i
Zdroj: Riot Games
Nový TFT set byl odhalen, přinese spoustu nových mechanik | Kapitola 2
Seznam kapitol
Dlouho očekávaný set 9 se za několik hodin dostane na testovací server (připravte se na dlouhé fronty). V tomto článku si představíme všechny novinky.
Jednotky: Tier 1
Cassiopeia
- Noxus, Shurima, Invoker
- Mana: 0/40
- Schopnost: Udělí poškození do svého cíle a udělí efekt Wounded (snižuje léčení). Cíle, které jsou už tento efekt mají, obdrží bonusové poškození.
Cho'Gath
- Void, Bruiser
- Mana: 30/90
- Schopnost: Udělí poškození do sousedního cíle s nejméně HP. Pokud schopnost cíl zabije, Cho'Gath získá trvalý bonus k HP.
Irelia
- Ionia, Challenger
- Mana: 40/80
- Schopnost: Na pár sekund získá štít. Jakmile štít zmizí udělí poškození do okolí. Udělí navíc 30% poškození, které štít absorboval.
- Ionia bonus: +25 armor a magic resist
Jhin
- Ionia, Deadeye
- Mana: 44/144
- Schopnost: Zaměří svůj cíl a udělí poškození všem v linii. Každý zásah snižuje následující poškození o 40%.
- Ionia bonus: +20% AD
Kayle
- Demacia, Slayer
- Schopnost: Kayle získává bonusy s úrovní vaší malé legendy:
- Úroveň 1: Útoky udělují bonusové magické poškození.
- Úroveň 6: Každý třetí útok vyšle vlnu, který udělí magické poškození a aplikuje efekt Shred (snižuje magic resist)
- Úroveň 9: Vlna se vyšle každým útokem a dolétne dál.
Malzahar
- Void, Sorcere
- Mana: 0/50
- Schopnost: Otevře dva portály poblíž svého cíle. Všem nepřátelům mezi nimi udělí magické poškození a zničí 35% jejich štítů.
Maokai
- Shadow Isles, Bastion
- Mana: 50/125
- Schopnost:
- Pasivní: Kdykoli nepřátelé použijí svou schopnost, získá Maokai 5 many.
- Aktivní: Následující útok Maokaie vyléčí.
Orianna
- Piltover, Sorcerer
- Mana: 50/100
- Schopnost: Přidá spojenci s nejnižšími HP štít na několik sekund. Jakmile štít vyprchá, udělí magické poškození a efekt Chill (snižuje attack speed) do nepřátel v okolí.
Poppy
- Yordle, Demacia, Bastion
- Mana: 100/160
- Schopnost: Poppy získá štít na několik sekund a udělí magické poškození do současného cíle.
- 4-hvězdičkové vylepšení: Odhodí cíl do největšího shluku nepřátel. Do všech zasažených udělí poškození (zvyšuje se s HP cíle) a omráčí je.
Renekton
- Shurima, Bruiser
- Mana: 40/100
- Udělí magické poškození do všech sousedních nepřátel a vyléčí se. Léčení se zvyšuje s počtem zasažených nepřátel.
Samira
- Noxus, Challenger
- Mana: 0/40
- Schopnost: Vystřelí směrem k současnému cíli, udělí poškození prvnímu zasaženému cíli a sníží jeho Armor.
Tristana
- Yordle, Gunner
- Mana: 0/40
- Schopnost: Získá bonusový attack speed na několik sekund. Během trvání tohoto bonusu útoky udělují fyzické poškození do okolí.
- 4-hvězdičkové vylepšení: Každý osmý útok udělí bonusové poškození a odrazí se do největšího shluku nepřátel, kterým také udělí fyzické poškození.
Viego
- Shadow Isles, Rogue
- Mana: 0/40
- Schopnost: Udělí magické poškození do současného cíle. Do konce souboje udělují útoky Viega bonusové magické poškození (stackuje se).
Jednotky: Tier 2
Ashe
- Freljord, Deadeye
- Mana: 30/60
- Schopnost: Vystřelí 8 šípů ve výseči, každý z nich udělí fyzické poškození do prvního zasaženého nepřítele a aplikuje efekt Chill (snižuje attack speed).
Galio
- Demacia, Invoker
- Mana: 80/140
- Schopnost: Během následujících několika sekund snižuje obdržené poškození a postupně se léčí. Poté udělí magické poškození do sousedních nepřátel.
Jinx
- Zaun, Gunner
- Mana: 0/80
- Schopnost: Vystřelí 5 raket do náhodných nepřátel v okolí 2 políček současného cíle. Každá raketa udělí fyzické poškození.
Kassadin
- Void, Bastion
- Mana: 50/100
- Schopnost: Získá štít na několik sekun. Udělí magické poškození nepřátelům ve výseči a na chvíli aplikuje efekt Disarm (nemohou se pohybovat ani útočit)
Kled
- Noxus, Yordle, Slayer
- Mana: 0/120
- Schopnost:
- Pasivní: Začne souboj se štítem. Když štít dojde, Kled sesedne ze Skaarl a získá vyšší attack speed do konce souboje.
- Aktivní: Znovu nasedne na Skaarl a získá štít.
- 4-hvězdičkové vylepšení: Zabije nepřátele s méně než 20% HP.
Sett
- Ionia, Juggernaut
- Mana: 40/80
- Schopnost: Přitáhne k sobě nepřátele po svých stranách a vyhodí je do vzduchu. Udělí jim magické poškození a na chvíli omráčí. Pokud takto chytí jen jednu jednotku, poškození i omráčení je větší.
- Ionia Bonus: +150 HP
Soraka
- Targon, Invoker
- Mana: 30/90
- Schopnost: Vyléčí spojence s nejméně HP. Pokud má tato jednotka méně než 50% HP, léčení se zvýší. Kolem spojence začnou padat hvězdy, které udělují magické poškození do nepřátel.
Swain
- Noxus, Strategist, Sorcere
- Mana: 50/100
- Schopnost: Transformuje se a získá vyšší HP na několik sekund. Během transformace uděluje každou sekundu magické poškození do nepřátel v okolí dvou políček.
Taliyah
- Shurima, Multicaster
- Mana: 30/70
- Schopnost:
- Pasivní: Kdykoli je nepřátel vyhozen do vzduchu jakýmkoli efektem, Taliyah po něm hodí kámen, který udělí magické poškození.
- Aktivní: vyhodí do vzduchu svůj současný cíl.
Teemo
- Yordle, Strategist, Multicaster
- Mana: 0/50
- Schopnost: Vyhodí houbu, ta při detonování udělí poškození do nepřátel v okolí 1 políčka a aplikuje efekt Wounded (Snižuje léčení).
- 4-hvězdičkové vylepšení:
Vi
- Piltover, Bruiser
- Mana: 0/80
- Schopnost: Vi získá štít na několik sekund. Udělí fyzické poškození do nepřátel v okolí 1 políčka a aplikuje efekt Sunder (Snižuje Armor).
Warwick
- Zaun, Juggernaut, Challenger
- Mana: 40/90
- Schopnost:
- Pasivní: Útoky Warwicka léčí.
- Aktivní: Během následujících několika sekund se pasivní efekt mnohonásobně zvýší. Poté Warwick na chvíli omráčí okolní nepřátele.
Zed
- Ionia, Rogue, Slayer
- Mana: 0/70
- Schopnost: Vytvořé svůj štít u nejvzdálenějšího nepřítele v okolí 3 políček. Poté Zed i jeho stín udělí fyzické poškození do okolních nepřátel.
- Ionia bonus: +15% kritické poškození a šance na kritické poškození.
Jednotky: Tier 3
Akshan
- Shurima, Deadeye
- Mana: 0/100
- Schopnost: Zaměří se na nejvzdálenější cíl a vypustí několik střel. Každá z nich udělí fyzické poškození do prvního zasaženého cíle.
Darius
- Noxus, Juggernaut
- Mana: 40/100
- Schopnost: Udělí fyzické poškození do současného cíle. Pokud cíl zabije, použije schopnost znovu se sníženým poškozením.
Ekko
- Zaun, Piltover, Rogue
- Mana: 0/45
- Schopnost: Vyléčí si 35% poškození obdrženého v posledních 4 sekundách a udělí magické poškození do současného cíle.
Garen
- Demacia, Jaggernaut
- Mana: 0/80
- Schopnost: Na několik sekund se roztočí a uděluje fyzické poškození do nepřátel v okolí.
Jayce
- Piltover, Gunner
- Mana: 40/80
- Schopnost: Přidá Jaycovi a spojencům na jeho stranách attack speed. Jayce vystřelí na svůj současný cíl a udělí fyzické poškození do prvního zasaženého nepřátele a jeho okolí.
Kalista
- Shadow Isles, Challenger
- Mana: 0/80
- Schopnost:
- Pasivní: Útoky zanechávají v cíli kopí, které uděluje true damage, pokud je odstraněno. Kalistra tyto kopí odstraní, pokud poškození z nich zabije cíl.
- Aktivní: Přidá do cíle 5 kopí.
Karma
- Ionia, Invoker
- Mana: 0/50
- Schopnost: Vypustí střelu na současný cíl, která udělí magické poškození do okolí. Každé třetí použití schopnosti vypustí tři střely namísto jedné.
- Ionia bonus: +20% AP
Katarina
- Noxus, Rogue
- Mana: 20/80
- Schopnost: Vyhodí tři dýky, které dopadnou k nepřátelům v okolí dvou políček. Poté ke každé skočí, udělí magické poškození do okolí a aplikuje efekt Wound (snížené léčení) do zasažených nepřátel.
Lissandra
- Freljord, Invoker
- Mana: 30/90
- Schopnost: Omráčí svůj současný cíl a udělí magické poškození do nepřátel v okolí. Zasažení nepřátelé obdrží během následujících několika sekund zvýšené poškození.
Rek'Sai
- Void, Bruiser
- Mana: 30/80
- Schopnost: Udělí fyzické poškození do současného cíle. Pokud má cíl méně než 60% HP, tento efekt udělí true damage a je zvýšený o 20%. Pokud schopnost cíl zabije, Rek'Sai se vyléčí.
Sona
- Demacia, Multicaster
- Mana: 40/90
- Schopnost: Vyšle vlnu do největšího shluku nepřátel a udělí jim magické poškození. Spojenci zasaženi vlnou získají na několik sekund bonus k attack speedu.
Taric
- Targon, Bastion, Sorcere
- Mana: 40/120
- Schopnost: Získá na několik sekund štít, který absorbuje poškození sousedních spojenců.
Vel'Koz
- Void, Multicaster, Sorcerer
- Mana: 0/60
- Schopnost: Vypustí střelu, která udělí magické poškození do prvního zasaženého nepřítele. Poté se střela rozdvojí a udělí poloviční poškození do všech nepřátel, kterými proletí.
Jednotky Tier 4
Aphelios
- Targon, Deadeye
- Mana: 50/125
- Schopnost: Vypustí střelu na největší shluk nepřátel, která udělí fyzické poškození do okolí dvou políček. Poté se vybaví zbraněmi Chakram (počet se zvyšuje s počtem zasažených nepřátel). Následujících několik sekund udělují útoky bonusové fyzické poškození za každý Chakram. Tyto útoky také Aphelia léčí.
Azir
- Shurima, Strategist
- Mana: 40/50
- Schopnost:
- Pasivní: Každý třetí útok udělí písečný voják magické poškození do současného cíle.
- Aktivní: Vyvolá písečného vojáka. Pokud už žijí tři vojáci, namísto vyvolání dalšího každý z nich zaútočí a udělí zvýšené magické poškození.
Gwen
- Shadow Isles, Slayer
- Mana: 0/35
- Schopnost: Skočí okolo cíle, třikrát střihne nůžkami a udělí magické poškození. Při každém třetím použití schopnosti získá bonusový armor a magic resist na několik sekund.
Jarvan IV
- Demacia, Strategist
- Schopnost: 100/180
- Schopnost: Skočí na nepřítele poblíž, udělí magické poškození do okolí a omráčí všechny zasažené nepřátele.
Kai'Sa
- Void, Challenger
- Mana: 50/120
- Schopnost: Odskočí od nepřátel a vypustí několik střel, které udělují magické poškození, na nejbližší nepřátele.
Lux
- Demacia, Sorcerer
- Mana: 0/60
- Schopnost: Vystřelí paprsek na současný cíl, který udělí magické poškození. Navíc snižuje magic resistance na několik sekund. Pokud cíl zemře, efekt se přesune na nový cíl.
Nasus
- Shurima, Juggernaut
- Mana: 70/150
- Schopnost: Vysaje několik procent maximálních HP, AD a resistů z nejbližších nepřátel na několik sekund. Během tohoto efektu uděluje každý třetí útok bonusové fyzické poškození.
Sejuani
- Freljord, Bruiser
- Mana: 60/120
- Schopnost:
- Pasivní: Kdykoli spojenci zaútočí na nepřítele s efektem Chill, udělují bonusové true damage.
- Aktivní: Sejuani získá štít na několik sekund. Udělí magické poškození do okolních nepřátel a aplikuje na ně efekt Chill (snižuje attack speed).
Shen
- Ionia, Bastion, Invoker
- Mana: 70/140
- Schopnost: Shen získá štít a přidá štít také dvěma spojencům s nejnižšími HP. Poté udělí magické poškození do okolí.
- Ionia bonus: 10% redukce poškození.
Urgot
- Zaun, Deadeye
- Mana: 0/70
- Schopnost:
- Pasivní: Kdykoli se nepřítel přiblíží na dostřel, vypustí Urgot ze své nohy v tomto směru střelu, která udělí fyzické poškození. Každá noha se několik vteřin znovu nabíjí.
- Aktivní: Urgot získá štít na několik sekund a skočí za svůj cíl. Navíc si nabije všechny střely na nohou.
Yasuo
- Ionia, Challenger
- Mana: 60/120
- Schopnost: Vyšle tornádo k nejvzdálenějšímu nepřáteli v okolí 3 políček. Všechny zasažené nepřátele vyhodí do vzduchu a omráčí. Svému původnímu cíli udělí fyzické poškození, praští s ním o zem a udělí další poškození do nepřátel v okolí.
- Ionia bonus: 15% Omnivamp.
Zeri
- Zaun, Gunner
- Mana: 0/50
- Schopnost:
- Pasivní: Zabije nepřátele s nízkými HP. Zabití obnoví trvání schopnosti.
- Aktivní: Na několik sekund začne Zeri střílet řetězový blesk, který uděluje fyzické poškození do zasažených nepřátel.
Jednotky Tier 5
Aatrox
- Darkin, Slayer, Juggernaut
- Mana: 0/60
- Schopnost: Transformuje se na několik sekund. Během transformace získá Omnivamp a konvertuje všechen bonusový attack speed do AD. Útoky během transformace udělují bonusové fyzické poškození.
Ahri
- Ionia, Sorcerer
- Mana: 0/50
- Schopnost: Ukrade esenci z nepřátel v okolí, udělí jim magické poškození a aplikuje efekt Mana Reave (zvyšuje maximální manu do dalšího použití schopnosti). Každé tři sekundy namísto toho vypustí vlnu, která udělí magické poškození do nepřátel. Toto poškození je vyšší do nepřátel, jejichž esence byla ukradena.
- Ionia bonus: +2 many za sekundu.
Bel'Veth
- Empress, Void
- Mana: 0/70
- Několikrát zasáhne nepřítele v nejnižšími HP v dosahu. Každý zásah udělí fyzické poškození a 2% maximálních HP jako true damage.
Heimerdinger
- Piltover, Yordle, Technogenius
- Mana: 80/140
- Schopnost: Vypustí granát do největšího shluku nepřátel, který udělí magické poškození a omráčí zasažené nepřátele.
- 4-hvězdičkové vylepšení: ANO! FUNGUJE TO!
K'Sante
- Shurima, Bastion
- Mana: 0/40
- Schopnost: Vyhodí svůj cíl do vzduchu a pak ho odhodí na okraj hrací desky, udělí mu magické poškození a omráčí ho. Magické poškození a omráčení udělí také nepřátelům, které se s cílem srazí. Pokud už cíl na okraji desky je, K'Sante ho odhodí mimo desku. Pokud cíl odhození přežije, K'Sante skočí za ním.
Ryze
- Wanderer, Invoker
- Schopnost: Ryzova schopnost se mění v závislosti na vybraném portálu na začátku hry, všechny jeho schopnosti najdete v kapitole “Regiony”.
Senna
- Shadow Isles, Gunner, Redeemer
- Mana: 0/100
- Schopnost: Vystřelí masivní paprsek na nejvzdálenějšího nepřítele, všem zasaženým nepřátelům udělí fyzické poškození. Všem zasaženým spojencům přidá štít.
Sion
- Noxus, Bruiser
- Mana: 70/160
- Schopnost:
- Pasivní: Po smrti se Sion obživí s rychle ubývajícími HP. Už nemůže používat svoji schopnost, ale je imunní proti CC efektům a získá bonusový attack speed.
- Aktivní: Rozběhne se proti největšímu shluku nepřátel v dosahu 4 políček. Všem zasaženým nepřátelům udělí fyzické poškození a omráčí je.