosti: 200/300/2000 → 200/300/1200

Karma

  • Poškození schopnosti: 210/260/700 → 225/280/750

Lucian

  • Každá druhá střela ze schopnosti se nyní počítá jako útok (což znamená, že fungují předměty jako Runaan’s Hurricane, Statikk Shiv, Guinsoo’s Rageblade, Titan’s Resolve, atd)
  • Zdraví: 800 → 700

Předměty

  • Quicksilver – Doba trvání imunity vůči CC efektům: 12 → 15 sekund
  • Blue Blessing – Radiant bonus AP: 30% → 40%
  • Dvarapala Stoneplate – Brnění a odolnost vůči magii za nepřítele: 35 → 40
  • Demonslayer – Zvýšení základního poškození: 35% → 40%
  • Guinsoo’s Reckoning – Nový Radiant bonus: +30% rychlost útoků
  • Covalent Spark Radiant Bonus –  regenerace zdraví: 2% → 1% maximálního zdraví
  • Glamorous Gauntlet – poškození kritickým zásahem: 80% → 90%
  • Locket of the Targon Prime – štít: 500/600/700 → 600/700/800
  • Rabadon’s Ascended Deathcap – AP: 110% → 120%
  • Radiant Redemption – léčení chybějícího zdraví: 35% → 25%
  • Statikk’s Favor – magické poškození řetězu blesků: 100 → 115
  • Sunlight Cape Radiant Bonus – regenerace zdraví: 1% → 0,5% maximálního zdraví

Menší změny

Třídy

Cannoneer

  • Procentuální škálování AD cannon střely: 250/450/1200 → 225/450/1200%

Hellion

  • Rychlost útoků: 5/30/75/150% → 10/30/70/130%

Nightbringer

  • Škálování štítu z maximálního zdraví: 30/60/100/250 → 30/60/90/200%
  • Bonusové poškození: 20/30/40/80 → 20/30/40/70%

Ranger

  • Rychlost útoků: 75/180% → 80/180%

Sentinel

  • Bonusová rychlost útoků: 30/120/1000% → 25/120/1000

Skirmisher

  • AD za sekundu: 3/5/15 → 3/6/15

Šampioni: Tier 1

Leona

  • Buff počáteční many: 0/80 → 40/80

Olaf

  • Léčení základním útokem ze schopnosti: 25/35/75 → 20/30/70

Vayne

  • AD: 30 → 35

Tier 2

Sejuani

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii ze schopnosti: 80/125/250 → 60/100/200

Sett

  • Brnění a odolnost vůči magii: 35 → 40

Thresh

  • Poškození schopnosti: 200/400/1000 → 175/350/800

Varus

  • AD: 60 → 65

Tier 3

Lee Sin

  • Poškození schopnosti: 250/350/700 → 250/350/650
  • Mana nerf: 30/70 → 30/80

Lulu

  • Buff rychlosti útoků spojence ze schopnosti: 4 sekundy → 5 sekund

Riven

  • Bonusové AD ze schopnosti: 90/100/130% → 90/100/120%
  • AD: 85 → 80

Yasuo

  • Poškození schopnosti: 250/350/650 → 250/350/600
  • Stackování true poškození za útok ze schopnosti: 25/35/65 → 25/35/60
  • Rychlost útoků: 1,0 → 0,95

Tier 4

Ivern

  • Doba trvání omráčení od Daisy: 2/2,5/6 → 1,5/2/6 sekund

Rell

  • Zdraví: 950 → 900

Tier 5

Akshan

  • Rychlost útoků ze schopnosti: 60/80/400% → 70/85/400%

Garen

  • Procentuální poškození podle zdraví ze schopnosti: 25/30/200% → 25/35/200%
  • Buff maximální many: 100/180 → 100/170

Gwen

  • “Krádež” brnění a odolnosti vůči magii ze schopnosti: 1/1/11 → 2/2/11

Heimerdinger

  • Baby Dragon fireball poškození ze schopnosti: 450/600/3333 → 400/600/3333

Volibear

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2,5/3,5/10 → 2/3,5/10

Předměty

  • Rabadon’s Deathcap – AP: 70% → 75%
  • Redemption – vyléčení chybějícího zdraví: 20% → 18%
  • Sunfire Cape – poškození hořením: 25% →  20% maximálního zdraví
  • Sunfire Cape – doba trvání hoření: 10 → 8 sekund

Opravy chyb

  • Nunu bude nyní sesílat schopnost ze zvýšeného dosahu, pokud má na sobě Radiant Rapid Firecannon
  • Zephyr a Radiant Zephyr už nemohou zasáhnout stejný cíl
  • Lucianovu schopnost už nepřeruší ani taunt efekty
  • Buff rychlosti útoků z Radiant Zephyru bude nyní správně odstraněn na konci každého zápasu
  • Schopnost Senny nyní správně v popisku ukazuje dobu trvání omráčení
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama