i
Zdroj: Riot Games
TFT patch 13.19 přináší nerf Cho'Gatha a Fiory, buffy Ixtal a další úpravy | Kapitola 2
Seznam kapitol
Kompozice s carry Fiorou nebo tzv. "Cho Bite Them" už by neměly dominovat. Posilují naopak jednotky z Ixtalu z výjimkou Qiyany.
Jednotky: Tier-1
Cho’Gath
- Ratio poškození z maximálních HP: 15% ⇒ 12%
Milio
- Poškození schopnosti: 170/250/380 → 180/270/400
- Plošné poškození schopnosti: 85/125/190 → 90/140/200
Jednotky: Tier-2
Jinx
- AD 55 → 50
Qiyana
- Nyní už neskočí z dosahu své schopnosti.
Jednotky: Tier-3
Darius
- AD: 60 → 65
Jayce
- AD: 65 → 60
Neeko
- Štít ze schopnosti: 225/350/475 → 250/350/475
- Poškození schopnosti: 270/410/650 → 300/450/700
Rek’Sai
- Mana: 30/70 → 50/70
- Schopnost nyní označí zasažené nepřátele. Do označených nepřátel uděluje schopnost bonusové True Damage.
- AD ratio schopnosti do označených cílů: 135/145/150%
Jednotky: Tier-4
Fiora
- Poškození schopnosti nyní správně aplikuje Omnivamp při útoku do štítů.
- Poškození schopnosti: 150/150/250% AD → 140/140/240% AD
Jarvan IV
- Trvání omráčení ze schopnosti: 1,75/2,25/8 sekund → 1,5/2/8 sekund
Nasus
- Ukradené HP ze schopnosti: 5% → 4%
Nilah
- Vylepšená umělá inteligence při vyhledávání cílů pro aplikování plošného poškození (bez Rapid Firecannon, interakce s Rapid Firecannon nezměněna).
Silco
- Poškození schopnosti: 80/120/425 → 75/115/425
Xayah
- Mana: 30/110 → 30/90
- Počet pírek ve schopnosti: 7/7/12 ⇒ 7/7/15
- AD ratio: 80% → 80/80/125%
Jednotky: Tier-5
Aatrox
- Darkin omnivamp: 15% → 10%
Gangplank
- Attack speed: 0,80 → 0,85
- (Melee) Trvání efektu Burn: 3 sekundy → 2 sekundy
- (Melee) Celkové poškození efektu Burn: 300/300/2500% AD → 250/250/2500% AD
- (Ranged) mana za zásah: 3 → 5
Heimerdinger
- Technogenius: Nový upgrade - Refractor Beam
- Refractor Beam: Schopnost turretu vystřelí několik paprsků, které udělují zvýšené poškození. Získává 100% many, které Heimerdinger generuje z traitů, předmětů a augmentů.
- Refractor Beam 1: 3 paprsky, 10% zvýšené poškození.
- Refractor Beam 2: 3 paprsky, 30% zvýšené poškození.
- Refractor Beam 3: 5 paprsků, 10% zvýšené poškození.
Ryze
- Ixtal Ryze: trvání omráčení: 2/2/10 → 2/2,5/10
- Ixtal Ryze: Ratio poškození schopnosti: 185/285/1500% Armor + MR → 200/300/1500% Armor + MR