TFT 12.5 Patch notes
i Zdroj: Tryhard.cz
TFT novinky TeamFight Tactics Článek TFT 12.5 Patch notes

TFT 12.5 Patch notes

Ajkaaa

Ajkaaa

1. 3. 2022 21:00

Tato aktualizace vydrží ve hře celé 4 týdny.

Reklama

Druhá část setu Gizmos & Gadgets je tu s námi už dva týdny. To je dost dlouhá doba na poznatky pro balanční úpravy a s dnešním patchem jich přijde více než dost. Nezvykle také půjde o velmi dlouhý patch, protože se další změny do hry nedostanou po dobu 4 týdnů. Pojďme se spolu tedy podívat na to, co nás pro celý březen v TFT čeká.


Obsah


Velké změny

Tome of Traits

  • 0 Emblemů “na míru”: 0 – 4 aktivních tříd → 0 – 5
  • 1 Emblem “na míru”: 5 – 6 aktivních tříd → 6 – 7
  • 2 Emblemy “na míru”: 7 – 8 aktivních tříd → 8 – 9
  • 3 Emblemy “na míru”: 9 – 10 aktivních tříd → 10 – 11
  • 4 Emblemy “na míru”: 11+ aktivních tříd → 12+

Augmenty

Battle Mage I / II / III

  • Bonusové AP: 30/45/60 → 25/35/50

Chemtech Unity:

  • Stříbrný → Zlatý

Concussive Blows:

  • Stříbrný → Zlatý
  • Cooldown: 7 sekund → 6 sekund

Cybernetic Implants III

  • Health: 450 → 350

Disintegrator I / II / III

  • Bonusové poškození na základě maximálního zdraví: 2/3/4% → 1,5/2,5/4%

Double Trouble I / II / III

  • Bonusové AD, AP, brnění a odolnost vůči magii: 35/45/60 → 30/40/50

Electrocharge I / II / III

  • Poškození: 90/135/180 → 60/100/160

Four Score

  • Počet šampionů za 4 zlaťáky: 3 → 4

Future Sight II, Golden Egg, Radiant Relics možnosti, Mistral (Radiant Zephyr), Banish

  • Doba trvání: 10 → 8 sekund

Golden Egg a Radiant Relics možnosti, Sunlight Cape (Radiant Sunfire Cape)

  • Hoření z maximálního zdraví: 120% → 90% po dobu 30 sekund

Luden’s Echo I / II / III

  • Poškození schopností: 135/200/275 → 100/150/200

Nový: High Five (Prismatický)

  • Získejte 5 náhodných šampionů za 5 zlaťáků
  • Může se objevit jen jako třetí Augment

Portable Forge Armory: možnost Zhonya’s Paradox

  • AP: 45 → 50
  • Brnění a odolnost vůči magii: 35 → 50
  • Doba trvání nezaměřitelnosti: 2,5 → 3 seconds

Second Wind III

  • Odebráno

Tri Force

  • Bonusové zdraví: 233/333/433 → 133/233/333
  • Může se objevit jen pokud máte 2 či více jednotek za 3 zlaťáky ve hře

Woodland Trinket

  • Zdraví klona: 250 → 300

Třídy a původy

Bodyguard

  • Počáteční štít: 150/350/700/1200 → 200/400/800/2000

Enchanter

  • Boost k léčení a štítu: 25/40/60/100% → 25/45/70/100%

Enforcer

  • Doba trvání omráčení: 4 → 3 sekundy

Hextech

  • Štít: 100/150/300/600 → 120/170/340/600

Innovator

  • Hextech Dragon – upraveno: Drakův křik už nedodává 75% šanci na kritický zásah. Místo toho jednotky, které jsou posíleny křikem, a jsou schopny kriticky zasáhnout. (Schopnosti stále vyžadují Jeweled Gauntlet/Lotus)
  • Hextech Dragon – zvýšení poškození kritickým zásahem: 10% → 25%
  • Hextech Dragon – poškození schopnosti: 500 → 600

Šampioni: Tier 1

Brand

  • Základní poškození schopnosti: 120/160/210 → 135/175/235
  • Bonusové poškození schopnosti: 150/225/300 → 165/225/300

Jarvan IV

  • Rychlost útoků: 0,65 → 0,6
  • Nerf počáteční many: 60/100 → 50/100

Nocturne

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 2/2,5/3,5 → 2/2,5/3
  • Poškození schopnosti: 200/300/400 → 190/300/450
  • Jeho schopnost nyní správně škáluje s AP

Twitch

  • Škálování AD ze schopnosti: 125/135/150% → 125/130/140%
  • Základní poškození schopnosti: 25/50/75 → 30/50/70

Tier 2

Ashe

  • Počet šípů schopnosti: 6/7/8 → 8/8/8
  • Dosah schopnosti: Její dosah → její dosah + 1 pole

Rek’Sai

  • Změněno: Základní poškození schopnosti už neškáluje s AP
  • Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 45
  • Krádež resistu odebrána
  • Léčení: 150/250/400 (bez škálování AP) → 150/200/350 (AP škálování)
  • Nový: Pokud Rek’Sai už svůj cíl kousla, vyléčí se místo dalšího kousnutí o 250/350/500 (škáluje s AP) zdraví.

Tier 3

Ekko

  • Nerf počáteční many: 80/120 → 60/120

Gnar

  • Zvýšen dosah schopnosti o jedno pole.

Lucian

  • Poškození schopnosti: 175/275/300 → 185/295/315
  • Zdraví: 650 → 700
  • Brnění a odolnost vůči magii: 25 → 30

Malzahar

  • Poškození schopnosti: 625/875/1050 → 600/825/950

Senna

  • Škálování AD ze schopnosti: 160% → 150%
  • Poškození schopnosti: 80/125/200 → 80/120/180

Tier 4

Ahri

  • Buff počáteční many: 0/50 → 30/50
  • Úhel mezi jednotlivými orby: 20 → 10

Alistar

  • Poškození schopnosti: 200/350/1200 → 150/250/1000

Braum

  • Doba trvání omráčení ze schopnosti: 1,75/2,25/8 → 2/2,75/8

Draven

  • Dosah: 3 → 4
  • Nový: Nyní má v základu 25% průraznosti brnění
  • Bonusová průraznost brnění (VIP): 50% → 25%
  • Škálování AD ze schopnosti: 150/160/400% → 170/180/400%
  • Základní poškození schopnosti: 150/200/500 → 120/150/400

Renata

  • Poškození schopnosti: 45/70/240 → 40/65/220

Sivir

  • Rychlost útoků: 0,7 → 0,8

Vi

  • Poškození schopnosti: 150/225/450 → 125/200/450
  • Poškození schopnosti při třetím seslání: 300/400/900 → 250/350/900

Tier 5

Galio

  • Škálování maximálního zdraví ze schopnosti: 5% → 6%

Kaisa

  • Rychlost útoků: 1,1 → 1,2

Tahm Kench

  • Poškození na cílech s imunitou vůči CC efektům: 35% → 50%

Zeri

  • AD: 80 → 85

Předměty

Bramble Vest

  • Bonusové snížení poškození kritickým zásahem: 100% → 75%
  • Poškození odrážením: 60/80/120 → 75/100/150

Menší změny

Augmenty

Battlemage

  • Už se neobjeví, pokud hrajete 2+ Snipers

Dominance

  • Se objeví jen pokud: jste vyhrálí předchozí zápas → jste v řadě alespoň 2 výher

Golden Egg a Radiant Relics možnost Covalent Spark (Radiant Ionic Spark)

  • Poškození: 300% → 275% maximální many

Radiant Relics možnost Brink of Dawn (Radiant Edge of Night)

  • Hranice zdraví pro aktivaci 2. Stealth efektu: 25% → 30%

Golden Gifts

  • Se může objevit jen jako 2. Augment

Knife’s Edge

  • Už vám nemůže být nabídnut pokud hrajete: 2+ Arcanists, 2+ Scholars, 2+ Snipers, 2+ Enchanters

Portable Forge Armory možnost The Collector

  • Šance na spadnutí zlata: 50% → 60%

Swift Justice

  • Přejmenován na True Justice

Treasure Trove I a II

  • Nyní se mohou objevit jen jako 1. Augment

Třídy a původy

Twinshot

  • Bonusové AD: 10/25/40/60 → 10/25/45/80

Šampioni: Tier 1

Ezreal

  • AD: 50 → 45

Tier 2

Corki

  • Poškození schopnosti: 200/260/333 → 220/275/350

Lulu

  • Bonusové zdraví ze schopnosti: 325/350/375 → 350/370/390

Tier 3

Morgana

  • Štít ze schopnosti: 500/600/750 → 475/575/675

Tryndamere

  • Základní poškození otočky ze schopnosti: 60/90/150 → 50/75/100

Tier 4

Irelia

  • AD: 90 → 85

Jhin

  • AD škálování ze schopnosti: 150/200/300% → 175/200/300%

Kha’Zix

  • Jeho schopnost Arid Assault byla přejmenována na Void Assault.

Tier 5

Jinx

  • Brnění a odolnost vůči magii: 40 → 45

Předměty

Edge of Night

  • Hranice zdraví pro aktivaci Stealth efektu: 50% → 60%

Statikk Shiv

  • Poškození blesku: 70 → 60

Double Up

  • (PC) Do hry se dostal týmový chat. Základní chat je nyní jen mezi vámi a parťákem, pro celé lobby musíte použít /all.

Opravy chyb

  • Opravena chyba při přhlašování na mobilních zařízeních.
  • Opraveny problémy s podporou nových mobilů.
  • Opravena chyba, při které hráči nedostávali dost předmětů z PvE kol.
  • Stackování Tri Force II a Tri Force III Augmentů nyní dodává správnou hodnotu many.
  • Recombobulator nyní spawnuje Magnetic Remover předměty v levém horním rohu, tak jako to dělají jiné Augmenty s kořistí.
  • Archangel’s Embrace II byl přejmenován na Archangel’s Embrace, protože nemá více úrovní.
  • Popisek Radiant Banshee’s Claw teď specifikuje, že vyblokuje až 600 poškození ze schopností, skoro jako normální Banshee’s Claw.
  • Opravena chyba, kdy Tahm Kench neustále “konzumoval” a uděloval poškození jednotkám ovlivněným Silcem bez toho, aby je opravdu “snědl”.
  • Enforcer už nebere jako cíl jednotky s Radiant Quicksilver či jednotky pod vlivem Radiant Zephyru.
  • Warwick a Mutant Emblem už nedává více poškození než by měl.
  • Opraven problém, kdy ceny many Yordlů nebyly hned aktualizovány, když hráči měnili mezi Yordle (3) a (6).
  • Tahm Kench už neomráčí a neudělí poškození jednotkám, které unikly jeho břichu díky Edge of Night.
  • Opravena chyba s bonusovým zdravím Colossus Cho Gatha, které se neaktivovalo hned, co byl postaven na desku.
  • Silco už nebude sesílat schopnost na jednotky, které jsou uvnitř Tahm Kenche.
  • Luden’s Echo už nebude udělovat 0 poškození v moment, kdy je jednotka poprvé postavena na desku.
  • Hextech, Debonair, či Striker Augmenty se nemohou objevit po výběru Built Different.
  • Opravena chyba, při které se Innovator Soul nikdy neukazoval jako možnost výběru.
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama