Logika je až druhotná, důležitější jsou pocity hráčů, tvrdí jeden z hlavních vývojářů LoL
Pu Liu známý jako Riot Pupulasers zastává v Riotu funkci Game Director. Před několika dny napsal na svůj Twitter 10 předsevzetí a ponaučení, kterými se chce řídit během práce v příštím roce.
Jedním z prvních ponaučení do budoucího vývoje je prý pravidlo o tom, že hra nemusí být vždy férová, hlavně, že je zábavná. K tomu se váže i jedno z posledních předsevzetí, podle kterého není pragmatický přístup vždy vhodný. Priority ve vývoji by se měly řídit podle pocitu hráčů, ne podle logiky.
Pupulasers také připouští, že vývojářům v Riotu i hráčům záleží na League of Legends více, než se může zdát. To vede k některým vhodným ale i k některým nechtěným situacím. Vývojáři se prý doslova bojí, že by hráče mohli zklamat.
Závěrečný desátý bod vzbuzuje nejvíce otázek. V něm totiž Pupulasers naznačuje, že rok 2024 přinese něco zajímavého pro každého hráče, rok 2025 pak prý League of Legends navždy změní.