Patch 13.22 přinesl velké úpravy Janny, Quickplay a další změny
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 13.22 přinesl velké úpravy Janny, Quickplay a další změny

Patch 13.22 přinesl velké úpravy Janny, Quickplay a další změny

Giry

Giry

7. 11. 2023 20:38

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Útoky mágů 3. Změny vize, pingů a další

Kromě klasických balančních změn se dočkali šampioni využívající převážně AP změn základních útoků. Upravoval se také herní mód Nexus Blitz.

Reklama

Šampioni

Alt Tag

Brand

  • P - Blaze
    • Poškození do monster v jungli: 220% → 230%
  • E - Conflagration
    • Poškození: 65/90/115/140/165 + 50% AP → 60/90/120/150/180 + 60% AP
Alt Tag

Briar

  • Q - Head Rush
    • Základní poškození: 60/100/140/180/220 → 60/95/130/165/200
    • Snižování armoru: 10/14/18/22/26% → 10/12,5/15/17,5/20%
  • R - Certain Death
    • Poškození: 150/325/500 + 110% bonusového AD → 150/300/450 + 75% bonusového AD
Alt Tag

Dr. Mundo

  • E - Blunt Force Trauma
    • Bonusové AD: 2/2,25/2,5/2,75/3% maximálních HP → 2/2,35/2,7/3,05/3,4% maximálních HP
Alt Tag

Gragas

  • E - Body Slam
    • Obnova cooldownu: 3 sekundy → 40% zbývajícího času
  • R - Explosive Cask
    • Doba letu sudu: 0,55 sekundy → 0,5 sekundy
Alt Tag

Graves

  • E - Quickdraw
    • Bonusový armor: 4/7/10/13/16 → 2/5/8/11/14
Alt Tag

Janna

  • Dosah základních útoků: 500 → 550
  • Základní mana: 350 → 360
  • Růst many za úroveň: 64 → 50
    Růst HP za úroveň: 84 → 90
    Růst armoru za úroveň: 5 → 4,5
    Základní AD: 52 → 47
    Růst AD za úroveň: 3 → 2,5
  • Timing základních útoků: 22% → 20%
  • P - Tailwind
    • [Nové] Nyní uděluje 20/25/30/35% své rychlosti na úrovních 1/6/11/16 jako on-hit poškození a poškození na W.
    • [Odstraněno] Už nepřidává 6% rychlosti pohybu směrem ke spojencům.
  • Q - Howling Gale
    • Cooldown: 12 sekund → 14 sekund
    • Cena: 60/70/80/90/100 many → 90/95/100/105/110 many
    • Poškození: 60/85/110/135/160 + 35% AP → 55/90/125/165/195 + 50% AP
    • Poškození z nabití: 45/60/75/90/105 + 30% AP → 30/45/60/75/90 + 30% AP
  • W - Zephyr
    • Cooldown: 12 sekund → 9/8,5/8/7,5/7 sekund
    • Cena: 50/60/70/80/90 many → 50/55/60/65/70 many
    • Poškození: 80/110/140/170/200 + 60% AP → 55/90/125/165/195 + 60% AP (+ nově poškození z pasivní schopnosti)
    • Trvání zpomalení: 3 sekundy → 2 sekundy
    • [Nové] pasivní rychlost pohybu se už nedeaktivuje, když je schopnost na cooldownu.
  • E - Eye Of The Storm
    • Cooldown: 15/13,5/12/10,5/9 sekund → 16/15/14/13/12 sekund
    • [Nové] Cooldown se nyní snižuje o 20%  při zásahu CC efektem z Q/W/R
    • Velikost štítu: 75/100/125/150/175 + 55% AP → 80/115/150/185/220 + 55% AP
    • Trvání štítu: 5 sekund → 4 sekundy
    • [Nové] Štít už postupně neklesá.
    • [Odstraněno] Už nepřidává zvýšenou sílu léčení a štítů při zásahu CC efektem.
    • Cena: 70/80/90/100/110 many → 70/75/80/85/90 many
Alt Tag

Kassadin

  • E - Force Pulse
    • AP ratio: 85% → 80%
  • R - Riftwalk
    • AP ratio: 60% → 50%
Alt Tag

Nilah

  • Q - Formless Blade
    • Bonusový attack speed: 10-60% → 10-50%
  • R - Apotheosis
    • AD ratio DoT poškození: 112% bonusového AD → 80% bonusového AD
Alt Tag

Rammus

  • W - Defensive Ball Curl
    • Bonusový armor: 30 → 40
Alt Tag

Senna

  • Q - Piercing Darkness
    • Základní poškození: 30/65/100/135/170 → 30/60/90/120/150
    • Základní léčení: 40/55/70/85/100 → 40/50/60/70/80
Alt Tag

Seraphine

  • P - Stage Presence
    • Poškození: 4/8/14/25 + 7% AP → 5/10/18/30 + 5% AP
  • Q - High Note
    • Cooldown : 9/8/7/6/5 sekund → 10/8,75/7,5/6,25/5 sekund
  • W - Surround Sound
    • AP ratio štítu: 25% → 20%
Alt Tag

Tahm Kench

  • P - An Acquired Taste
    • Ratio bonusových HP: 5% → 4%
Alt Tag

Ziggs

  • Základní armor: 22 → 18
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama