Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy

Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy

Giry

Giry

4. 10. 2023 16:46

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty a Runy 3. Jungle a další změny

Nadcházející patch už neovlivní světový šampionát, proto se vývojáři nebáli výrazně zasáhnout do mety a připravit mnoho velkých změn.

Reklama

Šampioni

Alt Tag

Akshan

  • Q - Avengerang
    • Bonusová rychlost pohybu: 40% → 20-40%
Alt Tag

Bel'Veth

  • P - Death in Lavender
    • Bonusový attack speed po použití schopnosti: 25-50% → 20-40%
  • E - Royal Maelstrom
    • Redukce poškození: 70% → 42-70%
    • Nyní může udělit kritické poškození.
    • Poškození: 8-16 + 6% AD → 6-10 + 8% AD
  • R - Endless Banquet
    • Bonusová rychlost v pravé formě mimo souboj: 25-75 → 10-80
    • HP příšerek z Voidu: 40-60% → 20-70%
Alt Tag

Galio

  • W - Shield of Durand
    • Cooldown: 18/17,5/17/16,5/16 sekund → 18/17/16/15/14 sekund
    • Cooldown pasivního štítu: 12 sekund → 12/11/10/9/8 sekund
Alt Tag

Jinx

  • Růrst HP za úroveň: 100 → 105
  • P - Get Excited!
    • 25% Attack speed za kill nebo asistenci se nyní stackuje.
  • R - Super Mega Death Rocket!
    • Cooldown: 75/65/55 sekund → 70/60/50 sekund
    • Minimální poškození: 30-60 + 15% bonusového AD → 32,5-62,5 + 16,5% bonusového AD
    • Maximální poškození: 300-600 + 150% bonusového AD → 325-625 + 165% bonusového AD
Alt Tag

Kai'Sa

  • Základní armor: 28 → 25
Alt Tag

K'Sante

  • Základní HP: 610 → 570
  • Růst HP za úroveň: 108 → 115
  • Růst armoru za úroveň: 4,7 → 5,2
  • P - Dauntless Instinct
    • Poškození do označených nepřátel se už nezvyšuje o 20% za 100 armoru a magic resist během R
  • Q - Ntofo Strikes
    • Základní poškození: 50/75/100/125/150 → 30/60/90/120/150
    • R+Q nyní aplikuje zpomalení.
    • Během Q3 nelze nově použít flash.
  • W - Path Maker
    • Nyní má minimální dobu nabíjení 0,65 sekund. Maximální doba nabíjení nezměněna. Nově vždy aplikuje efekt maximálního nabití.
    • R+W nyní má minimální dobu nabíjení 0,5 sekund. Maximální doba nabíjení nezměněna. Nově vždy aplikuje efekt maximálního nabití.
    • Cena: 75/80/85/90/95 many → 60/65/70/75/80 many
    • Redukce poškození: 25% + 10% za 100 bonusových HP + 10% za 100 armoru + 10% za 100 magic resist → 40-65% (podle úrovně).
    • R+W redukce poškození: 30% + 1,2% za 100 bonusových HP + 12% za 100 armoru/magic resist → 50-75% (podle úrovně).
    • Trvání omráčení: 0,3-0,8 sekund → 1,25 sekund
    • Poškození: 2-3% až 7-8% maximálních HP cíle → 20-100 + 50% AD + 30% bonusového Armoru/magic resistu + 6-10% maximálních HP cíle
    • R+W poškození: 25-65 až 110-350 + 50% AD + 2-3% až 7-8%% maximálních HP cíle → 20-100 + 50% AD + 30% bonusového Armoru/magic resist + 6-10% maximálních HP cíle
    • R+W cooldown: 24-16 sekund → 18-12 skeund
  • R - All Out
    • Poškození: 35-105 + 20% AD → 70-150 + 65% AD
    • Vzdálenost odražení: 350 → 300
    • Poškození při naražení do terénu: 150-350 + 20% AD → 70-150 + 65% AD
    • Bonusové AD: 5 + 32,5% bonusového armoru/magic resist → 15-45 + 25% bonusového armoru/magic resist
    • Omnivamp: 10% + 0,75% za 100 bonusových HP → 10-20%
    • R nyní přidává 25-45% bonus k attack speedu
    • Hranice HP: 55% → 65%
    • R resetuje cooldown Q a stackuje se.
Alt Tag

Milio

  • P - Fired Up!
    • Poškození se vždy počítá jako Miliovo, takže Milio nepřijde o asistenci nebo kill. Skrze spojence lze nyní aktivovat Chemtech Putrifier.
  • E - Warm Hugs
    • Cooldown: 18/17/16/15/14 sekund → 17/16/15/14/13 sekund
    • Velikost štítu: 60/85/110/135/160 + 30% AP → 60/90/120/150/180 + 30% AP
  • R - Breath of Life
    • AP ratio léčení: 30% → 50%
Alt Tag

Morgana

  • W - Tormented Shadow
    • AP ratio: 14% → 17%
    • Poškození do monster: 155% → 165%
  • E - Black Shield
    • Cooldown: 24/22/20/18/16 sekund → 26/23,5/21/18,5/16
  • R - Soul Shackles
    • Rychlost pohybu: 5/30/55% směrem k nepřátelům → 10/40/60% do všech směrů
    • Trvání omráčení: 1,5 sekund → 1,5/1,75/2 sekundy
    • Poškození (zasáhne dvakrát): 150-300 + 70% AP → 175-325 + 80% AP
Alt Tag

Quinn

  • Základní HP: 603 → 565
  • Základní rychlost pohybu: 335 → 330
  • Růst AD za úroveň: 2,4 → 2,7
Alt Tag

Zed

  • W - Living Shadow
    • Cooldown: 20-14 sekund → 20-17 sekund
Alt Tag

Ziggs

  • Q - Bouncing Bomb
    • Radius: 150 → 160
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama