Drama s remakem a "clown fiesta" v EU LCS
i Zdroj: Tryhard.cz
eSport League of Legends Článek Drama s remakem a "clown fiesta" v EU LCS

Drama s remakem a "clown fiesta" v EU LCS

Giry

Giry

10. 3. 2017 12:55 12

Včerejší den nabídl snad vše, co si může esportový fanoušek přát.

Reklama

Mnoho fanoušků esportu si včera mohlo říct, že nemá cenu sledovat EU LCS. Během dvou zápasů, které byly ten den v plánu, proti sobě hrály čtyři nejhorší týmy evropské soutěže, a čekala se tedy nuda, šeď a twitch chat plný poznámek o kvalitě hry. Jenže vše dopadlo úplně jinak. Včerejší zápasy toho nabídly mnohem víc, než bychom čekali.

Gians vs Vitality

První klání mezi Giants a Vitality (oba předposlední místo své tabulky) provázelo pořádné drama. V první hře nejprve tým Vitality prohrával, ale postupně náskok Giants stahoval až se vyšvihl do vedení a dokonce zničil i inhibitor obrů na midu. V jednačtyřicáté minutě však Giants dokázali chytit několik protihráčů mimo správnou pozici a během chvíle pak zničit čtyři věže, inhibitor a následně i Nexus, i když to bylo velmi těsné, protože protivníci se už oživovali a téměř celý tým před svým Nexusem zneškodnili.

Ovšem na tuto serii se bude vzpomínat hlavně kvůli druhé hře. Giants si zde dokázali vybudovat obrovské vedení a v dvacáté šesté minutě vedli už o více než osm tisíc a na svém kontě měli také tři draky. V tu chvíli se ale hra zastavila kvůli vizuálnímu bugu na Orianně. Prý nebyla vidět její koule, pokud použila štít na E.

Riot tuto závadu nedokázal vyřešit, a tak přišel na řadu remake - hra se musela začít hrát od začátku. Jenže s remakem musí souhlasit oba týmy, což v tomto případě neplatilo. Podívejte se, co Giants psali na twitteru:

Tweet 1 od manažera Giants (Odpověď na tweet Riotu "Oba týmy souhlasily s remakem."): My s remakem nesouhlasili, pouze Vitality na něj kývli.

Tweet 2 od týmu Giants: Abychom vše uvedli na pravou míru, pouze tým Vitality souhlasil s remakem, my jsme nesouhlasili.

Tweet 3 od trenéra Giants: Jsem tilted po zbytek života. Nehorázné rozhodnutí.

Tweet 4 také od trenéra: 8 tisíc ve vedení, dva ohniví draci, Graves mrtvý a šli jsme si pro Barona. A rozhodčí mi řekne, že hra ještě nebyla rozhodnutá.

O vizuálním bugu Orianny se přitom už dlouho vědělo, jak dokládá tento tweet z 11. ledna.

Opakovaná hra byla pak dlouho vyrovnaná, ale Vitality nakonec postupně získávali vedení a svého soupeře udolali.

Třetí hra měla podobný průběh,i když byla mnohem delší. Vitality postupně zvyšovali své vedení, až nakonec nad svým soupeřem zvítězili po rozhodujícím teamfightu.

Myslíte, že Riot ukradl Giants vítězství? Měli Giants vyhrát 2:0 nebo by druhou hru Vitality ještě dokázali otočit?


Roccat vs Origen

Následoval souboj dvou posledních týmů, které do té doby nedosáhly ani na jedno vítězství. Pokud byli diváci do té doby napnutí z předchozího dramatu, u tohoto souboje se mohli uvolnit a v klidu sledovat dva nejhorší týmy soutěže. První hra totiž připomínala klasické soloQ. Týmy dělaly chyby a nedokázaly využít své vedení. Také proto se hra protáhla až na necelých sedmdesát osm minut a stala se tak dosavadní nejdelší hrou v letošním jarním splitu. Během této hodiny a čtvrt jste si navíc mohli užívat zábavné poznámky Deficia a Quickshota. Není divu, že po skončení hry záběr na tyto komentátory vypadal následovně:

Drama s remakem a "clown fiesta" v EU LCS

I následující hra byla dlouhá, i když ne tak moc, jako ta předchozí. Z vítězství se nakonec radovali hráči Roccat. Třetí hra byla naopak relativně krátká, protože kočky přehrály Origen na plné čáře a připsaly si tak první vítězství v jarním splitu. Origen na první bod stále čeká.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama