i
Zdroj: Riot Games
Patch 4.2 do Wild Riftu přináší Swaina, ledového draka a mnoho balančních změn | Kapitola 4
Seznam kapitol
Noxijský generál míří do mobilního League of Legends. Společně s ním přivítáme na Riftu ledového draka exkluzivního pro WR.
Návrat do báze
Během 5 sekund po návratu do báze po použití recallu se obnova HP/many/energie zdvojnásobí. Návrat do báze pěšky tento efekt nezapne.
Baron Nashor
- Základní HP: 11800 → 9000
- Růst HP za úroveň: 400 → 480
- Základní AD: 250 → 200
- Růst AD za úroveň: 20 → 22
- Čas zrození: 13. minuta → 12. minuta
- Trvání buffu Barona: 120 sekund → 100 sekund
- Zabití šampioni už neztratí buff Barona, ale už nebudou posilovat okolní miniony.
Draci
- Interval zrození elementálních draků: 5 minut → 4,5 minuty
- Zrození Elder draka: 20. minuta → 18. minuta
- Čas zmizení elementálních draka: 19. minuta → 17:30 (pokud je v souboji, prodlouženo na 17:50)
- HP elementálních draků
- Základní HP: 5000 → 4000
- Růst HP za úroveň: 150 → 180
- Zlato pro tým za zabití elementálního draka: 60 → 40
Killy a assisty
- Bonus za First Blood: 100 zlata → 150 zlata
- První kill:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 0 zlata
- Maximální odměna: 350 → 300 zlata
- Kill streak:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 0 zlata
- Maximální odměna: 350 → 300 zlata
- 2 kill streaky:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 100 zlata
- Maximální odměna: 450 → 400 zlata
- 3 kill streaky:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 200 zlata
- Maximální odměna: 550 → 500 zlata
- 4 killy za sebou:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 300 zlata
- Maximální odměna: 650 → 600 zlata
- 5 killů za sebou:
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 400 zlata
- Maximální odměna: 750 → 700 zlata
- 6 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 500 zlata
- Maximální odměna: 850 → 800 zlata
- 7 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 650 → 600 zlata
- Maximální odměna: 1000 → 900 zlata
- 8 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 800 → 700 zlata
- Maximální odměna: 1000 zlata
- 9 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 950 → 800 zlata
- Maximální odměna: 1000 zlata
- 10 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 1100 → 900 zlata
- Maximální odměna: 1000 zlata
- 11 killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 1250 → 1000 zlata
- Maximální odměna: 1000 zlata
- 12 a více killů za sebou
- Základní odměna: 350 → 300 zlata
- Extra odměna: 1300 → 1000 zlata
- Maximální odměna: 1000 zlata
Minioni
- Dosah útoků ranged minionů: 375 → 525
- Dosah útoků Cannon minionů: 525 → 300
- Trvání agresivity minionů: 2 sekundy → 1 sekunda
Úpravy rychlosti hry
Nexus v některých případech získá nově štít
- Během prvních 18 minut poté, co je zničen první inhibitor, dostane Nexus štít.
- Štít trvá 20 sekund a je velký jako 100% HP Nexu.
Další úpravy rychlosti hry:
- Trvání plátů na věžích: 7 minut → 7,5 minuty
- Trvání postihu Smite do minionů: 7 minut → 7,5 minuty
- Zrození vylepšeného Red buffu a Blue buffu: 7 minut → 7,5 minuty
- Interval zrodu minionů mezi 4. a 10. minutou: 30 sekund → 25 sekund
Čas zrození šampionů:
- Během prvních 3 minut: 0-12 sekund → 4-15 sekund
- Mezi 3. a 5. minutou: 12-17 sekund → 15-20 sekund
- Mezi 5. a 7. minutou: 17-22 sekund → 20-24 sekund
- Mezi 7. a 9. minutou: 22-27 sekund → 24-28 sekund
- Mezi 9. a 11. minutou: 27-32 sekund → 28-33 sekund
- Mezi 11. a 13. minutou: 32-39 sekund → 33-40 sekund
- Mezi 13. a 15. minutou: 39-45 sekund → 40-46 sekund
- Mezi 15. a 17. minutou: 45-55 sekund → 46-52 sekund
- Od 17. minuty: 55 sekund → 52 sekund
Zlato a zkušenosti
- Globální generování zlata: 3,5 za sekundu → 3 za sekundu
- Zlato z melee minionů: 65 → 60
- Zlato z Cannon minionů: 85 → 80
- Zkušenosti z Cannon Minionů: 2000 → 1800
Rift Herald
- Čas zmizení Rift Heralda: 11:00 → 11:30 (pokud je v souboji, prodlouženo na 11:50)
- Zlato: 125 za zabití → 40 pro tým a 40 za zabití
- Zkušenosti z Rift Heralda: 3000 → 1500
- Poškození do věží vyvolaného Rift Heralda: 1500 + 50 × úroveň → 2000 + 50 × úroveň
- Druhý Rift Herald odstraněn
Věže a Nexus
Vnitřní věže
- HP: 3500 → 3000
- Armor: 25 → 15
- Magic resistence: 25 → 15
- První útok: 204 + 6/každých 30 sekund → 240 + 8/každých 30 sekund
- Útok s armor penetration: 30% → 50%
Vyvýšené věže
- HP: 3500 → 3000
- První útok: 204 + 6/každých 30 sekund → 240 + 8/každých 30 sekund
- Útok s armor penetration: 30% → 50%
Nexus
- HP: 4000 → 3500
- Útok: 250 → 280 + 8/každých 30 sekund
- Útok s armor penetration: 30% → 50%