Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy
i Zdroj: Riot Games
Novinky League of Legends Článek Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy

Patch 13.20 přinese obří změny mnoha šampionů, předmětů, draků a další balanční úpravy | Kapitola 3

Giry

Giry

4. 10. 2023 16:46

Seznam kapitol

1. Šampioni 2. Předměty a Runy 3. Jungle a další změny

Nadcházející patch už neovlivní světový šampionát, proto se vývojáři nebáli výrazně zasáhnout do mety a připravit mnoho velkých změn.

Reklama

Smite

Alt Tag

Smite

  • Poškození do šampionů a jednotek vyvolaných šampiony: 20-160 → 40
  • AoE do Tier 3 monster: 50% → 100%
  • Smite se nyní použije na Epické monstrum, i když je váš kurzor o 350 jednotek vedle (pokud není na jiném cíli).
  • Typ poškození: Kouzlo → Aktivace (nezapne efekt Liandry's)

Pomocníci junglerů

Alt Tag

Mosstomper

  • Už nepřidává tenacity a rezistenci proti zpomalení
  • Velikost štítu: 60-281 na úrovních 1-18 → 180 -300 na úrovních 10-18
  • Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.
Alt Tag

Gustwalker

  • Rychlost pohybu v křoví: 45% → 30%
  • Rychlost pohybu za zabití monstra: 60% → 45%
  • Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.
Alt Tag

Scorchclaw

  • Poškození do nepřátelského šampiona lze nyní aktivovat pouze útokem nebo schopnosti namísto jakéhokoli poškození.
  • Redukce poškození od epických monster, pokud jsou dva spojenci poblíž, odstraněna.

Jungle kempy

  • Normální HP: 100-200% na úrovních 1-11 → 100-235% na úrovních 1-18
  • Vylepšené HP: 100-200% na úrovních 1-11 → 100-270% na úrovních 1-18
  • HP velkého Raptora na úrovni 1: 1100 → 1200, 100-235% na úrovních 1-11 → 100-235% na úrovních 1-18
  • XP Malého a středního Kruga: 100-135% na úrovních 1-9 → 100-145% na úrovních 1-9
  • DPS ratio pomocníků: -10% bonusového AD, -2% AP, +10% bonusového Armoru, +10% bonusového Magic resistu
  • Armor a magic resist velkých monster: 20 → 42
  • Armor a magic resist malých monster: 0 → 20
  • Poškození jungle předmětu do neepických monster: 20% → 42%

Scuttle Crab

  • HP: 100-213% → 100-360%
  • Zlato a XP: 100-180% na úrovních 1-9 → 100-230% na úrovních 1-18

Léčení v jungli

  • Léčení za zabití: 30-166, až 225% podle chybějících HP → 12% chybějících HP
  • Mana za zabití: 19-87, až 225% podle chybějící many → 20% chybějící many
  • Nové: Maximum léčení od pomocníků: 12-45 na úrovních 1-12

Zkušenosti za miniony

  • Nižší XP za miniony pro junglery: 60-25% mezi 0-14 minutou → 70-0% mezi 0-20 minutou
  • Už nezmrazí postih při splnění Avatara.
  • Úroveň pro získání XP pro prohrávající tým: o 1,1 úrovně méně → o 1,5 úrovně méně

Draci

Odměny za draky

  • Cloud: Rezistence proti zpomalení a rychlost pohybu: 7% → 4%
  • Hextech: Ability Haste a Attack speed: 7,5 → 5
  • Infernal: AP/AD: 5% → 3%
  • Mountain: Bonusové rezistence: 8% → 5%
  • Regenerace chybějících HP: 2,5% → 2%

Dragon Soul

  • Cloud: Rychlost pohybu: 15% → 20%
  • Hextech: Zpomalení: 40%/30% → 45%/35%
  • Infernal: základní poškození: 80 → 100
  • Mountain: základní štít: 180 → 220
  • Ocean: Základní léčení: 130 → 150
  • Ocean: Základní obnova many: 80 → 100

Rift Herald

  • Lokální zlato: 200 → 100

Baron

  • HP: 12600 + 180 za minutu → 15000 + 180 za minutu

Pláty věží

  • Zlato: 175 → 125

Čas smrti

  • Úrovně 2-3: sníženo o 2 sekundy
  • Úrovně 4-6: sníženo o 4 sekundy
  • Úroveň 7: sníženo o 5 sekund
  • Úroveň 8: sníženo o 6,5 sekund
  • Úroveň 9: sníženo o 4 sekund
Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama