TFT 12.5 Patch notes
Tato aktualizace vydrží ve hře celé 4 týdny.
Druhá část setu Gizmos & Gadgets je tu s námi už dva týdny. To je dost dlouhá doba na poznatky pro balanční úpravy a s dnešním patchem jich přijde více než dost. Nezvykle také půjde o velmi dlouhý patch, protože se další změny do hry nedostanou po dobu 4 týdnů. Pojďme se spolu tedy podívat na to, co nás pro celý březen v TFT čeká.
Obsah
Velké změny
Tome of Traits
- 0 Emblemů “na míru”: 0 – 4 aktivních tříd → 0 – 5
- 1 Emblem “na míru”: 5 – 6 aktivních tříd → 6 – 7
- 2 Emblemy “na míru”: 7 – 8 aktivních tříd → 8 – 9
- 3 Emblemy “na míru”: 9 – 10 aktivních tříd → 10 – 11
- 4 Emblemy “na míru”: 11+ aktivních tříd → 12+
Augmenty
Battle Mage I / II / III
- Bonusové AP: 30/45/60 → 25/35/50
Chemtech Unity:
- Stříbrný → Zlatý
Concussive Blows:
- Stříbrný → Zlatý
- Cooldown: 7 sekund → 6 sekund
Cybernetic Implants III
- Health: 450 → 350
Disintegrator I / II / III
- Bonusové poškození na základě maximálního zdraví: 2/3/4% → 1,5/2,5/4%
Double Trouble I / II / III
- Bonusové AD, AP, brnění a odolnost vůči magii: 35/45/60 → 30/40/50
Electrocharge I / II / III
- Poškození: 90/135/180 → 60/100/160
Four Score
- Počet šampionů za 4 zlaťáky: 3 → 4
Future Sight II, Golden Egg, Radiant Relics možnosti, Mistral (Radiant Zephyr), Banish
- Doba trvání: 10 → 8 sekund
Golden Egg a Radiant Relics možnosti, Sunlight Cape (Radiant Sunfire Cape)
- Hoření z maximálního zdraví: 120% → 90% po dobu 30 sekund
Luden’s Echo I / II / III
- Poškození schopností: 135/200/275 → 100/150/200
Nový: High Five (Prismatický)
- Získejte 5 náhodných šampionů za 5 zlaťáků
- Může se objevit jen jako třetí Augment
Portable Forge Armory: možnost Zhonya’s Paradox
- AP: 45 → 50
- Brnění a odolnost vůči magii: 35 → 50
- Doba trvání nezaměřitelnosti: 2,5 → 3 seconds
Second Wind III
- Odebráno
Tri Force
- Bonusové zdraví: 233/333/433 → 133/233/333
- Může se objevit jen pokud máte 2 či více jednotek za 3 zlaťáky ve hře
Woodland Trinket
- Zdraví klona: 250 → 300
Třídy a původy
Bodyguard
- Počáteční štít: 150/350/700/1200 → 200/400/800/2000
Enchanter
- Boost k léčení a štítu: 25/40/60/100% → 25/45/70/100%
Enforcer
- Doba trvání omráčení: 4 → 3 sekundy
Hextech
- Štít: 100/150/300/600 → 120/170/340/600
Innovator
- Hextech Dragon – upraveno: Drakův křik už nedodává 75% šanci na kritický zásah. Místo toho jednotky, které jsou posíleny křikem, a jsou schopny kriticky zasáhnout. (Schopnosti stále vyžadují Jeweled Gauntlet/Lotus)
- Hextech Dragon – zvýšení poškození kritickým zásahem: 10% → 25%
- Hextech Dragon – poškození schopnosti: 500 → 600
Šampioni: Tier 1
Brand
- Základní poškození schopnosti: 120/160/210 → 135/175/235
- Bonusové poškození schopnosti: 150/225/300 → 165/225/300
Jarvan IV
- Rychlost útoků: 0,65 → 0,6
- Nerf počáteční many: 60/100 → 50/100
Nocturne
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/2,5/3,5 → 2/2,5/3
- Poškození schopnosti: 200/300/400 → 190/300/450
- Jeho schopnost nyní správně škáluje s AP
Twitch
- Škálování AD ze schopnosti: 125/135/150% → 125/130/140%
- Základní poškození schopnosti: 25/50/75 → 30/50/70
Tier 2
Ashe
- Počet šípů schopnosti: 6/7/8 → 8/8/8
- Dosah schopnosti: Její dosah → její dosah + 1 pole
Rek’Sai
- Změněno: Základní poškození schopnosti už neškáluje s AP
- Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 45
- Krádež resistu odebrána
- Léčení: 150/250/400 (bez škálování AP) → 150/200/350 (AP škálování)
- Nový: Pokud Rek’Sai už svůj cíl kousla, vyléčí se místo dalšího kousnutí o 250/350/500 (škáluje s AP) zdraví.
Tier 3
Ekko
- Nerf počáteční many: 80/120 → 60/120
Gnar
- Zvýšen dosah schopnosti o jedno pole.
Lucian
- Poškození schopnosti: 175/275/300 → 185/295/315
- Zdraví: 650 → 700
- Brnění a odolnost vůči magii: 25 → 30
Malzahar
- Poškození schopnosti: 625/875/1050 → 600/825/950
Senna
- Škálování AD ze schopnosti: 160% → 150%
- Poškození schopnosti: 80/125/200 → 80/120/180
Tier 4
Ahri
- Buff počáteční many: 0/50 → 30/50
- Úhel mezi jednotlivými orby: 20 → 10
Alistar
- Poškození schopnosti: 200/350/1200 → 150/250/1000
Braum
- Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,75/2,25/8 → 2/2,75/8
Draven
- Dosah: 3 → 4
- Nový: Nyní má v základu 25% průraznosti brnění
- Bonusová průraznost brnění (VIP): 50% → 25%
- Škálování AD ze schopnosti: 150/160/400% → 170/180/400%
- Základní poškození schopnosti: 150/200/500 → 120/150/400
Renata
- Poškození schopnosti: 45/70/240 → 40/65/220
Sivir
- Rychlost útoků: 0,7 → 0,8
Vi
- Poškození schopnosti: 150/225/450 → 125/200/450
- Poškození schopnosti při třetím seslání: 300/400/900 → 250/350/900
Tier 5
Galio
- Škálování maximálního zdraví ze schopnosti: 5% → 6%
Kaisa
- Rychlost útoků: 1,1 → 1,2
Tahm Kench
- Poškození na cílech s imunitou vůči CC efektům: 35% → 50%
Zeri
- AD: 80 → 85
Předměty
Bramble Vest
- Bonusové snížení poškození kritickým zásahem: 100% → 75%
- Poškození odrážením: 60/80/120 → 75/100/150
Menší změny
Augmenty
Battlemage
- Už se neobjeví, pokud hrajete 2+ Snipers
Dominance
- Se objeví jen pokud: jste vyhrálí předchozí zápas → jste v řadě alespoň 2 výher
Golden Egg a Radiant Relics možnost Covalent Spark (Radiant Ionic Spark)
- Poškození: 300% → 275% maximální many
Radiant Relics možnost Brink of Dawn (Radiant Edge of Night)
- Hranice zdraví pro aktivaci 2. Stealth efektu: 25% → 30%
Golden Gifts
- Se může objevit jen jako 2. Augment
Knife’s Edge
- Už vám nemůže být nabídnut pokud hrajete: 2+ Arcanists, 2+ Scholars, 2+ Snipers, 2+ Enchanters
Portable Forge Armory možnost The Collector
- Šance na spadnutí zlata: 50% → 60%
Swift Justice
- Přejmenován na True Justice
Treasure Trove I a II
- Nyní se mohou objevit jen jako 1. Augment
Třídy a původy
Twinshot
- Bonusové AD: 10/25/40/60 → 10/25/45/80
Šampioni: Tier 1
Ezreal
- AD: 50 → 45
Tier 2
Corki
- Poškození schopnosti: 200/260/333 → 220/275/350
Lulu
- Bonusové zdraví ze schopnosti: 325/350/375 → 350/370/390
Tier 3
Morgana
- Štít ze schopnosti: 500/600/750 → 475/575/675
Tryndamere
- Základní poškození otočky ze schopnosti: 60/90/150 → 50/75/100
Tier 4
Irelia
- AD: 90 → 85
Jhin
- AD škálování ze schopnosti: 150/200/300% → 175/200/300%
Kha’Zix
- Jeho schopnost Arid Assault byla přejmenována na Void Assault.
Tier 5
Jinx
- Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 45
Předměty
Edge of Night
- Hranice zdraví pro aktivaci Stealth efektu: 50% → 60%
Statikk Shiv
- Poškození blesku: 70 → 60
Double Up
- (PC) Do hry se dostal týmový chat. Základní chat je nyní jen mezi vámi a parťákem, pro celé lobby musíte použít /all.
Opravy chyb
- Opravena chyba při přhlašování na mobilních zařízeních.
- Opraveny problémy s podporou nových mobilů.
- Opravena chyba, při které hráči nedostávali dost předmětů z PvE kol.
- Stackování Tri Force II a Tri Force III Augmentů nyní dodává správnou hodnotu many.
- Recombobulator nyní spawnuje Magnetic Remover předměty v levém horním rohu, tak jako to dělají jiné Augmenty s kořistí.
- Archangel’s Embrace II byl přejmenován na Archangel’s Embrace, protože nemá více úrovní.
- Popisek Radiant Banshee’s Claw teď specifikuje, že vyblokuje až 600 poškození ze schopností, skoro jako normální Banshee’s Claw.
- Opravena chyba, kdy Tahm Kench neustále “konzumoval” a uděloval poškození jednotkám ovlivněným Silcem bez toho, aby je opravdu “snědl”.
- Enforcer už nebere jako cíl jednotky s Radiant Quicksilver či jednotky pod vlivem Radiant Zephyru.
- Warwick a Mutant Emblem už nedává více poškození než by měl.
- Opraven problém, kdy ceny many Yordlů nebyly hned aktualizovány, když hráči měnili mezi Yordle (3) a (6).
- Tahm Kench už neomráčí a neudělí poškození jednotkám, které unikly jeho břichu díky Edge of Night.
- Opravena chyba s bonusovým zdravím Colossus Cho Gatha, které se neaktivovalo hned, co byl postaven na desku.
- Silco už nebude sesílat schopnost na jednotky, které jsou uvnitř Tahm Kenche.
- Luden’s Echo už nebude udělovat 0 poškození v moment, kdy je jednotka poprvé postavena na desku.
- Hextech, Debonair, či Striker Augmenty se nemohou objevit po výběru Built Different.
- Opravena chyba, při které se Innovator Soul nikdy neukazoval jako možnost výběru.