Patch 4.2 do Wild Riftu přináší Swaina, ledového draka a mnoho balančních změn
i Zdroj: Riot Games
LoL:WR novinky Wild Rift Článek Patch 4.2 do Wild Riftu přináší Swaina, ledového draka a mnoho balančních změn

Patch 4.2 do Wild Riftu přináší Swaina, ledového draka a mnoho balančních změn | Kapitola 4

Giry

Giry

26. 5. 2023 16:16

Seznam kapitol

1. Swain a ledový drak 2. Balanční změny šampionů 3. Předměty a runy 4. Systémové změny

Noxijský generál míří do mobilního League of Legends. Společně s ním přivítáme na Riftu ledového draka exkluzivního pro WR.

Reklama

Návrat do báze

Během 5 sekund po návratu do báze po použití recallu se obnova HP/many/energie zdvojnásobí. Návrat do báze pěšky tento efekt nezapne.


Baron Nashor

  • Základní HP: 11800 → 9000
  • Růst HP za úroveň: 400 → 480
  • Základní AD: 250 → 200
  • Růst AD za úroveň: 20 → 22
  • Čas zrození: 13. minuta → 12. minuta
  • Trvání buffu Barona: 120 sekund → 100 sekund
  • Zabití šampioni už neztratí buff Barona, ale už nebudou posilovat okolní miniony.

Draci

  • Interval zrození elementálních draků: 5 minut → 4,5 minuty
  • Zrození Elder draka: 20. minuta → 18. minuta
  • Čas zmizení elementálních draka: 19. minuta → 17:30 (pokud je v souboji, prodlouženo na 17:50)
  • HP elementálních draků
    • Základní HP: 5000 → 4000
    • Růst HP za úroveň: 150 → 180
  • Zlato pro tým za zabití elementálního draka: 60 → 40

Killy a assisty

  • Bonus za First Blood: 100 zlata → 150 zlata
  • První kill:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 0 zlata
    • Maximální odměna: 350 → 300 zlata
  • Kill streak:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 0 zlata
    • Maximální odměna: 350 → 300 zlata
  • 2 kill streaky:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 100 zlata
    • Maximální odměna: 450 → 400 zlata
  • 3 kill streaky:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 200 zlata
    • Maximální odměna: 550 → 500 zlata
  • 4 killy za sebou:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 300 zlata
    • Maximální odměna: 650 → 600 zlata
  • 5 killů za sebou:
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 400 zlata
    • Maximální odměna: 750 → 700 zlata
  • 6 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 500 zlata
    • Maximální odměna: 850 → 800 zlata
  • 7 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 650 → 600 zlata
    • Maximální odměna: 1000 → 900 zlata
  • 8 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 800 → 700 zlata
    • Maximální odměna: 1000 zlata
  • 9 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 950 → 800 zlata
    • Maximální odměna: 1000 zlata
  • 10 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 1100 → 900 zlata
    • Maximální odměna: 1000 zlata
  • 11 killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 1250 → 1000 zlata
    • Maximální odměna: 1000 zlata
  • 12 a více killů za sebou
    • Základní odměna: 350 → 300 zlata
    • Extra odměna: 1300 → 1000 zlata
    • Maximální odměna: 1000 zlata

Minioni

  • Dosah útoků ranged minionů: 375 → 525
  • Dosah útoků Cannon minionů: 525 → 300
  • Trvání agresivity minionů: 2 sekundy → 1 sekunda

Úpravy rychlosti hry

Nexus v některých případech získá nově štít

  • Během prvních 18 minut poté, co je zničen první inhibitor, dostane Nexus štít.
  • Štít trvá 20 sekund a je velký jako 100% HP Nexu.

Další úpravy rychlosti hry:

  • Trvání plátů na věžích: 7 minut → 7,5 minuty
  • Trvání postihu Smite do minionů: 7 minut → 7,5 minuty
  • Zrození vylepšeného Red buffu a Blue buffu: 7 minut → 7,5 minuty
  • Interval zrodu minionů mezi 4. a 10. minutou: 30 sekund → 25 sekund

Čas zrození šampionů:

  • Během prvních 3 minut: 0-12 sekund → 4-15 sekund
  • Mezi 3. a 5. minutou: 12-17 sekund → 15-20 sekund
  • Mezi 5. a 7. minutou: 17-22 sekund → 20-24 sekund
  • Mezi 7. a 9. minutou: 22-27 sekund → 24-28 sekund
  • Mezi 9. a 11. minutou: 27-32 sekund → 28-33 sekund
  • Mezi 11. a 13. minutou: 32-39 sekund → 33-40 sekund
  • Mezi 13. a 15. minutou: 39-45 sekund → 40-46 sekund
  • Mezi 15. a 17. minutou: 45-55 sekund → 46-52 sekund
  • Od 17. minuty: 55 sekund → 52 sekund

Zlato a zkušenosti

  • Globální generování zlata: 3,5 za sekundu → 3 za sekundu
  • Zlato z melee minionů: 65 → 60
  • Zlato z Cannon minionů: 85 → 80
  • Zkušenosti z Cannon Minionů: 2000 → 1800

Rift Herald

  • Čas zmizení Rift Heralda: 11:00 → 11:30 (pokud je v souboji, prodlouženo na 11:50)
  • Zlato: 125 za zabití → 40 pro tým a 40 za zabití
  • Zkušenosti z Rift Heralda: 3000 → 1500
  • Poškození do věží vyvolaného Rift Heralda: 1500 + 50 × úroveň → 2000 + 50 × úroveň
  • Druhý Rift Herald odstraněn

Věže a Nexus

Vnitřní věže

  • HP: 3500 → 3000
  • Armor: 25 → 15
  • Magic resistence: 25 → 15
  • První útok: 204 + 6/každých 30 sekund → 240 + 8/každých 30 sekund
  • Útok s armor penetration: 30% → 50%

Vyvýšené věže

  • HP: 3500 → 3000
  • První útok: 204 + 6/každých 30 sekund → 240 + 8/každých 30 sekund
  • Útok s armor penetration: 30% → 50%

Nexus

  • HP: 4000 → 3500
  • Útok: 250 → 280 + 8/každých 30 sekund
  • Útok s armor penetration: 30% → 50%
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama