TFT patch 13.1 - nový event a konec nadvlády Jaxe a Yuumi
Konečně přichází nový patch, který nás zbaví nadvlady reroll kompozicí jako Supers a Jaxe.
Po dlouhé pauze přichází nový patch a sním velké změny. Mění se hlavně dominantní traity, A.D.M.I.N., Supers a také jednotky jako Jax, Aphelios a mnoho dalších.
Nový event
Do hry se zítra dostane v rámci eventu Fortune’s Favor nový herní mód. Ten má upravená pravidla.
- Na prvním kolotoči se objeví 5-cost nebo 4-cost jednotky
- V průběhu hry vám na hrací desku bude chodit králíček a rozdávat Orby s lootem.
- Tyto orby mohou obsahovat Ornnovy předměty, Tactician’s crown, Item removery, zlato, tréninkové figuríny, Tome of Traits, jednotky a další bonusy.
- Odměny z orbů se budou měnit v každé hře a každé fázi, všichni hráči ale dostanou odměnu o stejné “síle”
- Jakmile zdraví vaší malé legendy klesne pod 50, králíček vám přijde dát zlatý orb s velkou odměnou.
- Tento mód bude dostupný až do začátku patche 13.3.
Kosmetické prvky
Aréna The House of the Golden Rabbit.
Lion Danser Poggles, Chibi Panda Annie a Chibi Annie
Další malé legendy:
Systémové změny
Rozložení Augmentů
- Hero Augmenty, které se objeví ve fázi 4-2 mají nyní 5% šanci, že budou nabízet ve všech třech možnostech 5-cost jednotky.
- Silver Augmenty ve hře: 52% → 37%
- Gold Augmenty ve hře: 71% → 92%
- Prismatic Augmenty ve hře: 35% → 20%
- Hero Augmenty ve hře: 95% ⇒ 92%
- Hero/Prismatic/Silver → Hero/Prismatic/Gold
- Prismatic/Hero/Prismatic → Prismatic/Hero/Gold
- Prismatic/Prismatic/Hero → Gold/Prismatic/Hero
Krugové
- Z Krugů nyní spadnou vždy alespoň dva orby s komponentem předmětu.
Úpravy kolotočů
- Kolotoč s rozložením předmětů [3× Tear of the Goddess, 3× Sparring Gloves a 3x náhodný komponent] se změnil na [3× Tear of the Goddess, 3× Sparring Gloves a 3x Giant’s Belt].
Změna schopností šampionů s vyšší úrovní
- Scaling schopností 3-hvezdičkových 2-cost jednotek: 60% → 55%
- Scaling schopností 3-hvezdičkových 3-cost jednotek: 75% → 65%
- Annie 3 poškození schopnosti: 335 → 325
- Draven 3 poškození schopnosti: 175 → 150
- Fiora 3 AD ratio schopnosti: 250% → 235%
- Malphite 3 poškození schopnosti: 335 → 325
- Rell 3 poškození schopnosti: 335 → 325
- Sivir 3 AD ratio schopnosti: 425% → 410%
- Yasuo 3 poškození schopnosti: 500 → 485
- Alistar 3 poškození schopnosti: 375 → 350
- Kai’Sa 3 poškození schopnosti: 385 → 370
- Nilah 3 startovní a závěrečné poškození schopnosti: 235 → 225
- Riven 3 poškození schopnosti: 235 → 225
- Sona 3 poškození schopnosti (1. část, pouze poškození): 450 → 430
- Sona 3 poškození schopnosti (3. část, omráčení): 315 → 300
- Zoe 3 poškození schopnosti: 1000 → 925
Velké změny
Traity
Ace
- Hranice HP pro zabití: 12/30% → 15/30%
A.D.M.I.N.
- ADMIN (6) bonus: +80% → +100%
- ADMIN nové podmínka “Po zabití nepřítele” byla přidána
- Po zabití nepřítele získá šampion trvale 20 HP
- Po zabití nepřítele získá šampion 25% AD
- Po zabití nepřítele získá šampion 25 AP
- Po zabití nepřítele získá šampion 25% Attack Speed
- Po zabití nepřítele získá šampion 20 many
- Po zabití nepřítele si vyléčí šampion 350 HP.
- Po zabití nepřítele má šampion šanci za získání 1 zlata.
- Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá trvalé HP: 50 → 60
- Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá AD: 75 → 80
- Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá AP: 75 → 80
- Když ADMIN spadne pod 40% HP, získá Attack Speed: 75 → 80
- Poté, co spojenec zemře, získají ADMIN šampioni AP: 18 → 20
- Poté, co spojenec zemře, získají ADMIN šampioni manu: 30 → 40
- Poté, co spojenec zemře, vyléčí si ADMIN šampioni HP: 250 → 350
- Poté, co spojenec zemře, mají ADMIN šampioni šanci na získání zlata: 33% → 40%
- Při použití schopnosti si ADMIN šampioni vyléčí HP: 150 → 200
- Na začátku souboje získají ADMIN šampioni AD: 60 → 50
- Na začátku souboje získá tvůj tým trvalé HP: 20 → 15
- Na začátku souboje získá tvůj tým Ability Power: 30 → 25
- Na začátku souboje získá tvůj tým AD: 30 → 25
- Na začátku souboje májí šampioni tvého týmu šanci na získání zlata: 20% → 25%
- Každých 5 sekund mají ADMIN šampioni šanci na získání zlata: 20% → 25%
- Každých 5 sekund získá tvůj tým trvale HP: 7 → 5
- Každých 5 sekund získá tvůj tým Attack Speed: 10% → 12%
- Každých 5 sekund mají šampioni tvého týmu šanci na získání zlata: 10% → 12%
Brawler
- Maximální HP bonus: 20/40/70/111% → 20/40/65/90%
Duelist
- Attack Speed za útok: 6/12/20/30% → 5/10/16/24%
- Maximum stacků: 10 → 12
Laser Corps
- Poškození: 60/150/150 → 65/165/200
Mascot
- Maximální HP regenerace za 2 sekundy: 1.5/3.25/6.5/12% → 1.5/2.5/4.5/10%
Mecha Prime
- AD a AP: 60/45% → 70/50%
Recon
- Vylepšená umělá inteligence odskoků, aby se jednotky vyhýbaly skupinám
Supers
- Základní zvýšené poškození: 20% → 18%
- Bonus za 3-hvězdičkové jednotky: 5% → 3%
Spellslinger
- AP: 25/60/100/150 → 25/55/85/125
- Meteor AP ratio: 50/50/50/200% → 50/50/50/150%
Tier 1 jednotky
Galio
- Mana: 60/120 → 70/140
- Štít schopnosti: 250/300/375 → 200/240/280
Sylas
- HP: 650 → 700
- Léčení ze schopnosti: 130/150/170 → 150/170/190
Talon
- Attack Speed: 0.65 → 0.7
- Talon poškození schopnosti: 160/240/360 → 170/250/370
Tier 2 jednotky
Annie
- Mana: 20/80 → 30/90
- Poškození schopnosti: 325/400/500 → 300/350/425
Camille
- AD ratio schopnosti: 180/200/225% → 190/200/215%
Draven
- Attack Speed: 0,7 → 0,75
Ezreal
- Poškození schopnosti: 215/320/510 → 230/345/535
Jinx
- AD: 45 → 50
- Poškození schopnosti: 200/300/480 → 225/335/525
Vi
- Snížení Armoru ze schopnosti: 40/50/70% → 50/50/50%
Yuumi
- Range: 5 → 4
- Poškození schopnosti: 255/385/600 → 220/330/510
Tier 3 jednotky
Jax
- AD: 50 ⇒ 45
- Poškození schopnosti: 110/165/285 → 100/150/250
- Poškození schopnosti za Stack: 30/45/75 → 20/30/50
- Maximální poškození schopnosti: 320/480/810 → 240/360/600
Kai’Sa
- Attack Speed¨ze schopnosti: 40/50/65% → 40/45/55%
Vayne
- AD ratio schopnosti: 120/120/130% → 130/130/140%
- Základní poškození schopnosti: 18/25/40 → 18/25/45
Vel’koz
- Mana: 0/60 ⇒ 0/70
- Poškození schopnosti: 300/450/775 → 275/415/680
Jednotky Tier 4
Bel’Veth
- Opravena chyba, kvůli které Bel’Veth nescalovala s attack speedem z předmětů.
- AD: 85 → 80
- Attack Speed za použití schopnosti: 30% → 25%
- Poškození schopnosti: 25/40/160 → 20/30/150
Miss Fortune
- Nyní použije schopnost do největší skupiny nepřátel
- Nyní se obrací rychleji, když zabije všechny nepřátele v průběhu své schopnosti
- Poškození prvního projektilu ze schopnosti: 50/70/250 → 45/65/210
Sett
- HP: 900 → 1000
- Doba nabíjení schopnosti: 2.5 → 2 sec
- AD ratio schopnosti: 280/300/600% → 300/320/800%
Zac
- HP ratio poškození schopnosti: 18% → 25%
- Léčení schopnosti z chybějících HP: 20% → 30%
- Zacovy kapky se nyní objevují o 100% rychleji při spuštění jeho pasivky
Zed
- Trvání Kill Mode: 6/6/15 sekund → 7/7/7
- Bonusové poškození do okolí třetího útoku během Kill mode: 30/45/200 → 40/60/300
Tier 5 jednotky
Aphelios
- Gravitum (Fialová) AD ratio: 160/160/800 → 150/150/1500%
- Infernum (Modrá) AD ratio: 200/200/800 → 225/225/1500%
- Severum (Červená) AD ratio: 270/270/800 → 300/300/2000%
Fiddlesticks
- Mana: 90/90 → 66/66
- Armor a Magic Resist: 60 → 70
- Poškození schopnosti: 100/150/900 → 111/166/1000
- Úroveň HP pro probuzení: 60% → 70%
Mordekaiser
- Mana: 50/150 → 60/150
- Poškození schopnosti: 400/600/3000 → 420/630/5555
Syndra
- Mana: 90/140 → 70/125
Urgot
- Pasivní AD ratio základních útoků: 30% → 40%
- Pasivní Attack Speed ratio základních útoků: 10% → 20%
- Trvání omráčení ze schopnosti: 1.25/1.5/5 sec → 1/1.5/5 sec
- Šance na truhlu ze schopnosti: 12/15/100% → 15/25/100%
- Šance na komponent z truhly ze schopnosti: 20/30/90% → 15/25/75%
Předměty
Blue Buff
- Bonusové AP: 15 → 10
Dragon’s Claw
- Bonusový Magic Resist: 20 → 30 (celkem 70 MR)
Giant Slayer
- Bonusové poškození do nepřátel s více než 1600 HP: 30% → 25%
Hextech Gunblade
- Omnivamp: 20% → 25%
Infinity Edge
- Bonusové AD: 15% → 20% (celkem 30%)
Demon Slayer (Radiant)
- Bonusové AD a AP: 30 → 40
Bulwark’s Oath (Radiant)
- Trvání štítu: 5 → 10 sec
Hero Augmenty
- Lee - Flurry odstraněno
- Lee - Cleansing Safeguard (nový) – Získejte Lee Sina. Jeho schopnost stojí o 30 méně many. Po použití schopnost ze sebe Lee Sin odstraní všechny negativní efekty a vyléčí si 18% chybějících HP.
- Ashe - Laser Focus bonusový Attack Speed: 40% → 45%
- Gangplank - Flaming Ricochet bonusové poškození: 75% → 90%
- Lulu - Growth Spurt bonusové AP při použití schopnosti: 25 → 20
- Lulu - Foster Growth bonusové AP pro spojence s předmětem: 35 → 40
- Lux - Illuminating Singularity vyšší poškození při druhém použití schopnosti: 180% → 150%
- Lux - Lucent Barrier velikost štítu: 400 → 350
- Lux - Lucent Barrier AP: 40 → 35
- Renekton - Reign of Anger bonusový Attack Speed: 40% → 60%
- Sylas - Kingslayer bonusové maximální HP: 20% → 30%
- Wukong - Re-Energize obnova many pro tým: 75% → 60%
- Annie - Reflector Shield cooldown pro udělení poškození: 0,5 sekundy → 0,2 sekundy
- Ezreal - Rising Spell Force bonusový Attack Speed a AP: 25% → 20%
- Ezreal - Raider’s Spoils zlato: 1 → 0
- Vi - Boxing Lessons HP: 200 → 180
- Yasuo - Siphoning Winds Omnivamp: 66% → 50%
- Yuumi - Predatory Precision bonusové AP: 30 → 5
- Alistar - Behemoth bonusové HP: 300 → 450
- Alistar - Smash! regenerace many: 10 → 15
- Cho’gath - Cosmic Barrier magic resist: 40 → 35
- Rammus - Spiked Shell armor ratio u poškození: 180% → 150%
- Rammus - Armored-dillo armor: 40 → 35
- Sona - Power Grid bonusové AP: 30 → 10
- Vayne - Spread Shot poškození bonusových střel: 50% → 75%
- Vel'koz - Frozen Tundra trvání zmrznutí: 6 → 8 sekund
- Aurelion Sol - Impact Velocity trvání omráčení: 2 → 1,75 sekundy
- Bel’Veth - Voidmother Voidling procenta HP: 75% → 60%
- Samira - Daredevil attack speed za každch chybějících 10 HP malé legendy: 4,5% → 3,5%
- Taliyah - Stoneweaver bonusové AP: 25 → 20
- Taliyah - Stoneweaver bonusové poškození do nepřátel s více než 1600 maximálních HP: 30% → 20%
- Taliyah - Be the Stone maximum HP: 60% → 50%
- Zed - Contempt for the Weak Attack Speed pro tým: 9% → 7%
- Aphelios - Locked and Loaded bonusové AD: 15% → 10%
- Aphelios - Locked and Loaded AD za 5 sekund: 10% → 5%
- Aphelios - Armor Piercing Rounds snížení armoru: 10% → 20%
- Fiddlesticks - Traumatic Memories HP získané za mrtvého spojence: 200 → 350
- Nunu - They See Me Rolling bonusové AP: 30 → 10
- Syndra - Empowered Reserves bonusové AP za šampiona na střídačce: 6 → 5
Augmenty
- Blue Battery byl odstraněn
- Built Different I byl odstraněn
- Double Trouble I byl odstraněn
- Pandora’s Items byl odstraněn
- Built Different II HP: 250/275/300/350 → 175/225/275/325
- Built Different III HP: 300/350/400/450 → 225/300/375/450
- Double Trouble II AD, AP, armor a magic resist: 35 → 30
- Double Trouble III AD, AP, Armor, and MR: 45 → 40
- Electrocharge I poškození: 35/55/70/90 → 30/50/70/90
- Electrocharge II poškození: 60/80/100/120 → 50/70/90/110
- Electrocharge III poškození: 105/140/175/210 → 95/125/155/185
- High Roller zlato: 6 → 3
- Jeweled Lotus bonusová šance na kritický zásah: 25% → 20%
- Luden’s Echo I poškození: 35/55/70/90 → 35/50/65/80
- Luden’s Echo II poškození: 50/80/110/140 → 50/70/90/110
- Luden’s Echo III poškození: 80/125/170/215 → 80/115/150/185
- Think Fast zlato: 8 → 3
- Thrill of the Hunt I léčení: 300 → 350
- Trade Sector+ zlato: 12 → 10
Malé změny
Traity
Anima Squad
- AD a AP: 10/30/50 → 10/30/55
Ox Force
- maximální attack speed: 30/70/140/250 → 30/80/150/300%
Renegade
- Bonusové poškození: 40/80% → 40/70%
Tier 1 jednotky
Ashe
- Mana: 0/60 → 0/50
Blitzcrank
- Snížení poškození ze shcopnosti: 45/55/65% → 55/60/65%
Lux
- Poškození schopnosti: 190/285/425 → 200/300/450
Poppy
- Štít ze schopnosti: 250/300/375 → 300/350/425
Tier 3 jednotky
Cho’gath
- Magic resist ratio schopnosti: 150/200/250 → 150/190/240%
LeBlanc
- Poškození schopnosti: 80/100/130 → 85/105/130
Nilah
- Léčení ze schopnosti: 275/325/400 → 250/300/350
Rammus
- Armor ratio schopnosti: 130/175/225% → 150/175/205%
Senna
- AD ratio schopnosti: 170/180/190% → 175/185/190%
- Základní poškození schopnosti: 45/65/120 → 45/65/125
Tier 4 jednotky
Aurelion Sol
- Poškození schopnosti: 135/200/450 → 135/200/400
Samira
- AD ratio schopnosti: 500/525/1000 → 500/525/1500%
Soraka
- Počet hvězd z vylepšeného třetího použití schopnosti: 3/3/5 → 3/3/4
- Maximální léčení Soraky ze schopnosti: 10% → 8%
Viego
- HP: 900 ⇒ 950
- Poškození schopnosti: 250/375/850 → 260/390/850
Tier 5 jednotky
Nunu & Willump
- Poškození schopnosti: 135/205/2000 → 125/190/2000
Augmenty
Zlato z těchto augmentů se nyní samo sesbírá poté, co se objeví: AFK, Birthday Present, Calculated Loss, High End Shopping, High Roller, Lategame Specialist, Pandora’s Bench, Rich Get Richer, Think Fast, Trade Sector+, Windfall, různé augmenty...
Hyper Roll
Samira Hero Augment - Daredevil
- Bonusový attack speed 5% → 4,5%
Gangplank Hero Augment – Get Paid
- Šance na zlato: 33% → 66%
Opravena chyba: Trait emblémy se nyní správně objevují v late-game výběrech.
Opravena chyba: Opravena chyba, kdy některé výběry zobrazovaly jen 2 nebo 3 předměty místo 4.
Opravena chyba: Siviřin Delivery Tip Augment nyní funguje správě v modu Hyper Roll.
Opravené chyby
- Popisek Lee Sinova Hero Augmentu Invigorate byl aktualizován, aby správně uváděl, že vaše jednotky získají rychlost útoků, když obdrží jakýkoliv štít, nikoliv konkrétně Lee Sinův. Funkce zůstává beze změny.
- Blue buff už nebude v určitých situacích vracet manu několikrát po sobě.
- Hero Augment Taliyah Be the Stone nyní správně funguje na ghost oponenta.
- Viegův Hero Augment Partners in Crime nyní správně funguje na ghost oponenta.
- Defendeři už na začátku souboje nedají taunt nepřátelům, kteří už na ně útočí.
- Lee Sin už nebude dělat T-pózu, pokud zemře při sesílání svého kouzla.
- Clear mind už nebere kovadliny jako šampiony.
- Jezdci Hackera Hecarima už by neměli střídat své cíle, dokud je jejich cíl naživu.
- Oprava popisku A.D.M.I.N.ů: Popisky „po zabití“ byly změněny, aby správně reflektovaly, že se bonus uděluje autorovi zabití.
- Když dva Vel'Kozové sesílají kouzla na stejnou jednotku, první seslání už by to nemělo vyrušit.
- Urgotův popisek byl opraven, aby vysvětloval modifikátor rychlosti útoků.
- Lucky Gloves nyní poskytují Nilah předměty pro tanky.
- Lucky Gloves nebudou Fiddlesticksovi poskytovat předměty s manou.
- Lucky Gloves už neposkytují Kai'Se AD předměty.
- Štít z Bloodthirsteru se nyní spouští správně, když má hráč ve výbavě více Bloodthirsterů (spuštěné štíty se stále sčítají).
- Sivir už se nezastaví, když čeká na to, až se její pizzy doručí spojencům.
- Drony Laser Corps už netěží z předmětů, které zvyšují poškození, jako je třeba Giant Slayer.
- Opravena chyba s Undergroundy, která umožňovala neférovou výhodu.
- Opravena chyba, kdy jedna z výplat za vloupačku Undergroundů 4 nabízela nižší hodnotu, než měla.
- Opravena chyba, kvůli které Bel'Veth vizuálně registrovala útoky jako kritické zásahy, když se o kritické zásahy nejednalo.