i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 13.14 přináší nový herní mód a konečně posiluje Zeri | Kapitola 3
Seznam kapitol
Přichází event Choncc Dome a s ním také nový herní mód. Došlo také na posílení mnoha jednotek a augmentů.
Jednotky: Tier 1
Cassiopeia
- Mana: 0/40 → 0/30
- Poškození schopností: 200/300/450 → 170/255/385
Cho'Gath
- HP za zabití schopností: 30 → 30/35/40
- HP ratio schopnosti: 10 % → 12 %
Jhin
- Bonusové AD při aktivním traitu Ionia: 30% → 20%
Malzahar
- Poškození schopností: 175/260/395 → 200/300/450
- Ničení štítu schopností: 35% → 50%
Orianna
- Rework schopnosti: Orianna přidá štít spojenci s nejnižšími HP a svým následujícím útokem udělí bonusové magické poškození.
- Poškození schopnosti: 190/285/430 → 260/390/585
Poppy
- Trvání omráčení ze schopnosti při vylepšení na 4 hvězdičky: 1 sekunda → 0,25 sekundy
Samira
- Mana: 0/40 → 0/30
- AD ratio schopnosti: 200% → 175%
Vidego
- Poškození schopnosti: 125/185/280 → 110/165/250
Jednotky: Tier 2
Ashe
- AD ratio schopnosti: 125/125/130% → 150/150/160%
Galio
- Redukce poškození ze schopnosti: 20% → 20/20/25%
- Léčení ze schopnosti: 275/300/325 → 350/400/450
- Mana: 80/140 → 60/120
Jinx
- AD ratio schopnosti: 133/133/140% → 150/150/160%
- Nyní se pouze každá druhá raketa ze schopnosti počítá jako útok pro předměty jako Guinsoo’s Rageblade, Runaan’s Hurricane atd.
Soraka
- Poškození ze schopnosti: 100/150/235 → 115/170/265
Swain
- Mana: 50/100 → 40/80
- Trvání schopnosti: 6 sekund → 5 sekund
- Bonusové HP ze schopnosti: 425/450/480 → 450/475/500
Teemo
- Poškození schopnosti: 200/300/465/465 → 200/300/465/500
Warwick
- Pasivní léčení z útoků ze schopnosti: 25/30/35 → 30/35/40
Zed
- AD: 60 → 55
- Základní poškození schopnosti: 25/40/60 → 25/40/50
Jednotky: Tier 3
Akshan
- Nyní se pouze každá druhá střela ze schopnosti počítá jako útok pro předměty jako Guinsoo’s Rageblade, Runaan’s Hurricane atd.
- AD ratio schopnosti: 125% ⇒ 130%
- Nově nelze přerušit CC efekty.
Garen
- AD ratio schopnosti za otočku: 70/72/75% → 72/75/80%
- Základní počet otoček: 1.8 → 2
- Procento rychlosti útoků pro bonusovou otočku ze schopnosti: 55% → 50%
Karma
- Poškození schopnosti: 155/230/390 → 180/270/445
- Bonusové AP při aktivním traitu Ionia: 30 → 20
Katarina
- Poškození schopnosti: 145/220/360 → 130/195/320
Rek’Sai
- Hranice pro True Damage schopnosti: 60% → 70%
- Léčení při zabití jednotky schopností: 15% maximálních HP → 10% maximálních HP
Taric
- Mana: 40/90 → 40/70
- Štít ze schopnosti: 400/475/550 → 550/650/750
- Nyní už kolem Tarika nepoletuje text “blocked”, pokud je jeho štít aktivní.
Jednotky: Tier 4
Aphelios
- AD: 60 → 65
Gwen
- Trvání bonusového armoru a magic resistu během třetího seslání schopnosti: 2/2,5/4 sekund → 3/3/6 sekund
- Umělá inteligence schopnosti lehce vylepšena.
- Nyní bude po seslání schopnosti stále útočit do stejného cíle, pokud to bude možné.
Lux
- Schopnost nyní nelze přerušit CC efekty.
- Poškození schopností: 700/1050/3333 → 735/1100/3333
Sejuani
- Nyní získá štít okamžitě během během seslání schopnosti namísto krátké prodlevy.
Urgot
- Mana: 0/100 → 30/90
Yasuo
- Poškození schopnosti: 500/500/1500% AD → 475/475/1500% AD
Zeri
- AD: 60 → 65
- Trvání schopnosti: 6 → 9/9/15 sekund
- Opravena chyba: Robotic Arm nyní poskytne svůj kompletní efekt.
Jednotky: Tier 5
Aatrox
- Armor a magic resist: 60 → 70
- Mana: 0/60 → 0/50
- Poškození schopností: 250/250/2500% → 275/275/2500%
- Zvýšena rychlost animace oživování.
- Zvýšena rychlost animace schopnosti.
Ahri
- Trvání sesílání sníženo, Ahri nyní začne po použití schopnosti útočit rychleji.
- Trvání přípravy třetího seslání schopnosti je nyní výrazně kratší.
Bel’Veth
- Opravena chyba: Nyní už nebude pokračovat ve schopnosti, pokud její cíl zemře bez dalších cílů v dosahu, nyní se přesune na další nejbližší cíl.
- AD ratio poškození schopnosti: 75% → 60%
- Nyní se ve formě Empress pohybuje rychleji.
- Mana: 0/55 → 20/70