Odhaleny všechny balanční změny pro příští patch, posílí Ezreal nebo Illaoi
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Odhaleny všechny balanční změny pro příští patch, posílí Ezreal nebo Illaoi

Odhaleny všechny balanční změny pro příští patch, posílí Ezreal nebo Illaoi | Kapitola 2

Giry

Giry

19. 1. 2024 17:17

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty, runy a jungle

V polovině příštího týdne do hry přijde druhá letošní aktualizace a my už známe všechny balanční změny, které se v ní objeví

Reklama

Předměty

Alt Tag

Bloodsong

  • Bonusové poškození: 12% (melee)/8% (ranged) → 10% (melee)/6% (ranged)
Alt Tag

Experimental Hexplate

  • Recept: Tunneler + Noonquiver → Tunneler + Hearthbound Axe (celková cena nezměněna)
  • Attack speed: 20% → 25%
  • Attack speed op zapnutí ultimátky: 35% → 30%
Alt Tag

Frozen Heart

  • Cena: 2300 zlata → 2400 zlata
Alt Tag

Horizon Focus

  • Vzdálenost pro spuštění: 700 jednotek → 600 jednotek
  • Dosah vize: 400 jednotek → 1200 jednotek
Alt Tag

Mikael's Blessing

  • Už nelze použít na miniony.
Alt Tag

Phantom Dancer

  • Recept: Hearthbound Axe + Cloak of Agility → Zeal + Rectrix (celková cena nezměněna).
Alt Tag

Riftmaker

  • Cena: 3000 zlata → 3100 zlata
Alt Tag

Steel Sigil

  • Cena: 550 zlata → 450 zlata
Alt Tag

Stormsurge

  • AP: 100 → 90
Alt Tag

Stridebreaker

  • Cena: 3100 zlata → 3000 zlata
Alt Tag

World Atlas

  • Snižuje zlato z minionů, pokud jich zabijete více → Snižuje zlato z minionů, pokud jich kdokoli z vašeho týmu s tímto předmětem zabije více (platí i pro ostatní support předměty)

Runy

Runy přidávající staty:

  • První řada: zůstává stejná
  • Druhá řada:
    • +6 armor → +2% k rychlosti pohybu
    • +8 magic resist → +10-180 HP (podle úrovně)
  • Třetí řada:
    • 15-140 HP (podle úrovně) → +65 HP
    • +6 armor → +10 Tenacity a rezistence na zpomalení
    • +8 magic resist → +10-180 HP (podle úrovně)

Jungle

Pomocníci junglerů

  • Léčení: 12-35 → 14-37
  • Maximální základní poškození do epických monster: 16-40 → 15,5
  • Maximální poškození do epických monster se nyní zvyšuje s HP, AP, AD, armorem a magic resistem.
První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama