TFT 12.1 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 12.1 Patch notes

TFT 12.1 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

4. 1. 2022 21:00

Co se mění v TFT s očekávanou aktualizací?

Reklama

Vývojáři jsou zpět z prázdnin a s novým rokem přichází také nová aktualizace TFT. Přináší s sebou spoustu změn, takže nebudeme zahálet a pustíme se rovnou do toho!


Obsah


Velké změny

Augmenty

“Po velkých změnách augmentů z minulého patche, je potřeba je opět vybalancovat a zařídit také, aby byly více konzistentní. To nás také donutilo trochu přistřihnout křidýlka Augmentům, které jsou až přehnaně dobré, jako Mutant Crest či Protector Heart.”

Arcanist Heart

  • Na lavičku se také přidá Swain.

Challenger Heart

  • Na lavičku se také přidá Warwick → Quinn

Protector Heart

  • Na lavičku se už nepřidá Blitzcrank.

Scholar Heart

  • Na lavičku se také přidá Lissandra → Zyra

Scrap Heart

  • Na lavičku se také přidá Ekko → Blitzcrank

Twinshot Heart

  • Na lavičku se také přidá Graves → Kog’Maw

Assassin Crest

  • Na lavičku se také přidá Ekko → Talon

Arcanist Crest

  • Na lavičku se také přidá Twisted Fate → Swain

Challenger Crest

  • Na lavičku se také přidá Warwick → Quinn

Chemtech Crest

  • Na lavičku se také přidá Zac → Warwick

Imperial Crest

  • Na lavičku se také přidá Talon → Swain

Mutant Crest

  • Na lavičku se už nepřidá Kog’Maw.

Scrap Crest

  • Na lavičku se také přidá Ekko → Blitzcrank

Ardent Censer (Enchanter)

  • Bonusová rychlost útoků: 40% → 50%

Ascension

  • Násobení poškození po 15 sekundách: 65% → 50%

Cybernetic Implants

  • Bonusové zdraví za předmět na nositeli: 200/300/400 → 150/250/350

Duet

  • Bonusové zdraví: 500 → 400

Lifelong Learning (Scholar)

  • REWORK: nyní zaručeně dodá Scholar jednotkám 2 AP po každém zápase a další 2 AP, pokud přežijí zápas.

Makeshift Armor

  • Bonusové brnění a odolnost vůči magii: 30/45/60 → 35/55/75

Portable Forge Armory

  • Možnost Death’s Defiance nyní přidává 20% Omnivamp

Spellblade

  • Škálování posíleného útoku z AP po seslání kouzla: 200% → 225%

Stand United

  • AD a AP za aktivní třídu: 3/4/5 → 2/3/5

Sunfire Board

  • Hoření dle maximálního zdraví: 20% → 16%

Woodland Charm

  • Zdraví kopie: 1500 → 1600

Třídy a původy

Chemtech

  • Procenta snížení poškození: 25 → 20
  • Regenerace maximálního zdraví: 3/4/7/12 → 3/5/8/15%
  • Rychlost útoků: 20/50/80/125% → 15/50/90/135%

Imperial

  • Bonusové poškození Tyrant jednotky: 75/125 → 80/150%
  • Bonusové poškození jednotek: 0/75% → 0/80%

Innovator

  • Mechanical Bear – základní zdraví: 750 → 850
  • Mechanical Bear – brnění a odolnost vůči magii: 60 → 70

Socialite

  • (2) Regenerace many za sekundu: 5 → 3

Syndicate

  • (7) Zvýšení bonusu: 33% → 50%

Yordle

  • Šance na spawn jednotky za 1 zlaťák: 60% → 70%
  • Šance na spawn jednotky za 2 zlaťáky: 25% → 20%
  • Šance na spawn jednotky za 3 zlaťáky: 15% → 10%
  • (6) Snížení many: 20% → 25%

Šampioni –  Tier 1

Caitlyn

  • Poškození schopnosti: 800/1400/2250 → 800/1400/2000

Tier 2

Swain

  • Buff many: 40/80 → 40/75
  • Léčení ze schopnosti za zasaženou jednotku: 200/230/300 → 225/250/350

Tier 3

Heimerdinger

  • Dosah útoků: 3 → 4

Malzahar

  • Poškození kouzel: 700/850/1000 → 650/850/1100

Tier 4

Seraphine

  • Buff maximální many: 80/160 → 80/150
  • Poškození a léčení ze schopnosti: 250/400/1000 → 275/450/1200

Urgot

  • Jeho schopnost se nyní počítá jako základní útok každou: druhou střelu → třetí střelu

Tier 5

Galio

  • Poškození kritickým zásahem ze schopnosti: 80/125/1999 → 70/100/1999
  • Základní doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,25/1,75/9,5 → 1,5/1,75/9,5 sekund

Kai’Sa

  • Zdraví: 900 → 850
  • Poškození za střelu ze schopnosti: 80/100/180 → 70/90/180
  • Nerf počáteční many: 90/150 → 75/150

Tahm Kench

  • Snížení poškození ze schopnosti: 40% → 30%
  • Na 3-hvězdičkové úrovni nyní získává 20x větší statistiky pokaždé, co pozře jednotku.

Předměty

Guardian Angel

  •  Zdraví po oživení: 400 → 250

Morellonomicon

  • True poškození hořením: 2,5% za sekundu → 2% za sekundu

Rapid Firecannon

  • Celková rychlost útoků: 50% → 60%

Sunfire Cape

  • Tempo aktivace: 2,5 sekundy → 2 sekundy
  • True poškození hořením: 2,5% za sekundu → 2% za sekundu

Zz’Rot Portal

  • Zdraví ve fázi 2: 1500 (nezměněno)
  • Zdraví ve fázi 3: 1700 → 1800
  • Zdraví ve fázi 4: 1900 → 2100
  • Zdraví ve fázi 5: 2250 → 2500

Menší změny

Augmenty

Shrug it Off

  • Procenta regenerace maximálního zdraví: 2,5% → 3%

Smoke Bomb (Assassin)

  • Popisek nyní správně ukazuje snížení poškození aplikováno přebytečnému poškození z aktivace stealth efektu.
  • Snížení poškození: 100% → 80%

Sunfire Board a Weakspot

  • Už nejsou jedna pro druhou exkluzivní – můžete je mít tedy zároveň.

Třídy a původy

Mutant

  • Metamorphosis – nárůst AD a AP: 1/2 → 2/4

Šampioni – Tier 1

Garen

  • AD: 60 → 70

Graves

  • Buff maximální many: 80/120 → 50/100

Illaoi

  • Poškození schopnosti: 175/300/500 → 200/325/550
  • Léčení ze schopnosti: 25/30/35% → 25/30/40%

Kassadin

  • Snížení poškození ze schopnosti: 30% → 25%
  • Doba trvání snížení poškození ze schopnosti: 4 → 5 sekund

Twisted Fate

  • Poškození schopnosti: 145/190/255 → 155/205/275

Tier 2

Kog’Maw

  • Poškození schopnosti: 7/8/9% → 8/8/8%

Talon

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,75

Zilean

  • Doba trvání zpomalení ze schopnosti: 3 → 4 sekundy

Tier 3

Ekko

  • Poškození schopnosti: 150/200/350 → 175/225/375

Lissandra

  • Poškození schopnosti: 225/300/500 → 250/325/550

Samira

  • Zdraví: 650 → 700

Vex

  • Zdraví: 800 → 850

Tier 4

Orianna

  • Buff maximální many: 50/140 → 50/130

Sion

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/3/6 → 2,5/3/6 sekund
  • Poškození schopnosti: 100/200/500 → 125/200/500

Yone

  • Zdraví: 950 → 900

Tier 5

Viktor

  • Buff maximální many: 0/150 → 0/140

Předměty

Chalice of Power

  • Bonusové AP: 30% → 35%

Statikk Shiv

  • Bonusová rychlost útoků: 15% → 10%

Hyper Roll

Předměty

Zz’Rot Portal

  • Zdraví ve fázích 1-4: 1500 nezměněno
  • Zdraví ve fázích 5-7: 1900 → 2100
  • Zdraví ve fázích 8+: 2250 → 2500

Opravy chyb

  • Eternal Winter už neaplikuje dočasný VFX efekt pod zmrzlou jednotku.
  • Opravena chyba, při které Garen s Blue Buffem nedostával manu.
  • Frozen Heart vygenerováno ze Scrap třídy nyní správně odebere zpomalení rychlosti útoků, jestliže jeho nositel zemře.
  • Schopnosti Caitlyn a Fiory budou nyní správně seslány, pokud míří na nezranitelnou jednotku (např. Colossus s Armor Plating).
  • Double Up: Při výhře se vždy ukáže vítezný tým, i když všechny týmy měly 0 zdraví v posledním zápase.
  • Double Up: Hráči už nebudou dostávat postupně obří poškození po kapitulaci.
  • Popisek Seraphine nyní specifikuje, že sesílá schopnost na velkou skupinu nepřátel.
  • Popisek Academy Heartnyní píše, že díky němu získáte Katarinu.
  • Jinx už nebude nesprávně zapalovat nepřátele za 2,5 % jejich maximálního zdraví místo 2 % na 1-hvězdičkové úrovni.
  • Popisek Jinx teď správně ukazuje, že zapálí za 2/3/4 % maximálního zdraví za sekundu místo 2/2,5/3 %.
  • V aktualizaci 11.24 měl být nerf melee Jayce [bonusové brnění a odolnost vůči magii (40 ⇒ 30)], ale nikdy se ve hře neukázal. Nakonec původní číslo 40 vyhovuje a ve hře zůstává i nadále.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama