i
Zdroj: Riot Games
Známe všechny balanční změny pro arénu do příštího patche, výrazně posiluje Sion, Ezreal a další
Spoustu šampionů se dočká posílení. Balančním úpravám se nevyhnuly ani některé předměty a augmenty.
Šampioni
Akali
- P - Assassin's Mark
- Bonusové AD ratio: 60% → 70%
- AP ratio: 55% → 65%
- W - Twilight Shroud
- Obnovená energie: 100 → 150
Cassiopeia
- P - Serpentine Grace
- Bonusový rychlost pohybu snížena o 30%
- W - Miasma
- [Nové] Nyní má -30 Ability Haste
Cho'Gath
- Q - Rupture
- [Nové] Nyní má +25 Ability Haste
- Poškození: 80/140/200/260/320 → 100/160/220/280/340
- Zpomalení: 60% → 70%
- E - Vorpal Spikes
- Poškození: 22/34/46/58/70 → 32/44/56/68/80
- Zpomalení: 30/35/40/45/50% → 40/45/50/55/60%
- R - Feast
- [Nové] Nyní má +30 Ability Haste
- Poěkození do šampionů: 300/475/650 → 400/575/750
- HP za stack: 80/120/160 → 100/150/200
Diana
- P - Moonsilver Blade
- AP ratio: 50% → 75%
- W - Pale Cascade
- Základní štít: 45-105 → 60-160
- R - Moonfall
- Základní poškození: 200/300/400 → 300/450/600
Ekko
- P - Z-Drive Resonance
- Poškození: 30-140 + 90% AP → 33-154 + 90% AP
- Q - Timewinder
- Poškození při odhození: 60/75/90/105/120 → 70/85/100/115/130
- Poškození při návratu: 40/65/90/115/140 → 50/75/100/125/150
- W - Parallel Convergence
- Bonusové magické poškození z chybějících HP cíle: 3% → 4%
Evelynn
- Q - Hate Spike
- Poškození: 25/30/35/40/45 + 30% AP → 35/40/45/50/55 + 30% AP
- Bonusové magické poškození: 15/25/35/45/55 + 25% AP → 25/35/45/55/65 + 30% AP
- W - Allure
- [Nové] Nyní má +20 Ability Haste
- E - Whiplash
- Ratio maximálních HP cíle: 3% + 1,5% za 100 AP → 5%
- Posílené ratio maximálních HP cíle: 4% + 2,5% za 100 AP → 7%
Ezreal
- Q - Mystic Shot
- Poškození: 20/45/70/95/120 + 130% AD + 15% AP → 30/60/90/110/135 + 135% AD + 17% AP
- E - Arcane Shift
- [Nové] Nyní má +15 Ability Haste
- Poškození: 80/130/180/230/280 + 50% bonusového AD + 75% AP → 90/140/190/240/290 + 50% bonusového AD + 80% AP
- R - Trueshot Barrage
- Poškození: 350/500/650 + 100% bonusového AD + 90% AP → 390/540/690 + 100% bonusového AD + 95% AP
Fiora
- P - Duelist's Dance
- True damage: 3% + 4% za 100 bonusového AD → 2% + 3% za 100 bonusového AD
- W - Riposte
- [Nové] Nyní má -15 Ability Haste
Galio
- Q - Winds of War
- Základní poškození: 70-210 → 100-280
- W - Shield of Durand
- [Nové] Nyní má +30 Ability Haste
- Pasivní HP ratio štítu: 6% → 10%
- Cooldown štítu mimo souboj: 12 sekund → 5 sekund
- R - Hero's Entrance
- Trvání omráčení: 0,75 sekund → 1,5 sekundy
Gragas
- P - Happy Hour
- Cooldown: 12 sekund → 4 sekundy
- W - Drunken Rage
- Poškození do maximálních HP cíle: 7% → 12%
Hecarim
- Q - Rampage
- Základní poškození: 60/85/110/135/160 → 80/105/130/155/190
- W - Spirit of Dread
- Léčení: (25% + 2% za 100 bonusového AD) z uděleného poškození → (35% + 3% za 100 bonusového AD) z uděleného poškození
- E - Devastating Charge
- Minimální poškození: 30/45/60/75/90 + 50% bonusového AD → 50/65/80/95/110 + 60% bonusového AD
- Maximální poškození: 60/90/120/150/180 + 100% bonusového AD → 100/130/160/190/220 + 120% bonusového AD
Lee Sin
- Q - Sonic Wave / Resonating Strike
- [Nové] Nyní má +30 Ability Haste
- W - Safeguard / Iron Will
- Lifesteal a spell vamp: 5-27% → 15-35%
- Velikost štítu: 50-250 → 60-300
- E - Tempest / Cripple
- Základní poškození: 35-155 → 55-195
- Zpomalení: 20-80% → 40-80%
Nidalee
- P - Prowl
- Rychlost pohybu je nyní dvojnásobná
- Q - Javelin Toss / Takedown
- Minimální AP ratio oštěpu: 50% → 80%
- AD ratio ve formě pumy: 75% → 120%
- W - Bushwhack / Pounce
- Maximální počet pastí: 4-10 → 100
- E - Primal Surge / Swipe
- Léčení: 35-95 → 60-180
- Bonusový attack speed: 20-60% → 40-80%
- [Nové] Schopnost ve formě Pumy má nyní ratio 80% bonusového AD
Nunu & Willump
- Q - Consume
- [Nové] Nyní má +30 Ability Haste
- Poškození: 100/160/220/280/340 + 65% AP + 5% bonusových HP → 120/180/240/300/360 + 70% AP + 7% bonusových HP
- W - Biggest Snowball Ever!
- Poškození: 180/225/270/315/360 + 150% AP → 215/260/305/350/395 + 150% AP
- R - Absolute Zero
- Základní poškození: 625/950/1275 → 655/980/1305
- Velikost štítu: 65/75/85 + 150% AP + 30/40/50% bonusových HP → 85/95/105 + 150% AP + 40/50/60% bonusových HP
Quinn
- P - Harrier
- Bonusové poškození: 10-95 + 16-50% AD → 11,5-109,25 + 18,4-57,5% AD
- Q - Blinding Assault
- Ratio: 80/90/100/110/120% AD + 50% AP → 90/100/110/120/130% AD + 75% AP
- W - Heightened Senses
- Pasivní attack speed: 28/36/44/52/60% → 30/40/50/60/70%
- [Nové] Aktivní část má nyní +100 Ability Haste
- R - Behind Enemy Lines
- Poškození: 70% AD → 100% AD
Sejuani
- P - Fury of the North
- Poškození z omráčení: 10% maximálních HP → 12% maximálních HP
- Q - Arctic Assault
- [Nové] Nyní má +20 Ability Haste
- E - Permafrost
- Cooldown na šampiona: 8 sekund → 5 sekund
Sion
- Q - Decimating Smash
- Minimální základní poškození: 40/60/80/100/120 → 65/85/105/125/145
- Maximální základní poškození: 90/155/220/285/350 → 130/195/260/325/390
- W - Soul Furnace
- Počet stacků za zabití šampiona: 15 → 45
- E - Roar of the Slayer
- Redukce armoru: 20% → 40%
- Zpomalení: 40/45/50/55/60% → 55/60/65/70/75%
- R - Unstoppable Onslaught
- Minimální poškození: 150/300/450 → 200/350/500
- Maximální poškození: 400/800/1200 → 600/1000/1400
Tryndamere
- P - Battle Fury
- Nyní přidává o 50% více Fury
- Q - Bloodlust
- Léčení: 30-70 + 30% AP → 60-140 + 50% AP
- Léčení za Fury → 0,5-2,3 + 1,2% AP → 1-4 + 2% AP
- W - Mocking Shout
- Zpomalení: 30-60% → 50-80%
- Redukce AD: 20-80 → 30-120
Warwick
- Q - Jaws of the Beast
- Poškození do % HP: 6-10% → 5-9%
- AD ratio: 1,2% → 1%
- E - Primal Howl
- [Nové] Nyní má -20 Ability Haste
- R - Infinite Duress
- Základní poškození: 175/350/525 → 100/200/300
Xerath
- Q - Arcanopulse
- Základní poškození: 70/110/150/190/230 → 100/140/180/220/260
- R - Rite of the Arcane
- Základní poškození: 180/230/280 → 250/300/350
Předměty
Ardent Censer
- Bonusový attack speed: 30% → 40%
- Bonusové poškození na zásah: 20 → 25
Eclipse
- Poškození do maximálních HP: 8% → 7%
Edge of Night
- HP: 325 → 400
Everfrost
- Trvání znehybnění/zpomalení: 1 sekunda → 1,5 sekund
Galeforce
- Cooldown: 45 sekund → 30 sekund
- Attack speed: 15% → 25%
Goredrinker
- HP: 200 → 300
- AD: 50 → 55
Imperial Mandate
- První poškození: 50-90 → 70-130
- Poškození po aktivaci spojencem: 100-160 → 120-200
Ionian Boots of Lucidity
- Rychlost pohybu: 30 → 45
Kraken Slayer
- AD: 35 → 40
Locket of the Iron Solari
- Velikost štítu: 400-1000 → 600-1200
Night Harvester
- Cooldown: 30 sekund → 15 sekund
Radiant Virtue
- Léčení maximálních HP: 6% → 4%
Augmenty
Banner of Command
- Vylepšené statistiky: o 15% → o 20%
Blunt Force
- Zvýšené AD: 10% → 15%
Circle of Death
- Konverze poškození: 40% → 50%
Combo Master
- Rychlost pohybu z Phase Rush: 15-40% → 20-60%
- Poškození z Electrocute: 30-180 + 40% bonusového AD + 25% AP → 50-250 + 45% bonusového AD + 30% AP
Eureka
- Konverze AP na Haste: 20% → 25%
First Aid Kit
- Síla léčení a štítů: 20% → 25%
From beginning to End
- Bonusové poškození z First Strike: 11% → 15%
- Základní poškození z Dark Harvest: 25-75 + 30% bonusového AD + 20% AP + 6 za stack → 50-100 + 35% bonusového AD + 25% AP + 10 za stack
Ok Boomerang
- Poškození: 55-275 + 30% bonusového AD + 20% AP → 45-225 + 25% bonusového AD + 17% AP
Phenomenal Evil
- Cooldown: 0,75 celkově → 0,75 na každou schopnost (P/Q/W/E/R)
Restless Restoration
- Základní léčení za 1000 jednotek: 50-150 → 30-150
Spirit Link
- Přesměrované poškození: 30% → 25%
- Zkopírované léčení: 40% → 45%
Tank it or Leave it
- Redukce poškození: 40% → 30%
Tormentor
- Celkové % HP poškození: 4% → 5%
With Haste
- 2× Haste na rychlost pohybu → 1,5 Haste na rychlost pohybu
Podívejte se také na změny, které vývojáří plánují pro Summoner's Rift: