i
Zdroj: Tryhard.cz
TFT 12.5 Mid-Patch notes
Ačkoliv patch zůstává, dostaneme pár balančních úprav.
Od dodání patche 12.5 už utekl týden a ačkoliv aktualizace 12.6 přijde až 30. března, Riot přece jen do hry nějakými změnami zasáhl. Podíváme se na několik Augmentů, tříd i jednotlivých šampionů. Mezi nimi se např. nerf Ashe či buff Galia.
Obsah
Augmenty
Built Different
- Rychlost útoků: 50/60/70 % → 60/70/80 %
Hexnova (Hextech)
- Dosah krádeže many: 1 → 2 pole
Irresistible Charm
- Snížení poškození: 20 % → 15 %
One For All
- AD a AP za stack: 20 → 15
Sharpshooter (Twinshot)
- Hodnota snížení odraženého poškození: 50 % → 60 %
Sniper’s Nest (Sniper)
- Násobení stackování poškození: 10 % → 8 % (celkem: 40 % → 32 %)
So Small (Yordle)
- Šance na vyhnutí se: 35 % → 25 %
Three’s Company
- Nyní se může objevit pouze ve fázi 1-4
True Justice (Enforcer)
- Hranice zdraví pro aktivaci tru poškození: 50 % → 80 %
Třídy a původy
Clockwork
- Základní rychlost útoků: 10/40/80 % → 10/35/80 %
Debonair
- Zdraví: 200/450/800 → 200/400/700
- AP: 20/45/80 → 20/40/70
Innovator
- Mechanical Bear – brnění a odolnost vůči magii: 70 → 55
- Mechanical Dragon – brnění a odolnost vůči magii: 100 → 90
Striker
- AD: 30/65/110 → 30/70/120
Syndicate
- Brnění a odolnost vůči magii: 55 → 50
- (7) Bonus: 60 % → 50 %
Šampioni
Brand
- VIP Schopnost – snížené poškození pro druhou ohnivou kouli: 30 % → 45 %
Twitch
- Škálování AD ze schopnosti: 125/130/140 % → 125 %
Ashe
- AD: 70 → 60
Corki
- Poškození schopnosti: 220/275/350 → 200/260/333
Rek’Sai
- Základní léčení ze schopnosti: 150/200/350 → 200/225/400
- Bonusové léčení ze schopnosti: 250/350/500 → 275/350/600
Syndra
- Poškození schopnosti: 225/325/500 → 225/300/425
Talon
- Poškození schopnosti: 450/650/950 → 450/600/850
Zyra
- Poškození schopnosti: 325/450/675 → 275/375/575
Gnar
- Škálování AD ze schopnosti: 185 % → 175 %
Lucian
- Poškození schopnosti: 185/295/315 → 175/275/300
Morgana
- Nerf maximální many: 60/120 → 70/130
Senna
- Rychlost útoků: 0,75 → 0,7
Vex
- Nerf maximální many: 40/80 → 50/90
Ahri
- Poškození za další orb na stejném cíli: 80 % → 60 %
Draven
- AD: 80 → 75
Irelia
- AD: 85 → 80
Sivir
- Škálování AD ze schopnosti: 33 % → 40 %
Galio
- Zdraví: 1200 → 1300
Kai’Sa
- Poškození za střelu ze schopnosti: 70/90/180 → 75/100/180
Opravy chyb
- Cutthroat (Assassin Augment) nyní zvyšuje manu cíle o 50 % a ne chybně o 65.
- Opravena chyba, kdy se Knife’s Edge, Battlemage, Featherweights a Tri Force nezobrazovaly ve fázích 3-3 a 4-6.
- Calculated Loss už nepřidává 2 zlaťáky za výhru.