i
Zdroj: Riot Games
Odhaleny všechny balanční změny pro patch 14.6
Seznam kapitol
Vývojář Phroxzon už tradičně odhalil všechny nadcházející balanční úpravy šampionů, předmětů a jungle.
Šampioni
Briar
- Q - Head Rush
- Nyní může skočit k wardám.
- W - Blood Frenzy / Snack Attack
- Léčení: 25-45% → 24-40%
- Attack speed: 55-115% → 54-110%
- R - Certain Death
- Základní poškození: 150/300/450→ 150/250/350
Cho'Gath
- W - Feral Scream
- Cooldown: 13/12/11/10/9 sekund → 11/10,5/10/9,5/9 sekund
- E - Vorpal Spikes
- Poškození bodáky: 22/34/46/58/70 → 22/37/52/67/82
Diana
- Attack speed ratio: 0,625 → 0,694
- Růst attack speedu za úroveň: 2,25% → 2%
- P - Moonsilver Blade
- Bonusový attack speed: 14-40% (zvyšuje se každé 3 úrovně) → 15-35% (zvyšuje se lineárně)
- Zvýšený bonusový attack speed po použití schopnosti: trojnásobek na 3 sekundy → trojnásobek na 5 sekund
Galio
- P - Colossal Smash
- Cooldown se nyní snižuje o 3 sekundy za zásah šampiona nebo epického monstra schopností.
- Útoky s nabitou pasivní schopností mají 40% bonusový attack speed.
- Základní poškození: 15-200 → 15-115
- AP ratio: 50% → 40%
- Q - Winds of War
- Cooldown: 12/11/10/9/8 sekund → 12/10,75/9,5/8,25/7 sekund
- AP ratio: 75% → 70%
- W - Shield of Durand
- Redukce poškození: 25/30/35/40/45% + 5% za 100 AP + 12% za 100 bonusového magic resistu → 20/25/30/35/40 + 4% za 100 AP + 8% za 100 bonusového magic resistu + 1% za 100 HP
- Základní poškození: 20/35/50/65/80 → 20/30/40/50/60
- E - Justice Punch
- Základní poškození: 90/130/170/210/250 → 75/115/155/195/235
- Poškození do ne-šampionů: 50% → 80%
Gragas
- Základní HP: 670 → 640
- Q - Barrel Roll
- Cena: 80/75/70/65/60 many → 80 many
Karma
- Růst many za úroveň: 50 → 40
- Růst regenerace many za úroveň: 0,5 → 0,8
- P - Gathering Fire
- Obnova cooldownu ultimátky: 5 sekund → 4 sekundy
- Q - Inner Flame
- Cena: 45 many → 40/50/60/70/80 many
- E - Inspire
- (R + E) Bonusový štít: 25-175 → 50-170
- R - Mantra
- Cooldown: 40-31 sekund → 40-34 sekund
Kayn
- Q - Reaping Slash
- (Rhaast) Poškození: 65% celkového AD + 5 (+3,5% bonusového AD)% maximálních HP cíle → 65% celkového HP + 6 (+3,5% bonusového AD)% maximálnách HP cíle.
- R - Umbral Trespass
- (Základní/Assassin) Poškození: 150/250/450 + 175% bonusového AD → 150/250/350 + 150% bonusového AD
Ornn
- E - Searing Charge
- Cooldown: 16/15/14/13/12 sekund → 14/13,5/13/12,5/12 sekund
Senna
- P - Absolution
- Šance na spawn duchů při zabití miniona: 8,333% → 2,8%
Shen
- P - Ki Barrier
- Obnova cooldownu: 4/4,5/5/5,5/6/6,5/7/7,5 (na úrovních 1/6/9/12/14/16/17/18) → 4-7,5 (lineárně)
Sion
- Q - Decimating Smash
- Minimální poškození: 40/60/80/100/120 + 45/52,5/60/67,5/75% celkového AD → 40/60/80/100/120 + 40/50/60/70/80% celkového AD
- Maximální poškození: 90/155/220/285/350 + 135/157,5/180/202,5/225% celkového AD → 90/155/220/285/350 + 120/150/180/210/240% celkového AD
- W - Soul Furnace
- Štít: 60/85/110/135/160 + 8/9/10/11/12% maximálních HP → 60/75/90/105/120 + 8/10/12/14/16% maximálních HP
Smolder
- Q - Super Scorcher Breath
- Hranice zabití při 225 stacích: 7,625% + 0,025% za další stacky → 6,5%
- Zabití nyní proběhne pouze pokud do šampiona udělí poškození Smolder, ne jeho spojenci.
- W - Achooo!
- Šířka projektilu: 125 → 115
- E - Flap, Flap, Flap
- Bonusová rychlost pohybu: 100% → 75%
Tryndamere
- Růst attack speedu za úroveň: 2,9% → 3,4%
Volibear
- Q - Thundering Smash
- Rychlost pohybu: 12/17/22/27/32% → 12/16/20/24/28%
- R - Stormbringer
- Cooldown: 130/115/100 sekund → 140/120/100 sekund