TFT 12.5 Mid-Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 12.5 Mid-Patch notes

TFT 12.5 Mid-Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

9. 3. 2022 17:00

Ačkoliv patch zůstává, dostaneme pár balančních úprav.

Reklama

Od dodání patche 12.5 už utekl týden a ačkoliv aktualizace 12.6 přijde až 30. března, Riot přece jen do hry nějakými změnami zasáhl. Podíváme se na několik Augmentů, tříd i jednotlivých šampionů. Mezi nimi se např. nerf Ashe či buff Galia.


Obsah


Augmenty

Built Different

  • Rychlost útoků: 50/60/70 % → 60/70/80 %

Hexnova (Hextech)

  • Dosah krádeže many: 1 → 2 pole

Irresistible Charm

  • Snížení poškození: 20 % → 15 %

One For All

  • AD a AP za stack: 20 → 15

Sharpshooter (Twinshot)

  • Hodnota snížení odraženého poškození: 50 % → 60 %

Sniper’s Nest (Sniper)

  • Násobení stackování poškození: 10 % → 8 % (celkem: 40 % → 32 %)

So Small (Yordle)

  • Šance na vyhnutí se: 35 % → 25 %

Three’s Company

  • Nyní se může objevit pouze ve fázi 1-4

True Justice (Enforcer)

  • Hranice zdraví pro aktivaci tru poškození: 50 % → 80 %

Třídy a původy

Clockwork

  • Základní rychlost útoků: 10/40/80 % → 10/35/80 %

Debonair

  • Zdraví: 200/450/800 → 200/400/700
  • AP: 20/45/80 → 20/40/70

Innovator

  • Mechanical Bear – brnění a odolnost vůči magii: 70 → 55
  • Mechanical Dragon – brnění a odolnost vůči magii: 100 → 90

Striker

  • AD: 30/65/110 → 30/70/120

Syndicate

  • Brnění a odolnost vůči magii: 55 → 50
  • (7) Bonus: 60 % → 50 %

Šampioni

Brand

  • VIP Schopnost – snížené poškození pro druhou ohnivou kouli: 30 % → 45 %

Twitch

  • Škálování AD ze schopnosti: 125/130/140 % → 125 %

Ashe

  • AD: 70 → 60

Corki

  • Poškození schopnosti: 220/275/350 → 200/260/333

Rek’Sai

  • Základní léčení ze schopnosti: 150/200/350 → 200/225/400
  • Bonusové léčení ze schopnosti: 250/350/500 → 275/350/600

Syndra

  • Poškození schopnosti: 225/325/500 → 225/300/425

Talon

  • Poškození schopnosti: 450/650/950 → 450/600/850

Zyra

  • Poškození schopnosti: 325/450/675 → 275/375/575

Gnar

  • Škálování AD ze schopnosti: 185 % → 175 %

Lucian

  • Poškození schopnosti: 185/295/315 → 175/275/300

Morgana

  • Nerf maximální many: 60/120 → 70/130

Senna

  • Rychlost útoků: 0,75 → 0,7

Vex

  • Nerf maximální many: 40/80 → 50/90

Ahri

  • Poškození za další orb na stejném cíli: 80 % → 60 %

Draven

  • AD: 80 → 75

Irelia

  • AD: 85 → 80

Sivir

  • Škálování AD ze schopnosti: 33 % → 40 %

Galio

  • Zdraví: 1200 → 1300

Kai’Sa

  • Poškození za střelu ze schopnosti: 70/90/180 → 75/100/180

Opravy chyb

  • Cutthroat (Assassin Augment) nyní zvyšuje manu cíle o 50 % a ne chybně o 65.
  • Opravena chyba, kdy se Knife’s Edge, Battlemage, Featherweights a Tri Force nezobrazovaly ve fázích 3-3 a 4-6.
  • Calculated Loss už nepřidává 2 zlaťáky za výhru.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama